mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Ik had een broodtrommel en drinkbeker nodig die gepersonaliseerd is. En dat vond ik bij Mepal. Helaas konden die zaken alleen los gekocht worden ipv als bundel (tbv personalisatie). Maar het realiseren hiervan gaat zonder problemen en is voor de hand liggend. Dus: + Website is duidelijk + Producten personaliseren gaat eenvoudig + Resultaat is ook echt schitterend - Alles moet los gekocht worden zodat de winstmarge zo groot mogelijk is...jammer. P.S.: ik heb geen foto's toegevoegd van de resultaten ivm de afbeeldingen van mijn zoontje. Maar het ziet er super uit.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

14 mei 2024
Ik ben fan van Mepal, mijn vrouw en ik hebben verschillende producten (broodtrommels, yoghurt bekers, drinkflessen etc.) het is sterk, degelijk en mooi spul! We hebben nu voor onze zoon ook gepersonaliseerde broodtrommels en drinkbekers besteld, super leuk!

Prima…

Beker gekocht omdat de andere mepal beker heel vaak gevallen was, en de dop was daardoor stuk gegaan. Die klikte niet meer dicht. Beker + verzendkosten was goedkoper in de outlet dan in de winkel, daarom gewoon besteld. Snel in huis. Prima product

Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs.

Degelijke bekers en broodtrommel voor een redelijke prijs. Beide laten bedrukken met logo en naam. Geen instelkosten, gewoon jpg uploaden en op de plaats slepen waar je hem wilt hebben. Top! Ik verwacht vaker iets te bestellen direct bij Mepal.
8 mei 2024
Erg mooi resultaat van de persoonlijke broodtrommel ed. Echter,met maken is het lastig een achtergrond en een los plaatje te doen. Want het losse plaatje kan je niet makkelijk selecteren want dan selecteer je alleen de achtergrond.
De kwaliteit van Mepal is zo goed. Nu al verschillende dingen gekocht en ik wil alleen maar meer. Hoop wel dat de donkergroene kleur blijft en niet vervangen wordt voor het lichtere groen
RK
Ruud K.
Moordrecht
9 mei 2024

Multifunctioneel magnetrondeksel.

IK heb via de webshop van Mepal een ronde magnetrondeksel gekocht. Een even eenvoudig alsook multifunctioneel deksel. Hij past op alle maten cirqula kommen. En van een prima kwaliteit.
17 mei 2024
Heel netjes opgelost na een foutje met de kleurstelling van de doppen en bandje van een waterfles. Ik kreeg de volgende dag alsnog de goede kleur doppen en bandjes toegestuurd
10 mei 2024

Artikelen laten maken

Ik heb meerdere malen zelf gemaakte artikelen laten maken. Broodtrommels en drink flessen top top top. Goede kwaliteit en plaatjes blijven goed en netjes zitten
6 mei 2024
Super leuk🩷 Een eigen drinkfles ,die niemand anders heeft, en iedereen op werk weet meteen dat deze van mij is .De namen van mijn kleindochters pronken erop.
18 mei 2024
Makkelijk te personaliseren. Snelle levering. Goed verpakt. Alleen jammer dat de drinkbeker zelf alleen in wit is. Dat sluit heel veel.leuke combinaties uit

Prachtig, het was boven verwachting!

Omdat we een eigen ontwerp voor de afdruk bedacht hadden was het spannend hoe het eruit zag. Het was perfect de afdruk in combinatie kleuren van de doos.
6 mei 2024
Ik had een broodtrommel met eigen foto laten maken, zeer mooi geworden, de inkt geurt wel erg, maar dit zou weg moeten trekken met t afwassen...
12 mei 2024
Fijn dat je onderdelen kunt nabestellen en dat de verzendkosten laag waren. Hierdoor was het de moeite waard en gaan we verspilling tegen. TOP!

Losse deksels

Wat fijn dat ik de deksels los kon bestellen, de opbergbakken zijn namelijk nog goed. Goed voor het milieu. Tip: Doe ze niet in de vaatwasser.
Snel binnen! Goede kwaliteit. Wel jammer dat er geen track en trace bij zat of een mail wanneer het pakket werd verzonden.
19 mei 2024
Mooie zelf ontworpen broodtrommel Wij zijn er erg blij mee en vooral ons zoontje die zelf de foto en de kleuren uitzocht.
10 mei 2024
Makkelijk om te losse onderdelen te bestellen in plaats van een nieuwe broodtrommel. De order was snel geleverd
Onderdelen bestellen: niet altijd de juiste kleur, maar wel altijd een oplossing. Snel , duurzaam en goedkoop.
Prima prijs/kwaliteit. Wel jammer dat niet alle 6 de kleuren van de gewenste schaaltjes in voorraad waren
6 mei 2024
Prachtige producten en snelle levering, zelfs gepersonaliseerde producten worden snel verzonden 🤗