jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl
Beoordelingen:

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal  

4,48
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

de meest kritische beoordeling

26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(99)
(69)
(116)
Resetten
HD
Hugo d.
Oosterhout
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerste keer was geen succes helaas

Ik bestel voor het eerst en krijg later pas te horen dat het gekochte product toch niet op voorraad is. Dan krijg je geen goede review natuurlijk. Ben ook benieuwd hoe lang het duurt voor ik het geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de bediening
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
5 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen antwoord op mijn bestelling. Niets verder gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In mobiel kwam aanbieding van 2 spijkerbroeken met 50% korting in beeld. Altijd Garcia in winkel of via de site J. C. ! Koos 2 licht blauwe Garcia mt. 34/34. Moet ik gewoon 2 X 89,99 voldoen❗ 😲 Er is noodzaak weer aan te vullen. Dus die bijna 180,00 voldaan 😏 Heb nu nog KORTINGSBON van 10% Kan die hiermee verrekend worden ❓ Code: VC084143411473082341 Als vaste klant reken ik op die korting! Dan wordt vertrouwen ook beter! Mvg. Grieta Buis grieta.buis@planet.nl
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik vorig jaar een zelfde broek gekocht heb in de winkel, nu een tweede online besteld. Na ontvangst helaas meteen retourformulier kapot gescheurd. Bij aantrekken dag erop zag ik dat onder de knie een flinke band verkleuring zit. Waarschijnlijk heeft de broek te lang opgevouwen gelegen. Helaas miskoop.kan zo de container in. Slechte of geen controle voor verzending door Jeans Centre.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nog niet aangekomen bij dhl point
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
7 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 4 dagen nog niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
9 dagen geleden
Goedemiddag, voor meer informatie over de status van je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Superleuke kleding, jullie hebben altijd weer mooie designs en stoffen. Helaas is jullie productie echt onder de maat qua duurzaamheid en ethiek, waardoor ik toch bijna nooit meer iets bij jullie koop.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moet feedback geven over een bestelling die ik nog niet eens binnen heb! Heb nog geen mail ontvangen dat ik mijn bestelling kan ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
3 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen. Ik heb extra betaald om donderdagavond mijn bestelling te ontvangen, maar helemaal niks. Toen werd het op vrijdagavond gezet. Weer de hele avond gewacht, weer niks. Lees ik: we hebben elkaar gemist. Retour sorteercentrum. Als ik extra betaal voor een service, wil ik ook die service. Wellicht is dit bedrijf (DHL) goedkoper, maar dus ook slechter. Jammer dat JC daar gebruik van maakt. Dit was dus de laatste keer dat ik bij JC heb besteld. Ik wil niks meer bestellen bij bedrijven die gebruik maken van DHL, want het is altijd wat. Ik heb er dan ook geen fiducie in dat het nog geleverd gaat worden.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
29 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review en feedback. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel besteld en betaald maar de levering via DHL ging fout en niemand neemt verantwoordelijkheid. €89 betaald en niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
26 apr 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wij zien dat je hier bij ons geen melding van hebt gemaakt. We willen je vragen om een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Cente
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geduld is een schone zaak maar het duurt zo lang

Bestelling op zondag, levertijd 3-5 werkdagen. Na 5 werkdagen gebeld. Ik moest nog wat geduld hebben… op werkdag 7 gebeld, was men vergeten me een berichtje te sturen dat pakket klaar lag in jeanscentre… Prima broek, (had ik al gepast), prima winkel, maar bezorgen in winkel is voor mensen met geduld… ik zal het niet meer doen!
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
24 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zit nog te wachten op me bestelling😵‍💫
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
20 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de beoordeling. We hopen dat je je bestelling spoedig in ontvangst mag nemen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op andere online sites heb je volgende dag je kleren in huis. Hiet moet je wel lang wachten. En hoor je niets. Foto's toevoegen kan niet heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 2 jurken bestel,waarom krijg ik er maar 1,terwijl ik wel de mail krijg dat het verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
17 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zien dat je bestelling in 2 delen is verstuurd. Dit wordt vermeld in de inpakbevestiging. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Cadeau is geen cadeau

Omdat er wat was misgegaan kreeg ik 15 % korting. De bestelling is op woensdag aangekomen en op vrijdag geven ze 20 % korting. Mijn cadeau is geen cadeau! Had niks besteld als ik die korting niet had gekregen, omdat het een capri is die ik pas later ga dragen.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
15 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen pakket gezien en een mail gekregen dat de retourzendig verwerkt is.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
10 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verwerken van de bestelling duurt veel te lang. 7e besteld, is nu de 10e en pakketje nog niet bij DHL gesorteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
10 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel maten beschikbaar, goede producten. Maar de tijd tussen bestellen en bezorging duurt zo vreselijk lang.
Beoordeling melden
Antwoord van jeanscentre.nl
8 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness