fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.012 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

Ik kreeg waar ik om vroeg, en redelijk snel
20 jan 2024
Goede service en snelheid van afleveren
17 feb 2024
WL
Will L.
Eindhoven
27 mei 2023
De helm is van goede kwaliteit. Niets mis mee. Maar de bezorgservice van DPL is abominabel slecht. Omdat ik niet thuis was kreeg ik een niet ingevulde kaart in de brievenbus. Ik moest zelf uitzoeken hoe ik het artikel in huis zou kunnen krijgen. Uiteindelijk moest ik na 4 onduidelijke mails het artikel zelf ophalen.
28 jul 2023

Niet helemaal gekregen wat op de foto stond

Ze hebben nog geprobeerd om het voor elkaar te krijgen, maar tot nu toe niets meer gehoord. Het ging om een gps kilometertellertje dat op de foto stond met een houder voor op het stuur dat je speciaal met Tie-wraps vast kon zetten maar in de verpakking zat een houder die je met elastieken vast moest zetten
EV
edwin v.
zwartsluis

Geen duidelijkheid

Duidelijk beschrijving van wat je besteld Vind alleen wel raar maar dat heb ik al eerder aangegeven maar word dus blijkbaar niks mee gedaan Dat als je wat besteld je daar geen bevestiging van krijgt en geen T&T code van wanneer iets bezorgd word das een slechte zaak
14 okt 2023

Geluk bij een ongeluk

Mijn fietscomputer was gestolen wat natuurlijk echt balen was. Snel vond ik mijn fietscomputer bij jullie tegen een goede prijs. Metten een hel meebesteld die al langer op het lijstje stond. Supersnelle levering. Zo kon ik snel weer op de fiets naar het werk.
12 sep 2023

De fietstassen kleur

De fietstassen die ik besteld had werden aangegeven als olijfgroen maar blijken heel donkergroen, zo donker dat het zwart lijkt. Dat vond ik jammer. Ik heb hierover gemaild en kreeg keurig antwoord. Dat was netjes!
2 aug 2023
Snelle en betrouwbare levering. Lijkt erop dat het een refurbished item is, want zit geen doosje om en de beschrijving/ manual mist ook en zat verpakt in bubbeltjes plastic. Uiteindelijk wel blij.
3 sep 2023
Mijn fietskrathoes iscnog steeds niet gearriveerd ondanks postnl beweerd van wel. Weet niet of dit goed is. Hoop dat men het oplost zodat mn fietskrat goed droog blijft in de regen.
MV
Mirthe V.
Den Haag
Prima zadel. Dat er geen opzetstuk bij zat stond er echter niet duidelijk bij (dan moest je eerst doorklikken voor meer info). Verzending was snel.
ED
Ed d.
Nieuwkoop
16 sep 2023
Wat er beter kan weet ik nog niet helemaal, ik heb de bestelling nog niet binnen! Het bestellen en beschijving van product is compleet en goed!!
2 helmen besteld en heel snel ontvangen. Een lampje deex het niet Oorzaak slechte soldering op printplaat. Zelf gerepareerd.Fijne helmen.!!
18 jun 2023
Fietszadel makkelijk te bestellen via de website. Van het verloop van de bestelling en bezorging word je keurig op de hoogte gehouden.