huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

850 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.165 beoordelingen in totaal

23 sep 2023
Ik had een vrij behoorlijke bestelling gedaan, vorige week. Ergens ging iets mis: de bestelling bleef 'hangen' bij DHL in het sorteercentrum. Ik heb Huidpraktijk shop bericht en zij hebben terstond dezelfde bestelling alsnog verstuurd die ik de VOLGENDE dag al mocht ontvangen. Dat was echt heel erg fijn! Dus ja, dàt beviel mij in het bijzonder! Mocht ik de oorspronkelijke bestelling alsnog ontvangen zal ik in overleg met de Huidpraktijkshop deze uiteraard terstond aan hen retourneren.

Mooie artikelen, website ziet er ook goed uit. Maar wel jammer dat ik bij eerste bestelling geen cadeau kreeg. Kost ook tijd om weer te moeten mailen...... Op advies van Gerben gaf ik dit bij de 2e bestelling aan en nog geen cadeau. Anders zou ik heel tevreden geweest zijn met de Huidpraktijk shop.
KO
Kristl O.
Oude Tonge

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

CV

Geweldige verandering ..

Goedemorgen , mijn gebruikelijke make-up was op en ik bestelde deze altijd bij de huidpraktijdshop , heb gevraagd of zij mij een andere en eventueel een gelijkmakend product aan konden bieden.. en idd. ik kreeg een goed advies , en ik zou niet anders meer willen dan deze make-up van Image .. Dank daarvoor .. goedemorgen ..
10 jul 2024
Gebruik nu een maand dermasence vitop forte rond ogen. Irritatie /eczeem. Bevalt erg goed. Hoop in de winter dat het ook zo goed helpt, zou geweldig zijn. Heb naast zalf nog geen beter product gebruik. Kastje vol met allerlei middelen die maar tijdelijk helpen of de ogen opzwellen.
ik vond het super hoe jullie gereageerd hebben op het niet toegekomen pakket en onmiddellijk verzending opnieuw opgestuurd hebben . Super bedankt daarvoor en ik bestel alvast verder bij jullie . Groetjes Nathalie
Fijn dat je samples kan bestellen, het blijven prijzige producten. Spaaracties of grotere kortingsacties zouden prefect zijn. Koop graag bij jullie
9 jul 2024
Eerst over het product Ik hoop het dat het goed zijn effect geeft. Dan volgt het mogelijk bestelling Met vriendelijke groet Ruud
13 jul 2024

Digitaal mijn bestelling gedaan.

Digitaal mijn bestelling gedaan en dat stond direct op de mail. De bestelling was netjes verpakt en snel bezorgd. Fijn :-)
28 jun 2024
Goed uitgebreid advies. Door hun heb ik de juiste keuze kunnen maken tussen de producten.
4 jul 2024

Topservice!

Alles was top! Hoge korting,snelle levering en keuze bezorging bij een post.nl punt
12 jul 2024
Prima bevallen Alleen de mailtjes ontving ik vannacht om 2.38 Das wat minder😉
RD
R d.
Zierikzee
4 jul 2024
Voor de eerste keer besteld en het werd netjes op tijd afgeleverd
Allergie vrij heb geen last van En plak mij huid niet .
TS
Tonnie S.
Maarssen
12 jul 2024
De dag/nachtcrème is fantastisch gebruik het al jaren.

Perfect.

Snelle levering op tijd naar keuze. Fijne producten.
30 jun 2024
Duidelijke site, makkelijk besteld en snel in huis.
Snelle levering en 2 fijne producten gekocht
3 jul 2024
Snelle service. Leuke mailtjes met tips.
Hele goeie service. Heel snel bezorgd.
9 jul 2024
Goed product en bevalt me super goed
5 jul 2024

Levering

Snelle levering van mijn producten
13 jul 2024
Snelle levering en keurig verpakt