jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

8 jun 2023
Snelle levering helaas een shirt te klein deze in de winkel geruild . Shirt in deceinkel betaald en geld retourartikel zou teruggestort worden dit ging niet gelemasl goed zoals uk Jager thuus zag telefonisch contact gehad ket winkel en due hebben alles naar wens opgelost . En giede bedrag op rekening gestort gekregen .
9 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 jul 2023
Wachtwoord vergeten. Onmogelijk een nieuwe te maken. Elke keer kreeg ik de opmerking "minimaal 6 leestekens " Had er op een zeker moment wel 15. Nee dus. Nieuw account aanmaken op een ander mailadres. Zelfde probleem. Dan maar zonder account want de broeken zijn prima. Nu wel 4.99 bezorgkosten betaald
4 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Om je verder te helpen met het issue willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Graag ontvangen wij daarbij het e-mail adres waar je niet mee kon inloggen zodat wij het voor je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelling die niet doorgaat omdat de voorraad niet op orde is.. En misschien handig om te melden dat je moet wachten tot je mail krijgt van de betreffende winkel waar het pakketje naartoe gaat als je het wilt afhalen en niet afgaan op het bericht van DHL dat het bezorgd is. Scheelt een ritje
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
25 sep 2023

Bestelling.

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik mijn kortingsvoucher niet kan activeren of verzilveren. Kreeg een mailtje van jullie dat ik 5 euro cadeau had. Maar wat ik ook probeerde ik kreeg het niet voor elkaar. Wat ik wel goed vind is de levering van mijn bestellingen.
26 sep 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wat ontzettend vervelend. We willen je adviseren om ons een e-mail te sturen op het moment dat je dit ervaart, zodat wij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
FS
Fenna S.
Winschoten
25 mei 2023
Ik ben niet helemaal te vreden, het product wat ik besteld heb is goed hoor daar is niks mis mee! Maar de duur van de levering was lang, hier voor ook de verontschuldigingen gekregen van Jeans Center, maar denk dat het mede door DHL vertraging heeft opgelopen.
26 mei 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
JR
Joyce R.
Leiderdorp

Wanneer komt mijn bestelling?

Ik heb 2,5 dag geleden besteld, en het zou max 3 dagen duren voor het bezorgd zou worden . Ik heb nog steeds niets ontvangen, ook geen mail en als ik inlog dan geen info te zien of überhaupt mijn bestelling.
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van de review. Onze excuses voor de vertraging wegens enorme drukte. Wij zien dat je bestelling inmiddels is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 jun 2023
Betere communicatie richting klant dat het bestelde item in de winkel ligt. In mijn geval lag het er al een paar dagen (bleek na contact met klantenservice). Maar nooit een bevestiging gehad dat het er lag
23 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
20 jun 2023
De kwaliteit van de jeans is goed, allen wat betreft later betalen op de website werkt niet,hoogst irritant, als je met een medewerker van de klantenservice appt, zit zij op een andere site dan ik
21 jun 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review en je feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 aug 2023
Heb een bestelling gedaan en volledig betaald, maar heb niet de complete levering ontvangen. Heb hier bij de bestelling ook geen melding van gehad.. jammer, nu afwachten wanneer de rest komt.
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. We zien dat inmiddels alles is geleverd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelde en direct betaalde artikel bleek niet leverbaar. Terugbetaling is in ieder geval niet zo snel gegaan als mijn betaling, jammer, maar nog te vroeg om nu al te reclameren
24 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre

Het zijn mooie broeken en zitten ekker…

Het zijn mooie broeken zitten lekker dus dat is prima. Ze zijn vrij snel versleten in het kruis dat is wel een min puntje. Misschien dat daar wat aandacht aan besteed worden
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
FK
Femke K.
Zuidland

Bestelling lang onderweg

Erg jammer had 3 broeken besteld ,ik heb er 1 ontvangen en over de andere nog geen verdere informatie ontvangen. Dus ook geen idee of die nog komen. Dat valt me erg tegen.
18 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Voor vragen over je order adviseren we je om contact op te nemen per e-mail: klantenservice@jeanscentre.nl We kijken je order en de zending ervan graag voor je na. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Had 2 dezelfde spijkerbroeken besteld krijg er maar één!! Krijg de andere later wat een onzin! Zelfde rek en pak je 2 dezelfde in …..het moet ook kosten wat een rompslom 😡😡
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor jouw beoordeling. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jun 2023
Ik heb 's middags een shirt gekocht in de winkel en 's avonds was hetzelfde shirt in de sale online. Dat had de medewerkster best aan mij door kunnen geven.
4 nov 2023
De service is prima. Het assortiment is redelijk. Ik koop alleen als ik iets zie wat me aanspreekt. De kwaliteit van de spijkerbroeken vind ik niet best.
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Ook bedankt voor het achterlaten van jouw feedback. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
31 aug 2023
Bestelling wordt in heel veel pakketten verzonden. In twee dagen tijd in 5 delen. Ik wacht liever wat langer. Is niet zo heel duurzaam op deze manier.
1 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
30 aug 2023
Ik had 2 polo's besteld en geleverd gekregen, waarvan er aan 1 nog de veiligheidstag aanzet. Gelukkig kon ik dat ding er fatsoenlijk afkrijgen.
31 aug 2023
Goedemiddag, het spijt ons te vernemen dat het alarmlabel er nog aanzat. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben over de order willen wij u vragen om een mail te sturen naar; klantenservice@jeanscentre.nl
21 jun 2023
De app was beter dan de manier van nu. Verder lijkt het nu beter te werken dan in het begin na de app. Hoop stiekem toch nog op een goede app.
22 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en je feedback. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
15 jun 2023
Ik kan nu niet echt een goed oordeel geven, aangezien ik op dit moment nog niets heb ontvangen, dan alleen een bestel bevestiging!
15 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
Artikel twee dagen geleden besteld en nog niet verzonden, niet gewend van JeansCentre, maar pakket is uiteindelijk wel geleverd.