huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

800 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.432 beoordelingen in totaal

14 nov 2023
Het aanraden van de juiste producten om mijn huid te verbeteren en te verzorgen vind ik heel belangrijk !!! En de snelle reactie en snelle levering 👌 Pluspunt is dat ik nu ook een klankbord heb als ik plots problemen met mijn huid ervaar en steeds bij jullie terecht kan 💐💐💐👍 Ik vind het alleen spijtig dat mijn cadeautje er niet bij zit volgens de site krijg je die automatisch erbij wanneer je het gekozen cadeautje aanklikt en dit hebben we wel degelijk gedaan ✅ 🤔

11 aug 2024
De proef tubetjes zijn wel heel erg klein. En lijkt of dat er in de 1 net iets meer zit dan in de anders. Verder vindt ik het product erg droog, zelfs een beetje korrelig. Het betreft de lycogel. Het tubetje beloofd wat, maar zit bijna niks in. Verder vond ik de verzending lang duren. Na 5 dagen pas binnen. Maar daar kan PostNL misschien alleen iets aan doen. In ieder geval leverde dit pakketje mij alleen maar teleurstelling op. Jammer!

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

Ben minder vaak gaan bestellen

Huidpraktijkshop is niet meer wat het was sinds ze de nieuwe site hebben. Voorheen deden ze niet zo moeilijk over testers bestellen, hier zit nu een limiet op. Vroeger kon je kortingscodes stapelen, wat nog wel eens leuk was bij vaak dure producten.. en dat kan ook niet meer.. Als je alleen testers bestelde kwam dat voorheen via een envelop in de brievenbus, nu komt alles in een doosje. Hiervoor moet je dus thuisblijven of naar een afhaalpunt.

laagste prijs, top service

Jullie hadden de laagste prijs, en de snelle service was ook top. Er was iets misgelopen met mijn adres maar dit werd onmiddellijk rechtgezet zodat er een vlotte levering kon plaatsvinden.
4 okt 2024
Fijne producten, snelle verzending. Ook fijn dat je met je bestelling een donatie kunt doen voor het Huidfonds 👍
NR
Nadja R.
Oosterhout
27 sep 2024
Snel verzonden. Netjes verpakt. Veel keuze in producten die ik niet snel in een winkel kan vinden.
3 okt 2024
Snelle levering, het retour sturen van een artikel gaat makkelijk en is transparant
GT
Geert T.
Aartselaar
6 okt 2024
Prima advies en je kan steeds bij jullie terecht voor meer info.
AF
Anne F.
Aalter
7 okt 2024
Mooi aanbod van kwalitatieve producten. Snelle levering.
5 okt 2024
Vlotte en correcte aanlevering van gevraagde goederen
3 okt 2024
volledig tevreden over de levering. Snel en correct
GK
gerda k.
Hasselt
30 sep 2024
Snelle levering en vooral de correcte prijs.
1 okt 2024
Duidelijke beschrijving. Snelle levering
26 sep 2024
Snelle levering en het product bevalt.
1 okt 2024
Snelle levering en persoonlijk advies
AV
23 sep 2024
Super snel geleverd, goede service
29 sep 2024
Snel binnen en groot assortiment.
2 okt 2024
Vlotte verzending ook naar Spanje
26 sep 2024
Snelle service. Topproducten
7 okt 2024
Snel in huis, goede service

Correct en snelle levering

Correct en snel geleverd!
8 okt 2024
Digitale communicatie .!