huidpraktijkshop- Logo - Beoordelingen

huidpraktijkshop

986 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.939 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2022
huidpraktijkshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Alles was prima maar het productadvies op de website wijkt af en mist belangrijke info die wel op de verpakking staat en die je past ziet wanneer het product geleverd is. In dit geval staat bij Heliocare oral capsules in jullie advies bijv dat zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven voor gebruik medisch advies moeten inwinnen terwijl op de verpakking toch echt staat dat ze het niet moeten gebruiken. Ook mist bij jullie het advies geen andere producten met groene thee erbij te gebruiken op dezelfde dag en dat kinderen onder 18 jaar het niet mogen innemen. Zie foto’s.

23 apr 2023
Ik heb ooit bij jullie de huidcheck gedaan, maar het voelde alsof jullie dat nooit echt doen. Er werd niets gecheckt, alleen op basis van een kort verhaal van mij producten aan mij aangeboden. Alsof ik in een winkel met een verkoper stond te praten, ipv een dermatoloog die met kennis naar mijn huid kijkt en daar een fijn plan voor maakt. Ik had verwacht dat er naar mijn huid werd gekeken. Echter werken de producten fijn tegen de droogheid, maar bleek wel verkeerde info te hebben gekregen over de vitamine C creme en retinol, dat had ik zelf gegoogled en terug gekomen bij jullie om te checken.

Beoordelingen voor huidpraktijkshop

De Dermasence Rosamin en Medic8 SOS

De Dermasence Rosamin producten zorgen voor minder last van Rosacea type 2 (pijnlijke bultjes). M'n huid geneest sneller en ziet er dan een paar dagen rustiger uit, daarna begint de cyclus wel weer opnieuw. De Medic8 Blemish SOS is wel onwijs duur, maar gebruik ik voor nood, bij hele pijnlijke bultjes. Afblijven is erg moeilijk.
3 apr 2024
Het product werkt naar behoren,alleen als je het even niet gebruikt gaat de huid weer irriteren,en begint de huid weer droog aan te voelen en jeuken. Het zo ook leuk zijn als je minder kracht nodig zou hebben om het uit de tube te krijgen
25 mrt 2024
Hulp op afstand: door de website te raadplegen over wat te doen met hooikoortseczeem rond mijn ogen nu eindelijk fijne producten aan het gebruiken en van die vreselijke branderige jeuk af. Ik kom weer bij, hartelijk dank hiervoor!
27 mrt 2024
Super fijne producten en ook echt werkend voor wat voor huid type je ook hebt. Met klachten komen ze je gelijk tegemoet en ook met vragen ik ben erg fijn door hun geholpen. Groetjes wendy
26 mrt 2024

Tevreden

Ik vraag om de tijd advies voor mijn huid aan. Ben tevreden met huidpraktijkshop huidproducten. Ben blij dat ik zo mijn gezicht bij kan houden om het goed te verzorgen.
Snelle levering, goed verpakt. Jammer dat mijn monstertje er niet bij zat, die ik kreeg omdat ik voor bijna € 400,= besteld had.
21 mrt 2024

Perfecte webshop met heerlijke huidproducten

De Huidpraktijk shop heeft heerlijke producten en krijg mijn bestelling altijd heel snel geleverd.
22 mrt 2024
Bestellen is makkelijker en goed. Jullie mogen wel stoppen met alle gratis handdoeken ;)
22 mrt 2024
Site is niet heel duidelijk Moet echt de zoek functie gebruiken
31 mrt 2024
Snelle bezorging en nog een mooi cadeautje bovendien!
3 apr 2024
Zeer vlotte service en tevreden over de producten!
1 apr 2024
Altijd snel geleverd zeer goede producten
22 mrt 2024
Snelle service, communicatie (mail).
1 apr 2024
Fijn om samples te kunnen bestellen
29 mrt 2024
Snelle en verzorgde bezorging
Prima site. Prima producten
NT
N T.
Tegelen
29 mrt 2024

Altijd netjes en correct ok

Altijd netjes en correct 👌🏼
SM