fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

996 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.950 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Trappers besteld: 2 setjes. Zo'n setje hoort uit een linker en rechter trapper te bestaan. Nu kreeg ik 3 linker en 1 rechter. Daarmee de schroefdraad van mijn trapper onbedoeld, in een onbedachtzaam moment, kapot gedraaid. Moet nu hele trapper vervangen.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Mocht u nog geen contact met ons hebben opgenomen, gelieve een mail sturen naar hallo@fietsgoedkoper.nl, dan helpen wij u verder en zullen we naar een gepaste oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Verwachtingen lagen hoger, ringsloten niet compleet bevestiging ontbreekt, stof op de sloten. Tassen passen net aan op de fiets maar niet makkelijk. Mobielhouder is simpel maar niet sterk

Onduidelijke verzending

Prima product (dat is het belangrijkste), maar met het verzenden/ontvangen liep het spaak. Nooit thuisbezorgd. Veel later pas mogen afhalen bij een PostNL-punt.
16 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij gaan hiervan een melding maken bij PostNL, zodat dit hopelijk voortaan niet weer gebeurt. Mocht u nog overige vragen/opmerkingen hebben kunt u ons altijd mailen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
18 apr 2024
Gratis verzending, vanaf 100€, maar NIET naar België.
19 apr 2024
Beste klant, Dit klopt en staat ook aangegeven op onze Verzend & Retourneren pagina: https://www.fietsgoedkoper.nl/service/shipping-returns/. Aangezien wij gevestigd zijn in Nederland is verzenden naar België duurder, daarom geldt gratis verzending vanaf €100,- alleen voor zendingen binnen Nederland. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Product is redelijk maar zat zonder aandacht verpakt in plastic zakje. Geen productinformatie of niets.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Bedankt voor de feedback. Alle productinformatie is te vinden op onze website op de productpagina van het betreffende product. Zo besparen we extra verpakkingsmateriaal, wat weer beter is voor het milieu. Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op: hallo@fietsgoedkoper.nl. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Graag horen wij van u waar u niet tevreden over bent, dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. U kunt ons bereiken via de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. We horen graag van u! Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
3 mrt 2024
Snelle levering tas zijn stevig maar erg stug materiaal om te sluiten.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons. Graag horen wij van u wat het probleem is, dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Gelieve contact met ons op te nemen door een mail te sturen naar: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
18 jan 2024
De bestelling is nooit aangekomen. Contact moeizaam omdat het innosend.eu email adres geen email kan ontvangen. Hopelijk krijg ik wel antwoord via het andere email adres dat ik heb geprobeerd .
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Bedankt voor uw review. Onze email voor klantvragen is hallo@fietsgoedkoper.nl. Innosend is niet ons mail adres maar die van een verzendbedrijf. Kan gebeuren natuurlijk! Als u ons een mail stuurt dan lossen wij het uiteraard altijd op. Uw bestelling is verzekerd, mocht het kwijt raken bij de post dan sturen wij uiteraard een nieuw product naar u op.
7 jan 2024
Na 6 dagen nog niets ontvangen. Levering zou eerst na 3 dagen zijn. Werd een dag later. Nog een. Nog een. Nog altijd niets.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen. Voor zover wij kunnen zien hebben wij uw bestelling op tijd aan DHL meegegeven en is daar iets fout gegaan. Wij zijn er voor u achteraan gegaan en in afwachting op antwoord van DHL. Gelieve alsnog dit aan ons te melden door een mail te sturen naar hallo@fietsgoedkoper.nl met uw probleem en ordernummer erbij dan kunnen wij u makkelijker op de hoogte houden en eventueel naar een andere oplossing kijken. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
De fietspomp werkt niet,ze laad niet op.
Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de fietspomp niet werkt. Dit gaan we uiteraard kosteloos oplossen. We gaan samen kijken naar een oplossing voor het probleem. U krijgt een nieuw vervangend product of uw geld terug als het product niet werkt. Excuses voor dit ongemak! Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper

Verzenden Top maar retour voor voucher kan sneller afgewerkt worden!!

