mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.804 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.144 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Mooie broodtrommel, maar de clips voor de randen gaan heel snel stuk. Al 3 versleten in 2 jaar :-(
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
20 apr 2024
18 apr 2024
17 apr 2024
Het duurt lang voordat je product geleverd wordt. Langer dan 5 werkdagen na bestelling.
17 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
Duurde vrij lang voordat we de spullen hadden, omdat er iets niet was. Terwijl ik de andere spullen al nodig had.

Trage levering

Ik wacht inmiddels al een week op mijn bestelling.
Antwoord van mepal.com/nl
Ik heb 2x bericht ontvangen dat Mepal niet kan leveren. Problemen met de transporteur. Dus tot op heden geen product van de Mepal ontvangen
Antwoord van mepal.com/nl
De schanieren gaan te snel kapot

Retour zendingen

Er wordt slecht gehandeld als er producten terug gestuurd moeten worden.
Antwoord van mepal.com/nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
SS
Ik vond het plaatsen van de gekozen afbeelding en kleur moeizaam gaan…

Kreeg verkeerde kleur

Ik had een persoonlijk ontwerp gemaakt en opgeslagen. De dag erna heb ik besteld en ergens is de kleur van de broodtrommel gewijzigd.
Product is van iets mindere kwaliteit dan voorgaande items. Was ook iets goedkoper, dus begrijpelijk. Bezorging niet binnen 24 uur, maar wel acceptabel binnen enkele dagen
De vorige broodtrommel ging al binnen 6 maanden kapot. Helaas is er geen ander merk dat platte broodtrommels verkoopt. Anders ging ik daar zeker naar toe
24 mrt 2024