jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Veel maten beschikbaar, goede producten. Maar de tijd tussen bestellen en bezorging duurt zo vreselijk lang.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
FB
fineke b.
zwijndrecht
31 mrt 2024
Ik baal ervan dat ik een blouse a 60 euro gekocht heb en 3 weken later 20 euro goedkoper is
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Snelle bezorging. Maten verschillen, dezelfde maat is toch ruimer!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Tijdig en vooraf informeren dat pakket is vertraagd
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
13 apr 2024

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Je doet een bestelling en dan blijkt de helft niet voorradig te zijn en moet je er langer op wachten. Dit moeten ze van te voren aangeven. De levertijd van de producten die wel voorradig zijn is ook te lang ik wacht al 3 werkdagen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review. Mocht je her een vraag over hebben dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre

Verwarrende communicatie

Bezorg svp op het aangegeven adres. Product zou op het filiaal bezorgd worden en dat gebeurde ook maar kreeg een mail dat het bij mij thuis was bezorgd. Erg verwarrend, Personeel verder prima.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Na lang wachten en zelf bellen eindelijk gehoord dat mijn bestelling bij de winkel op de Koperwiek ligt. Dit na bericht dat er altijd een email volgt als pakket in de winkel is. Slecht dit!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je een e-mail sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
16 apr 2024
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
LV
Lies V.
Lelystad

Wil wat bestellen maar kan niet betalen…

Wil wat bestellen maar kan niet betalen wordt er steeds uit gegooid hele slechte service Als je een mail stuurt met die klacht krijg je geen eens antwoord.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Wat vervelend dat het niet lukt om te bestellen. Had je een e-mail gestuurd naar: klantenservice@jeanscentre.nl? Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
30 mrt 2024
We hebben op woensdag 27 maart besteld en tot nu 30 maart nog geen antwoord ontvangen om de bestelling af te halen. Dus positief beoordelen wordt moeilijk.
Duurder geworden, normaal 2 voor 100 euro, prima, en nu 10 euro duurder. Jammer was net de kracht van jeans
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre

Alarm tag nog aan de broeken

Bestelling net ontvangen met twee broeken waaraan er bij alle twee de exemplaren nog een alarm zit.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Wat jammer om te vernemen dat het zo is geleverd. Uiteraard willen wij het voor je oplossen en daarom willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Ik kreeg voor de 2e keer een verkeerde bestelling, de bestelling van iemand anders.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en feedback. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
2 broeken besteld maar van 1 ontbreekt het zippertje van de rits. Slordig!
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
23 mrt 2024
na bestelling te hebben doorgegeven en betaald al 2 dgn niets meer gehoord
Antwoord van jeanscentre.nl
Geen pakket gezien en een mail gekregen dat de retourzendig verwerkt is.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 apr 2024
Nog niks ontvangen, zelfs geen update over het pakketje na de bestelling
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelling is nog niet binnen en krijg nu al een feedback formulier!!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Deze e-mail wordt automatisch verstuurd zoveel uur na het bestellen. Hier hebben wij geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre