huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

977 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2022
huidpraktijkshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Alles was prima maar het productadvies op de website wijkt af en mist belangrijke info die wel op de verpakking staat en die je past ziet wanneer het product geleverd is. In dit geval staat bij Heliocare oral capsules in jullie advies bijv dat zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven voor gebruik medisch advies moeten inwinnen terwijl op de verpakking toch echt staat dat ze het niet moeten gebruiken. Ook mist bij jullie het advies geen andere producten met groene thee erbij te gebruiken op dezelfde dag en dat kinderen onder 18 jaar het niet mogen innemen. Zie foto’s.

Mooie artikelen, website ziet er ook goed uit. Maar wel jammer dat ik bij eerste bestelling geen cadeau kreeg. Kost ook tijd om weer te moeten mailen...... Op advies van Gerben gaf ik dit bij de 2e bestelling aan en nog geen cadeau. Anders zou ik heel tevreden geweest zijn met de Huidpraktijk shop.
KO
Kristl O.
Oude Tonge

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

Bestelling snel ontvangen, geen korting

Bestelling snel ontvangen. Wel nog zoekende met de lycogel. Bij de bestelling zat een kaartje dat ik korting zou krijgen op mijn volgende bestelling, wat ik zou moeten vinden in mijn mailbox. Heb deze kortingscode echter nooit ontvangen.
Het product werkt naar behoren,alleen als je het even niet gebruikt gaat de huid weer irriteren,en begint de huid weer droog aan te voelen en jeuken. Het zo ook leuk zijn als je minder kracht nodig zou hebben om het uit de tube te krijgen
Hulp op afstand: door de website te raadplegen over wat te doen met hooikoortseczeem rond mijn ogen nu eindelijk fijne producten aan het gebruiken en van die vreselijke branderige jeuk af. Ik kom weer bij, hartelijk dank hiervoor!
Super fijne producten en ook echt werkend voor wat voor huid type je ook hebt. Met klachten komen ze je gelijk tegemoet en ook met vragen ik ben erg fijn door hun geholpen. Groetjes wendy

Tevreden

Ik vraag om de tijd advies voor mijn huid aan. Ben tevreden met huidpraktijkshop huidproducten. Ben blij dat ik zo mijn gezicht bij kan houden om het goed te verzorgen.
Snelle levering, goed verpakt. Jammer dat mijn monstertje er niet bij zat, die ik kreeg omdat ik voor bijna € 400,= besteld had.
31 mrt 2024
Snelle bezorging en nog een mooi cadeautje bovendien!
Zeer vlotte service en tevreden over de producten!
Altijd snel geleverd zeer goede producten
Fijn om samples te kunnen bestellen
Snelle en verzorgde bezorging
Prima site. Prima producten
NT
N T.
Tegelen

Altijd netjes en correct ok

Altijd netjes en correct 👌🏼
SM