bodystore.nl

571 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2018
bodystore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

Prima
EL
Elske L.
Rotterdam
1 jul 2023
Ik had alleen problemen met het inloggen via mijn account, wat dan ook niet gelukt is. Mijn account was "afgesloten"? Ik heb dus buiten mijn account om besteld wat goed ging.

Op zich niets aan te merken

Op zich valt er niets negatiefs te zeggen. Alles was als verwacht. Vlotte levering, correcte producten. Enige opmerking: Ze kunnen misschien voor een iets gepastere verpakking kiezen. Ik heb maar een doosje voedingssupplementen besteld, met een aangepaste verpakking had dit gemakkelijk in de brievenbus gekund, nu werd het afgegeven aan een buur, wat toch altijd een extra risico met zich meebrengt
25 okt 2023
Goede ervaring! Na bestelling en betaling snel geleverd. Zoals het hoort. Verbeterpunt is misschien de verzendkosten. Boven de € 50 is gratis. Als je dan je punten inzet en korting pakt zodat je lager uitkomt krijg je de verzendkosten wel in rekening gebracht. De bestelling voor korting was boven de € 50,-. Gr Dave
3 mei 2023

Goedkoop en goed voor NL bestellingen

Niet de allergoedkoopste van alle online winkels maar wel goedkoop en praktisch en goed voor Nederland vanwege PostNL bezorging, ook afhaalpunten en iDeal betaling etc. Netjes verpakt altijd. Goed.
RF
Riccardo F.
Maastricht
2 aug 2023

Goede service

Het was vrij eenvoudig online bestelling plaatsen. Het was ook snel verwerkt en dag erna was het al binnen. Goede service
9 sep 2023

Ruime keus, maar prijzen zijn behoorlijk hoog

Prijzen zijn behoorlijk hoog; heb elders lagere gezien, dus misschien iets vaker kortingsacties?
9 jul 2023
snelle levering, had een vraag gesteld maar helaas nog geen antwoord gekregen
SM
suzy m.
maasmechelen
2 jun 2023
snelle levering, alleen was de Vit c 1000 mg 7 a 8 euro duurder dan elders!
GF
Goedele F.
Sint-Pieters-Leeuw
26 sep 2023
Ik weet het niet meer, heb verminderde doorbloeding in de hersenen.
25 dec 2023
Een paar keer wat besteld. Vlot geleverd, en prima gecommuniceerd.
VN
veronica N.
Purmerend
3 dec 2023
Bezorging verliep prima en in een juiste formaat doos verpakt.
15 okt 2023
De bestelling kwam heel snel aan en er was goede communicatie.
26 aug 2023
Goed kwaliteit van de producten. Delen en efficiënt werk
WC
Snelle levering, het product doet wat het moet doen
25 dec 2023
Altijd snelle levering in goed solide verpakking
MF
Marijke F.
Heerenveen
18 mei 2023
service, duidelijkheid, de producten zijn goed
WA
wouter a.
eibergen
28 jun 2023
gewoon zo doorgaan met jullie webshop
MF
Marijke F.