huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshopReviews

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
huidpraktijkshop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij huidpraktijkshop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

185 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Behalve dat Huidpraktijkshop voor mij meer dan 5* waard is hebben ze goeie producten en prijzen die veel goedkoper zijn dan bij diverse huidklinieken. Boven een bepaald bedrag krijg je ook nog een klein cadeautje en nog eens je kortingscode van 5% voor de volgende bestelling. Ze hebben ook vaak aanbiedingen .. Ook nog de service vandaag besteld morgen je product in huis . Via whatsapp geven ze ook nog advies over de producten of als je vragen hebt over welk product geschikt is voor je huid. Genoeg pluspunten dus ..

2 dec. 2022
Veel te klein tubetje. Is misschien voor een super klein gezicht. Absoluut niet te doen om te kijken of dit een juiste dagcreme is.

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

11 jan. 2023
Zeer goed alleen mag de prijs wat lager zijn dan kunnen meer mensen het gaan kopen Mijn buren willen het ook maar zij vinden het te duur ze hebben een bijstands uitkering met 4 kindren en kunnen het gewoon niet betalen omdat het te duur is schaam jullie
Hele snelle verzending (‘s avonds besteld en volgende dag al in huis) en kwalitatief goede producten. Niks op aan te merken! Zelfs een gratis gezichtshanddoek erbij gekregen.
16 jan. 2023
Uitgebreide productinformatie en overzichtelijke website. Over de bestelde producten ben ik erg tevreden. Momenteel heb ik geen verbeterpunten dus ga vooral zo door!
Meestal zijn de pakketjes precies op de afgesproken tijd afgeleverd. Nu eerste x langer gewacht. Hoop t straks te ontvangen. Goed contact gehad via WhatsApp
12 jan. 2023
Duidelijke website, uitgebreid assortiment, soms mooie aanbiedingen. Na het vragen van advies kreeg ik snel, vriendelijk en uitgebreid antwoord.
Vanaf de bestelling tot aan de levering, alles loopt zoals verwacht! Ik geniet ook van de leuke handige cadeaus die je kan krijgen!
6 jan. 2023
Kon pakketje enzo niet volgen dus dacht, dat het niet betrouwbaar was, maar kreeg me pakketje netjes binnen 3 dagen door de post
Snelheid van levering. Helaas kan ik niet al mijn producten bestellen bij Huidpraktijkshop, zoals Vichy producten
Duidelijke website met veel productinformatie, snelle verzending en altijd leuk om geschenkje te mogen kiezen.
De professionele en vriendelijke benadering spreekt mij aan. Ik heb geen verbeterpunten.
Veel keuze in producten met duidelijke omschrijving erbij. Tevens snel geleverd.
Snelle bezorging, produkt bevalt erg goed, gebruik het al jaren ivm mijn vitiligo.
Hele goede crème van Tebiskin voor mijn gevoelige huid en een snelle verzending!
Betaalbaar en goed product zuinig in gebruik, gedoseerde pompfunctie op product
Nieuwe tevreden klant uit Duitsland! Hartelijk dank en groeten uit Berlijn
Snelle service en fijne producten. Is zeker aan te raden
Duidelijk site en alles goed en op tijd ontvangen.
Snelle bezorging en snelle reactie via de mail.
7 jan. 2023
Alles is prima, ben altijd dik tevreden 👍
Ruime sortering en snelle levering.