eppinga.nl- Logo - Beoordelingen

eppinga.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden287 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2022
eppinga.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mei 2023
Iets ontvangen wat ik niet had besteld, hetgeen ik besteld had bleek ook niet meer op het web te staan. Ik moest het pakketje retourneren, en de betaling is teruggestort.

18 mei 2023
Dat we meer dan 8 weken moesten wachten op een paar geschaafde planken. Dat viel tegen. Er stond in de kleine lettertjes bij de bestelling dat op maat gemaakt 6 werkweken duurt

Beoordelingen voor eppinga.nl

Super service, Alles wat we besteld hadden werd snel afgeleverd. werden dag van te voren geïnformeerd over de tijd van de levering.
Snelle bestel- en leveringsmogelijkheid. Goed telefonisch bereikbaar en fijn klantcontact.
Snel
16 mei 2023

Iets ontvangen wat ik niet had besteld, maar keurig door hen opgelost.

17 mei 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de foutieve zendig maar goed om te horen dat u tevreden bent met de oplossing ervan. Met vriendelijke groet, Eppinga.nl
5 mei 2023
Vriendelijke bezorger. Keurig afgeleverd en ook de bestelling via de site verliep uitstekend. Betrouwbare leverancier.
Site, kwaliteit, beschikbaarheid. Updates voortgang mag vaker.
Antwoord van eppinga.nl
Dag Molin, Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Bouwcenter Concordia Drachten

Keurig bedrijf, veel keus, goed georganiseerd

Altijd een nette vlotte behandeling, veel keus, goede kwaliteit
4 jul 2023
Dag Renze, Hartelijk dank voor de mooie recensie. Met vriendelijke groet, Bouwcenter Concordia Drachten
29 okt 2023
Helder, duidelijk, snelle levering, en vriendelijk chauffeur
Antwoord van eppinga.nl
Dag Jh Hesselink, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groet, Eppinga.nl
Goedkoop, prima communicatie, op tijd geleverd
Antwoord van eppinga.nl
Dag Erik, Hartelijk dank voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Bouwcenter Concordia Drachten
Vriendelijkheid, correcte afhandeling
Haulerwijk
4 jul 2023
echte mensen echte service
5 jul 2023
Dag Iede, Dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groet, Bouwcenter Concordia Drachten.
Snel en goed geholpen.
Antwoord van eppinga.nl
Dag Jan, Hartelijk dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groet, Eppinga.nl
SS
Vriendelijk en snel
IH
Irma H.
Amsterdam
Goede service 👍😀
Antwoord van eppinga.nl
Dag Koelemey, Hartelijk dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, Bouwcenter Concordia Drachten
Snel geleverd
Dag Jos, Dank voor de mooie reactie. Met vriendelijke groet, Eppinga.nl