Antwoord van fietsgoedkoper.nl
Beste klant, Vervelend om te horen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren, wegens drukte tijdens de feestdagen kan dit helaas soms wat oplopen, onze excuses daarvoor. Verzenden en retourneren verloopt bij ons via verschillende maatschappijen vandaar dat retourneren niet bij DHL kan. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Indien u nog andere vragen heeft gelieve deze te mailen naar: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
7 nov 2023
Jammer! The product arrived with a technical fault. One of the straps was accidentally sewn into the bag. I had to attach the bag using zip ties because the straps were too short and therefore not efficient. Finally I see damage on the bag after a few days of use.. really unfortunate that the bags are poor quality. However customer service has been in touch and communication to resolve issues has been good.
AV
25 sep 2023

fietshelm

ik heb 4 weken geleden een fietshelm retour gestuurd heb de laatste week4 keer een bericht gestuurd waarom ik mijn geld niet terug krijg en maar 1 keer een bericht terug ontvangen dat ze er naar kijken maar helaas ,nog steeds geen geld ontvangen ,zou volgens de site binnen twee weken op mijn rekening staan ,hoop nog steeds dat ik het krijg
26 sep 2023
Beste klant, Erg vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels het probleem gevonden m.b.t. uw retour en de retour is inmiddels verwerkt. We hebben u hierover een mail gestuurd met daarnaast een passende oplossing/vergoeding. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Fietsgoedkoper
18 aug 2023

2 linker fiets spiegels

Heb 2 linker spiegels besteld. Heb 1 linker en 1 rechter ontvangen. Heb ze persoonlijk terug gebracht en ze wilden ze wel omruilen voor 2 linker. Dat liep fout aangezien ze nog maar q in voorraad hadden. Wel is er snel het bedrag terug gestort op mijn rekening. Maar ondertussen heb ik nog steeds geen 2 linker spiegels
16 okt 2023
Een negatieve beoordeling is nooit leuk om te krijgen. Het zal een eenmalige fout zijn, maar 8 dagen moeten wachten op een achterlichtje is veel te lang. Dat kan gebeuren. Maar als het bedrijf dan ook niet telefonisch bereikbaar is mis je echt de boot. Via de app wel bereikbaar, maar ook helaas geen snelle reactie.
11 mei 2023

Pakket kwijt en geen oplossing van de webshop.

Ik wacht al een week op mijn pakket van Fietsgoedkoper.nl. Ze laten het bezorgen met DPD, dat 99% procent van de pakketjes kwijtraakt. Klantenservice denkt niet mee zoals opnieuw sturen van het pakketje met een andere bezorgdienst. Ik zal deze webshop niet zo snel aanraden.
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat niet alles volledig naar wens is gegaan. Ik zie dat deze case inmiddels goed is opgelost. Het pakket was inderdaad kwijt gemaakt door DPD. Onze excuses hiervoor! De volledige bestelling wordt nogmaals (uiteraard volledig kosteloos) afgestuurd. Nogmaals excuses voor dit ongemak, het komt gelukkig vrijwel nooit voor dat DPD een pakket kwijtraakt maar hier is dat helaas wel gebeurd. We hopen dat we u uiteindelijk toch naar wens hebben geholpen.
10 sep 2023

Wel betaald maar geen pakketje ontvangen!

Inmiddels 2 weken verder, ons pakketje is nog steeds niet aangekomen! Bij de DHL App staat het pakketje alleen aangemeld. Na contact met de webshop krijg ik geen reactie meer terug. We hebben al betaald, maar niets ontvangen! En geen hulp van de klantenservice.
6 jul 2023

Helaas niet tevreden

Fietstas besteld en snel ontvangen. Echter verpakking en tas zelf lijken al gebruikt?! Vlekken erop, dus helaas kan ik dit echt niet cadeau geven. Retour is helemaal voor eigen rekening.. Retourlabel verkrijgen was omslachtig. Dus ik bestel hier niks meer.
7 jul 2023
Bedankt voor uw review. Uiteraard verkopen wij geen gebruikte artikelen of gebruiken wij gebruikte verzendzakken. Het kan zijn dat dit tijdens het transport is beschadigd. Onze excuses hiervoor. Wij hebben een eigen retour portaal waar u stap voor stap door heen kan lopen en een retour label kan kopen bij verschillende vervoerders voor een gereduceerd tarief. We krijgen hier juist veel complimenten over.. Excuses als dit niet voldoende is geweest. Uiteraard krijgt u een gratis retourlabel van ons als het product niet als nieuw is aangekomen. We ruilen het product kosteloos voor u om naar een nieuw exemplaar.