fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.170 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Fietstas Voltano fietstas 28 liter

Ruim assortiment, makkelijke website om te bestellen. Er was een sluiting van de fietstas defect. Dit gemeld en de dag erna onder garantie een nieuwe tas toegestuurd gekregen.
26 mei 2024

Fijne website en snelle levering!

Fijne website en snelle levering. Helaas niet het juiste zadel dus retour gestuurd, maar ook dat ging vlot en omdat het de fout was van de leverancier ook nog kosteloos!
SP
Prachtige kwaliteit zadel, voor m'n Omafiets. Mooi verpakt en snelle levering. Ik zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb voor m'n fiets.

prima en prima nazorg

Goede spullen voor een goede prijs. Van een item ontbrak een onderdeel maar dat werd direct zonder problemen opgestuurd dus ook een prima nazorg
Prima geregeld. Goede mogelijkheid tot het volgen van het product. Kwamen de gelofte dat zending de andere dag zou worden bezorgd na.
Mooi produkt gekocht voor een goede concurrerende prijs! Vlotte verzending. Allemaal heel blij mee!! That’s all you need!
30 mei 2024

Helemaal tevreden!

Duidelijk website, snelle verzending, product zoals omschreven. Al met al een fijne ervaring!
LB
Luc B.
Sint-katelijne-waver
31 mei 2024
Toffe fietshelm .Past perfect,aangenaam om dragen,en vooral een snelle levering
27 mei 2024
Zeer snelle levering, jammer dat het product niet aan de wens van ons voldoet.
Goeie info op de site. Kwaliteitsproduct zeer snel geleverd en goeie prijzen
Binnen 24 uur besteld en netjes geleverd, prima service en betrouwbaar.
30 mei 2024
Goede afhandeling, misschien iets sneller een bestelbevestiging geven.
SJ
Sonja J.
Duivendrecht
31 mei 2024

Veel keus en scherpe prijzen

Veel keus, scherp geprijsd, gemakkelijk bestellen en snel levering.
OW
Onny W.
Aalten
21 mei 2024
Snelle service en bezorging en product voldoet aan de verwachtingen
Bijzonder vlotte levering en een product zoals we verwacht hadden
28 mei 2024
Snelle reacties op mijn vragen, goede service en een enorme keuze
JD
Als 'alles' naar wens is...., wat beviel me dan bijzonder...pffff
Doet wat je verwacht, keurig, op tijd, goed gecommuniceerd, etc..

Fietsgoedkoper is een aanrader!

Goed, duidelijke website en snelle levering, uitstekende service!
31 mei 2024
Snel geleverd, goed verpakt en goed product voor een goede prijs