huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

991 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2022
huidpraktijkshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Alles was prima maar het productadvies op de website wijkt af en mist belangrijke info die wel op de verpakking staat en die je past ziet wanneer het product geleverd is. In dit geval staat bij Heliocare oral capsules in jullie advies bijv dat zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven voor gebruik medisch advies moeten inwinnen terwijl op de verpakking toch echt staat dat ze het niet moeten gebruiken. Ook mist bij jullie het advies geen andere producten met groene thee erbij te gebruiken op dezelfde dag en dat kinderen onder 18 jaar het niet mogen innemen. Zie foto’s.

Mooie artikelen, website ziet er ook goed uit. Maar wel jammer dat ik bij eerste bestelling geen cadeau kreeg. Kost ook tijd om weer te moeten mailen...... Op advies van Gerben gaf ik dit bij de 2e bestelling aan en nog geen cadeau. Anders zou ik heel tevreden geweest zijn met de Huidpraktijk shop.
KO
Kristl O.
Oude Tonge

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

10 jun 2023
Het proefpakketje is heel handing om de juiste kleur te bepalen, ben heel tevreden met het resultaat. Jammer dat er maar een paar kleuren bijzitten die redelijk in de buurt komen. De meeste kleuren vind ik erg afwijkend dat is jammer, de dekking is namelijk erg goed. En erg jammer is dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit voor evt tips hoe of dat je het product het beste kunt gebruiken.
CV
12 okt 2023
De aanbeveling om op een ander product over te stappen omdat de (gebruikte ) make-up niet verkrijgbaar was , is me heel goed bevallen en ik heb geen behoefte op het eerder gebruikte art. terug te vallen ..Hele fijne aanbeveling ben nog altijd super blij met de Image .. nog bedankt daarvoor groetjes Connymiddel@kpnmail.nl
7 jun 2023

Snel advies

Snelle reactie op de vragenlijst, dus na 1 dag had ik al advies op de vragenlijst die ik heb ingevuld. Tot nu toe tevreden met de huidproducten. De pigmentvlekken zijn niet weg, maar wel verminderd! Echter gebruik ik pas enkele dagen de nieuwe huidproducten, dus het resultaat moet ik nog afwachten.
23 jul 2023

Bij gebruik is het, vanwege de verpakking, vaak lastig doseren.

Bestelproces en levering verliepen prima. De producten gebruik ik pas een paar dagen, maar het lijkt effectief.... Bij gebruik is het, vanwege de verpakking, vaak lastig doseren. Je smeert al gauw de verpakking onder en bij de toner komt het product er zelfs buiten de doseerdop uit.
4 sep 2023

Fijne producten, levering kon beter/anders

Producten kon ik al en ben ik erg tevreden over. Verzending had ik graag in 1x gezien. Of dat ik anders in ieder geval de keuze had gehad het 2e pakketje gewoon thuis te ontvangen. Nu moest ik 2x naar het dhl punt. Wat geen ramp is maar had het liever anders gezien.
26 nov 2023

Goede hulp

Helaas de bestelling nog niet ontvangen. Echter is dit onwijs netjes opgepakt door de medewerkers van de huidpraktijk shop en helpen zij mij ontzettend goed. Nu hopen dat de producten snel alsnog geleverd worden.
27 mei 2023

Zorg dat de tekst klopt

Zorg dat de tekst in de emails die jullie sturen over de bezorging klopt. Als het op een afhaalpunt word geleverd schrijf dan niet dat ze aan mijn deur komen en het eventueel aan de buren afgeven.
24 aug 2023
Wat ik prettig vond, nadat ik een mail had gestuurd mijn pakketje nog niet aangekomen was na 5 werkdagen. Er gelijk goed gehandeld werd en alsnog een nieuw pakketje werd opgestuurd naar mij
3 sep 2023
Vlotte goed verzorgde bezorging. Product voldoet geheel aan de beschrijving. Vooraf goede uitleg over het product. Nu het resultaat afwachten 😊
20 mei 2023
Goede producten. De leveringstijd werd echter elke keer aangepast, daardoor hebben we drie dagen rekening moeten houden met eventuele levering
16 nov 2023
ik was al bekent met de producten van een schoonheidsspecialiste maar zij is gestopt. fijn dat ik nu de producten bij jullie kan bestellen
8 aug 2023

Top product

Duidelijke site, producten makkelijk te vinden, en ook met huidprobleem, goede omschrijving welke producten geschikt zijn voor je huid.
De vlotte levering. Ruim aanbod. Wel een minpuntje, bij één Vd producten werkte het doseerpompje niet.
26 dec 2023
Snelle service en goede producten.
14 okt 2023
Interessante producten van allerlei dingen. Ik ben van plan klant te blijven van deze winkel.
17 okt 2023
Ik stelde een vraag en kreeg meteen antwoord en de bestelling was er binnen een paar dagen.
28 aug 2023
Dat ik heel snel geholpen ben inverband mijn kortings bon dank u vriendelijk
5 jun 2023
Goed verpakt, ik ben fan van image producten, maar vindt ze wel prijzig
21 aug 2023
Het voelde meteen goed. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
Snelle levering. Meer kan ik niet zeggen. Ik ga dit cadeau geven.