Feestbazaar- Logo - Beoordelingen

Feestbazaar

927 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 aug 2017
Feestbazaar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Omtrent de kwaliteit van de spullen kan ik weinig commentaar hebben. De prijs zegt wat over de gebruikte materialen, maar dat kan je weten van te voren. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat het slecht spul is! Wat ik erg fijn vind aan Feest Bazaar, is de snelheid waarmee de bestelling wordt verzameld, verpakt en verzonden, werkelijk top!
BK
Berend K.
Winsum-Groningen

De levering was supersnel. Fijn ! De kwaliteit van de afwerking/naaiwerk van het clowns kostuum was erg matig. De maat van de panty, in dit geval XL, komt echt niet overeen met de werkelijke maat. Deze kwam slechts tot mijn bovenbenen. De bestelde pruik had geen voor of achterkant en viel over mijn gezicht en leek niet op de afbeelding op de website. Het jurkje ga ik houden, ik ga het zelf vermaken en proberen te verbeteren. De panty en pruik gaan retour. De klantenservice die ik had gecontacteerd was supersnel en zeer vriendelijk.

Beoordelingen voor Feestbazaar

24 feb 2024
Veel te laat geleverd feest was al geweest
Antwoord van Feestbazaar
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat uw ervaring niet goed is geweest. Wij hebben het even nagekeken en zien dat tijdens het plaatsen van uw bestelling is gekozen voor 27/2 als gewenste afleverdatum, dat is wellicht per ongeluk gegaan. Wij hebben ook klanten die het op een specifieke dag willen ontvangen (omdat zij bijvoorbeeld niet thuis zijn), vandaar dat een order wordt verzonden op de door de klant gekozen dag. Deze order is dus geheel volgens planning geleverd. Wij hopen dat u uw review aan de hand hiervan zou willen herzien.
Kwaliteit van de producten is laag.
Antwoord van Feestbazaar
Goedemorgen, Wanneer u artikelen defect heeft ontvangen of die snel kapot zijn, dan willen wij hiervoor uiteraard een oplossing voor bieden. Wij vernemen het graag!
3 feb 2024
Nooit ontvangen

Zorg dat het past

Het produkt was te klein en voor het retourneren kwam er nog een bedrag bij op wat ik niet terug krijg Plus een extra bedrag voor het verzekeren van de verzending. Dit heb ik ervaren als geen goede klantenservice.

Snelle levering, halfmank product

Snelle levering maar elastiekje voor masker was verkeerd om gemaakt waardoor de masker te stark op gezicht zat wat zorgde voor irritatie
Levering was erg snel maar kwaliteit was bagger. Op het plaatje zag het er een stuk beter uit.
De materialen beter verpakken. De kap die ik besteld had was helemaal scheef en ingedeukt

Defect ventiel

Levering prima, ventiel folieballon defect...
Hele slechte kwaliteit

Prima prijs, service kan beter!

Prijs van het artikel was prima! Ik vroeg voor de bestelling of er n masker bij zat. Dat was niet het geval maar ik kon het apart bijbestellen zeiden ze. Het masker was dus niet beschikbaar, gaf ik aan. Daar reageerde de winkel verder niet op. Op de dag dat ik het Halloweenartikel ontving kreeg ik n mail met Halloweenkorting. Ik vind het raar dat ze dat niet even hadden gemeld. De korting was n algemene korting en niet naar aanleiding van het niet beschikbaar zijn van het masker.
10 mei 2023

Niet geleverd binnen gestelde termijn, sorry..

Ik had besteld voor 18.00 zodat de bestelling de volgende dag, zaterdag geleverd zou worden. Zaterdagochtend krijg ik blijkbaar een mail, geen telefoontje, met de mededeling dat er een van de artikelen er niet is en zonder bericht pas woe komt. Ik bel en hoor dat het sowieso niet meer komt pas woe. Ik had de spullen zondag nodig. Sorry was het antwoord foutje van het magazijn.
17 okt 2023
Mijn pakje werd vlot geleverd, nadat de betaling nog vlotter ging ! Het geleverde voldeed niet aan mijn verwachtingen, waarop ik het teruggestuurd heb, wat me bijna de helft kostte (levering + terugzending) van de aankoopprijs. De terugstorting van het betaalde bedrag heb ik nog niet ontvangen. Dit gaat dus wel veel minder vlot !
8 sep 2023
Ik kan niet beoordelen omdat ik niets ontvangen heb, ondanks vier dagen terug besteld en betaald en met drie werkdagen aan zou komen. Ik heb gemaild ivm verjaardag zoontje morgen en zaterdag vieren en heb vertrouwen op een reactie en indicatie wanneer aankomt.
16 nov 2023
Bestelling was snel en keurig geleverd. Had koksmuts voor kind besteld en ook één voor volwassenen. Ze waren precies even groot, de muts voor het kind was dus veel te wijd en zakt over hun oortjes heen. Niets dat de naaimachine niet kan verhelpen, maar toch...
22 okt 2023
Het pak is mooi en goeie stof alleen de hoed is veel te groot en de riem is ook 2x zo groot ik heb maat 36/38 besteld en de riem is meer voor een 40/42😅
NK
Nellie K.
Zaandam
wanneer je iets besteld dan niet iets anders sturen zo slecht dit en een enorme doos wat het meeste is gevuld met papier te bizar voor woorden
Antwoord van Feestbazaar
Goedemiddag, Jammer om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft. Om ervoor te zorgen dat u de artikelen netjes en onbeschadigd ontvangt is het belangrijk om hierbij dit papier te gebruiken. Dit is dus puur ter preventie van uw spullen.
4 jul 2023
Ik kreeg een pakketje van nog geel kilo met een totaal product van hooguit 10x15x10 in een doos ter grootte van een boodschappenkrat. Waarom?
26 nov 2023
door mensen niet oplichten, wat ik bestel wil ik ook ontvangen en niets anders. hoop dat je van dat beetje geld gelukkig wordt.......