bodystore.nl

610 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.660 beoordelingen in totaal

18 jul 2023
Voor het eerst gebruikt ondertussen is het nu een maand dat ik het gebruik, was eerst zeer sceptisch over het product... maar het werkt echt. Chocolade smaak is mijn favoriet, ik drink alle dagen 1 Shake van 575 ml met 4 a 5 scheppen poeder. Ben ondertussen op 1 maand tijd 3 kilo aangekomen🙌🏽🙌🏽, mits ik schildklier patiënt bent is het niet van zelf sprekend om bij te komen omdat ik een veel te snelle werking heb. Nu heb ik 4kg besteld om mijn kilo's bij te onderhouden.

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

Zeer snelle levering. Zoals altijd erg tevreden over bodystore. Site is overzichtelijk, prijs vehouding is goed. Zeer aan te bevelen.
MD
Marc D.
België
25 mei 2024

algemeen zeer tevreden

Goede prijzen, brede keuze aan voldoende sterke producten, zeer goede verzendtermijnen. Ben altijd zeer tevreden geweest met bodystore.
Ik woon in Frankrijk en had heel snelle levering, superfijn. Sneller dan als ik iets in Frankrijk zelf bestel. Heel fijn!
- correcte levering - info over producten op de website - goede communicatie en nakomen van toezeggingen
the only problem is that everything is in Dutch. An English or French version would be useful.
GM
Georges M.
Belgié _ Gent-
Kan 99 percent op jullie rekenen, spijtig dat er soms producten niet aanwezig zijn
24 mei 2024
Producten zijn van goede kwaliteit. Snelle levering en houden je goed op de hoogte
5 jun 2024
Snelle verzending en levering. Prijzen liggen alleen iets hoger dan andere.
23 mei 2024
Producten zo als gesproken. Goed communicatie. Verzenden kan sneller zijn
5 jun 2024

Dank voor de snelle verzending

Dank voor de super snelle verzending. Alles in goede orde ontvangen.
Vlotte levering ,netjes verpakt en een ruim assortiment, toppie!!!
geweldige klantenservice , snel handelen als er vragen zijn.
MF
Marijke F.
Heerenveen
25 mei 2024

Gewoon goed

Levering op tijd, juiste informatie, goede producten
Alleen maar positieve ervaring met deze levering.
27 mei 2024
Correcte levering en binnen de gewenste termijn.
27 mei 2024
Makkelijke website en snelle verzending
JD
J.R. d.
Loenen aan de Vecht

goede communicate

goede communicate , snelle verzending
27 mei 2024
Snelle levering en goede service
Delivered on time as described.
Fast shipping, quality products