jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

20 jan 2024
Communicatie over de bestelling en de levering van de bestelling. 3 dagen na het plaatsen van de bestelling weet ik nog niet of en wanneer goederen geleverd worden.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Ik kreeg de broeken met het alarm button er nog op via online bestellen. Netjes te woord gestaan via de telefoon maar wel erg slordig.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Verdeelde leverinf

Jammer dat de artikelen niet tegelijk verzonden worden. En niet duidelijk is waarom. Kost extra materiaal en extra brandstof.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Dhl

Voor ieder artikel een apart verzendnummer bij DHL, vervelend hoor.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Heb de bestelde spullen nog niet binnen

Nog niet ontvangen

Bestelling nog niet ontvangen
27 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
HV
Henk v.
Dieren

Leuke aanbieding met korting maar toch niet

Leuke aanbieding met korting. Dan krijg je een bericht dat de bestelling is geannuleerd omdat er een voorraad verschil is en de broek niet meer leverbaar is in de gevraagde maat. Kijk ik in de webwinkel is de broek er nog wel in de juiste maat maar €60 duurder (3x de actie prijs). Na contact krijg ik extra korting maar de broek is dan nog steeds €50 duurder
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Mijn bestelling is geannuleerd door Jeans Centre, en daar baal ik van want het was een mooie deal. Betaald en al, en vervolgens wordt deze deal eenzijdig opgezegd en krijg ik wel 10% korting op een volgende aankoop. Sorry maar ik vind dit echt een slechte move van Jeans Centre. Biedt dan eenzelfde broek aan voor hetzelfde geld, maar hier heb ik niets aan.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 feb 2024

Broek in de aanbieding, NIET LEVERBAAR

Ik bestelde een broek in de aanbieding. Had er tevens 20% extra korting op. Na 1 dag kreeg ik het bericht dat het niet leverbaar was en kreeg ik ter compensatie een kortingscoupon van 10% op een volgende bestelling. Hahahahaha. Hoe gaat het?
3 feb 2024
Trui besteld. Eerst mail met bevestiging. Dag later mail dat ie toch niet op voorraad was. Wel al betaald. Na 4 dagen geld terug. Na 2 dagen reclame over trui. Is weer te bestellen. Nogmaals besteld. Niks meer gehoord. Ik wacht af...
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Mocht je hier vragen over hebben, dan willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via: klantenservice@jeanscentre.nl of via: 085 00 13 014 (kan ook via WhatsApp) Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 feb 2024

Zelfde broek andere pasvorm

Een broek besteld, die al thuis heb. De broek was dezelfde, deze was veel strakker op de benen. Lijkt wel een andere pasvorm.

Veel te klein

snelle afhandeling, mooie prijs. Maar maatvoering totaal afwijkend van eerdere aankopen van ditzelfde model. Veel te klein.
Antwoord van jeanscentre.nl
Mijn bestelling is niet goed verwerkt Artikel wat we op voorraad was is niet gestuurd fout bij hun
3 feb 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
17 feb 2024
Verpakking is vaak stuk of open. Dit ben ik niet gewend van deze winkel.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. We willen je vragen om ons direct een bericht te sturen op het moment dat dit het geval is. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
17 feb 2024
Bestelling nog niet geleverd, terwijl deze vandaag bezorgd zou worden.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je e-mail. Mocht je een vraag hebben over de levering, dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
2 verkeerde jeans geleverd via wenshop. Ander type en andere grootte.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelling is nog niet aangekomen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Bij deze hebben wij je een mail gestuurd over de levering. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
JW
Jerry W.
Almere
23 jul 2023

Goede sortering, goed te navigeren webshop, goede kwaliteit

Goede sortering, goede webshop (makkelijk navigeren en bestellen), vriendelijke staf in de winkel, echter toch maar drie sterren want click en collect werkt nog niet echt efficient. In de winkel wisten zij niet dat dit om een click en collect ging waardoor zij mijn pakketje niet konden vinden (werd zelfs doorverwezen naar de Hema als afhaalpunt :-), probleem was dat zij ook een DHL afhaalpunt zijn en er blijkbaar een verschil zit tussen de kast voor DHL en de kast voor JC click en collect. Bij het retourneren (want in de winkel gepast en gekozen) krijg je geen bevestiging dat je de goederen hebt geretourneerd. Dit is weliswaar nog nooit fout gegaan maar ontvang toch liever een bewijsje. Verder een goede winkel waar ik altijd kan slagen voor een jeans of een shirt. Ook een leuk spaarsysteem.
24 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en je feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
3 sep 2023
Had een verjaardag cadeaubon gebruikt van € 5,00. Maar nu was het artikel niet leverbaar (wegens een mis telling in de voorraad). Ik krijg nu een compensatie van 10%. Het gebaar is mooi, maar ik moet wel boven de € 50,00 wil ik aan het bedrag van mijn verjaardag cadeaubon komen. Ik weet het gaat nergens over..maar ja jullie vragen om mijn ervaring. Volgens mij had ik ook gewoon een cadeaubon van € 5,00 weer kunnen krijgen.
5 sep 2023
Goedemiddag, wij zien dat de voucher weer is geheractiveerd naar aanleiding van het niet leveren van de boxers. Je ontvangt van ons zo een mail met verdere uitleg. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness