Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben.
De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is!
Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
De levering was supersnel. Fijn !
De kwaliteit
van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website.
Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour.
De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.
Goedemorgen,
Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij hebben het even nagekeken en zien dat tijdens het plaatsen van uw bestelling is gekozen voor 27/2 als gewenste afleverdatum, dat is wellicht per ongeluk gegaan. Wij hebben ook klanten die het op een specifieke dag willen ontvangen (omdat zij bijvoorbeeld niet thuis zijn), vandaar dat een order wordt verzonden op de door de klant gekozen dag. Deze order is dus geheel volgens planning geleverd.
Wij hopen dat u uw review aan de hand hiervan zou willen herzien.
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Zeer slecht. Leveren niet zoals beloofd, je moet weken wachten op je geld terug. Ik wacht nog altijd. En super slechte klantenservice, die ook nog eens moeilijk te bereiken is. Veel andere alternatieven online die veel beter zijn!!
Beoordeling melden
Antwoord van Feestbazaar
21 feb 2024
Goedemiddag Stefanie,
Wat vervelend dat uw ervaring zo gelopen is, dat is uiteraard niet te bedoeling. Wij zien ook al dat het bedrag al is teruggestort op uw rekening.
18 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
8 euro extra betaald voor een Trunkrs spoedbezorging bij een partij die verzaakt en daar niets aan wenst te doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Feestbazaar
21 feb 2024
Goedemiddag,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring zo is gelopen, dat is niet de bedoeling. Wij zien dat de bestelling hier tijdig is verzonden maar op 'retour naar webshop' staat op de geplande afleverdag? Is dit door u geannuleerd of geweigerd aan de deur?
Wij zien ook dat het volledige bedrag (inclusief verzendkosten) netjes zijn teruggestort op uw rekening.
12 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket retour gedaan, geen geld terug en klantenservice reageert niet…
Ik heb ondertussen een week geleden een pakketje retour gedaan (waarvoor ik overigens €5,- extra moest betalen.) En tot op heden geen geld terug gehad… Ik heb al een mail gestuurd maar totaal geen reactie. Ik bestel hier niks meer
Beoordeling melden
Antwoord van Feestbazaar
16 feb 2024
Goedemorgen Robin,
Jammer om te lezen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij zien dat wij op uw mail hebben gereageerd:
Goedemorgen,
Dank voor uw bericht. De retourverwerking neemt +/- 14 dagen in beslag vanaf de dag dat het bij ons is teruggekomen. Zodra het is behandeld ontvangt u direct bericht en staat het bedrag binnen enkele dagen op de rekening.
Uw retourzending is bij ons aangekomen op 8 februari: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STMMH987164412-NL-1601MJ?dpr=tt de verwerking is gisteren gedaan (7 dagen na ontvangst) dit ligt ook ruim binnen de 14 dagen verwerkingstermijn.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd hierover.
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurt lang voor je retour is verwerkt en maten kloppen niet
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Modelleer ballonnen kwaliteit
Modelleer ballonnen gingen HEEL SNEL kapot
Beoordeling melden
Antwoord van Feestbazaar
9 feb 2024
Goedemiddag Steven,
Wanneer een artikel niet goed is wat betreft kwaliteit dan vernemen wij dit uiteraard graag via de mail (info@feestbazaar.nl) wij kunnen hiervoor dan uiteraard een gepaste oplossing bieden.
Wij vernemen het graag!
3 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Nooit ontvangen
Beoordeling melden
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering was erg snel maar kwaliteit was bagger. Op het plaatje zag het er een stuk beter uit.
Beoordeling melden
23 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele slechte kwaliteit
Beoordeling melden
25 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Extra betaald voor snelle levering volgende dag! Komt nu pas na de kerst!
Beoordeling melden
19 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Vlag was te laat bezorgd en geld nog niet terug
Vlag was te laat bezorgd. Teruggestuurd op 11december. Nu nog mijn geld niet terug.
wanneer je iets besteld dan niet iets anders sturen zo slecht dit en een enorme doos wat het meeste is gevuld met papier te bizar voor woorden
Beoordeling melden
Antwoord van Feestbazaar
21 dec 2023
Goedemiddag,
Jammer om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft. Om ervoor te zorgen dat u de artikelen netjes en onbeschadigd ontvangt is het belangrijk om hierbij dit papier te gebruiken. Dit is dus puur ter preventie van uw spullen.
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet aangekregen
Beoordeling melden
26 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
door mensen niet oplichten, wat ik bestel wil ik ook ontvangen en niets anders.
hoop dat je van dat beetje geld gelukkig wordt.......
Beoordeling melden
28 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is nog niet geleverd en kan moeilijk contact krijgen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.