fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.160 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

19 mrt 2024
Trappers besteld: 2 setjes. Zo'n setje hoort uit een linker en rechter trapper te bestaan. Nu kreeg ik 3 linker en 1 rechter. Daarmee de schroefdraad van mijn trapper onbedoeld, in een onbedachtzaam moment, kapot gedraaid. Moet nu hele trapper vervangen.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Mocht u nog geen contact met ons hebben opgenomen, gelieve een mail sturen naar hallo@fietsgoedkoper.nl, dan helpen wij u verder en zullen we naar een gepaste oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper

Onduidelijke verzending

Prima product (dat is het belangrijkste), maar met het verzenden/ontvangen liep het spaak. Nooit thuisbezorgd. Veel later pas mogen afhalen bij een PostNL-punt.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij gaan hiervan een melding maken bij PostNL, zodat dit hopelijk voortaan niet weer gebeurt. Mocht u nog overige vragen/opmerkingen hebben kunt u ons altijd mailen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Product is redelijk maar zat zonder aandacht verpakt in plastic zakje. Geen productinformatie of niets.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Bedankt voor de feedback. Alle productinformatie is te vinden op onze website op de productpagina van het betreffende product. Zo besparen we extra verpakkingsmateriaal, wat weer beter is voor het milieu. Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op: hallo@fietsgoedkoper.nl. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
De tas is superfijn. Helaas past de telefoonhouder niet. Je betaald verzendkosten om retour te sturen en ook verzendkosten voor een bestelling onder de 80 euro. Dat heb ik niet goed gelezen anders had ik hier niet besteld
Bestelling was zeer snel verzonden maar de verpakking kon wel beter zijn. Ik had een fietsslot besteld en het zat los in de doos
Mooie tassen voor de prijs, snel gemonteerd en hebben hun dienst al bewezen!
Goeie en snelle levering, moet zadel nog uittesten als het beter weer wordt

Zoals het hoort👍

Levertijd klopt en ook een mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering, goede, duidelijke communicatie.
Overzicht, en snelle levering van het product
Prima product en levering op tijd!
Snelle bezorging. Altijd fijn.
Keurig op tijd geleverd
snelheid, kwaliteit