mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.814 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.261 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

(2093)
24 aug 2023

Prima webshop!

De webshop is overzichtelijk.De prijzen van de artikelen zijn prima…. Er is veel keuze wat betreft kleur/patroon en model voor een leuke lunch-set. Bestellen gaat snel en er is duidelijke communicatie over het verzenden.
17 jun 2023

Tevreden

Alles wat we nodig hadden goed kunnen vinden op de site.zelfs van de drinkbekers uit de oude serie nog onderdelen voor kunnen krijgen. We gebruiken de broodtrommels en bekers met plezier. En word snel geleverd. Helemaal top.
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een fantastische broodtrommel met eigen thema, stevig en duurzaam. We hebben een nieuwe gekocht, omdat bij de oude sluiting is kapot gegaan. Levering zoals bij de bestelling is belooft, 4 werkdagen later thuis ontvangen.
26 sep 2023

Kleurenmatch

Ik heb een broodtrommel, fles en fruitbakje besteld met naam en illustratie. Prettig dat je zelf de kleuren kunt kiezen, maar de kleuren die je kunt kiezen verschillen per product waardoor ze toch niet helemaal matchen.
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit. Leuk om een eigen gepersonaliseerde broodtrommel en beker te hebben geheel naar eigen smaak en keuze. Al meerdere producten van gehad. Ze blijven mooi en heel. Ook erg handig voor schoolgaande kinderen.
12 jul 2023

School spullen

Alles was tip top in orde. Brooddoos besteld voor mijn metekindje, drinkfles, koekjesdoos en fruitdoos. Alles gedrukt zoals aangegeven. Snel en zonder beschadigingen geleverd. Sterk materiaal, kindvriendelijk gebruik.
5 sep 2023

Fantastisch bedrijf

Ik kan niet anders zeggen dat My Mepal een fantastisch bedrijf is. Bestelling duurt soms wel wat langer, maar dat hoort er nou eenmaal bij als je iets persoonlijks laat maken. Elke keer weer heel tevreden. Een 10!
26 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn dochter had een lunchbox besteld alleen was de onderkant iets te klein waardoor de broodjes er uit vielen. Maandag gemaild, dinsdagmorgen mail terug , ze krijgt een nieuwe en vanmiddag bezorgd! Top service!!!
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
We zijn echt tevreden. Super mooie broodtrommel voor onze dochter. Precies zoals gemaakte project op mepal site. Makkelijk in het gebruik. Onze kind van 2 kan het zelf openen en dicht doen. Drinkfles ook perfect
Super goed product. Mooi design en mooie kleuren. Erg fijne bezorging ook. Via de DHL app kun je de zending goed volgen en interventie plegen. Fijn dat er gekozen wordt voor een kwalitatief hoogwaardige carrier.

Top service!

De eerste lunchbox van onze dochter is twee jaar lang meegegaan! Recent een nieuwe besteld en daar ging de dekselrand van kapot na 2x gebruiken. MyMepal stuurde meteen een nieuwe rand op, wat een service!!! 🤩🤩🤩
28 jun 2023
Fantastisch product. Heb bijna de hele Cirqula lijn en deze is onmisbaar. Klantenservice ook zeer prettig en behulpzaam. Heb ook dubbelwandige bekers en andere Mepalptoducten en ook servies voor op de camping.
12 sep 2023

Broodtrommel met foto

Een broodtrommel gepersonaliseerd. Leuk om voor alle onderdelen een kleur te kiezen en bovenop een foto met wat plaatjes toegevoegd. Heel leuk geworden. Ik hoop dat de tekening bovenop ook nog lang goed blijft
12 jul 2023

Zeer tevreden

Fijne site, snelle levering, mooie producten en de keuze is reuze! De broodtrommels met foto's en namen gaan thuis gewoon in de vaatwasser, gebeurt niks mee. Ik ben een blij met deze site en mijn kinderen ook.
Ik twijfelde aan de kleur, roze was op het web net wat minder roze dan in het echt. Dat kwam goed uit, want nu past het precies bij de trommel die we al hadden. Daarnaast was de afhandeling en levering prima!
27 jul 2023

Zeer tevreden klant

Snelle levering, duidelijke mails en goede kwaliteit! Ik bestel elk jaar de drinkflessen voor mijn kinderen hier en ik ben nog steeds tevreden. Flessen kunnen tegen een stootje en lekken niet. Zeer tevreden!
15 sep 2023

Mooi en goed

De gepersonaliseerde items zijn erg mooi geworden. Sowieso, als je zaken als een broodbak en drinkbeker intensief gaat gebruiken wil je iets dat lang meegaat. Mepal heeft mij daarin nog niet teleurgesteld.

Klasse maatwerk!

Het was een bestelling voor een broodtrommel en beker met een aangeleverde foto waarin een naam moest. Via de website was het eenvoudig samen te stellen. Levering was snel met een prachtig product. Klasse!
30 dec 2023

Geweldige kwaliteit van zowel de…

Geweldige kwaliteit van zowel dd lunchbox als de foto die erop staat, ik heb een gepersonaliseerde lunchbox gekocht en het was een kado en werd goed ontvangen. Ook het bezorgmoment klopte. Bedankt Mepal.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Super snelle en goede service

Eerste instantie een niet goed bedrukte fles ontvangen. Na een mail van mij is dit gelijk rechtgetrokken door een nieuwe fles op te sturen, zonder te wachten op de verkeerde fles. Dat vond ik superfijn!