mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

(2084)
14 apr 2024
M’n zoontje helemaal blij gemaakt met zijn nieuwe drinkfles zijn naam en plaatje staan er mooi en duidelijk op .

Mooie kwaliteit snelle levering

Ik heb een gepersonaliseerde broodtrommel en fles besteld. Erg snel gemaakt en super mooi gedrukt! Heel blij mee.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten van Mepal. Tot nu toe het merk met de minste lekkans.
19 apr 2024

Dop besteld

Ik had een nieuwe dop nodig voor een drinkfles. Dop was zo besteld en binnen enkele dagen binnen. Top👍🏼

Goede service en producten

Er was een bakje stuk bij levering en direct een nieuwe opgestuurd gekregen. Goede producten verder
Alles volgens afspraak geleverd en over de kwaliteit hoeven we het natuurlijk niet te hebben.
Het customizen van de broodtrommel is fantastisch. Nu heeft hij een supergaaf uniek exemplaar.
21 apr 2024
Keurige levering van de bestelde materialen, wordt middels e-mail goed op de hoogte gehouden.
Het product is binnen de tijd geleverd. De interne drukfout bij Mepal werd erg goed opgelost.

Onderdelen te koop is duurzaam

Er zijn onderdelen te koop zodat je niet meteen een compleet nieuw product heeft te kopen.
De prijs-kwaliteitverhouding. De producten van Mepal zijn altijd kwalitatief hoogwaardig.
EV
Evert V.
Schiedam
13 apr 2024

Top zaak

Duidelijke web-site snelle levering. Alles is duidelijk en leuke spullen. Kortom top zaak
goede service en mooie producten. veel geld, maar wel duurzaam. bakjes gaan heel lang mee.
Probleem met de opdruk. Mailtje gestuurd en zonder problemen een oplossing gekregen.
17 apr 2024
Snelle levering, mooie producten En zoon was heel blij met zijn naam op de lunchbox
Snelle service Product was super dochter super blij Eigen foto erop met naam enz
13 apr 2024
Top dat we kapotte onderdelen van broodtrommels kunnen vervangen. Duurzaam beleid!
7 apr 2024
Goede service, top producten en zeer vriendelijke en meedenkende klantenservice.
Ik had zelf wat verkeerd besteld, en ik kreeg kosteloos het juist in huis. Hulde

top!

Fijn dat je onderdelen kan bestellen zodat je bewust bezig bent met materialen!