stassar.nl- Logo - Beoordelingen

stassar.nl

580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.907 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2020
stassar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online bestellen. Dan krijg je een telefoontje dat je pakketje klaar ligt en kun je het ophalen. Of laten bezorgen natuurlijk.
JC
Jacqueline C.
Hoensbroek

3 jun 2023
Snap dat jullie in opstart fase zitten van winkel naar webwinkel,wat erg wennen is voor de vaste klanten. Maar zorg iig dat de site het doet voor een bestelling te plaatsen of dat je makkelijk telefonisch een bestelling kan doen en het op te halen.

Beoordelingen voor stassar.nl

9 mrt 2024
Goede service
alles
16 mrt 2024
Snelle levering tegen concurrerende prijzen.
11 okt 2023
Online bestellen is prima, echter zo jammer dat winkel fysiek niet meer open is! Nu online besteld bij een winkel 5km verderop
20 jun 2023

Goed spul.. goeie prijs.. afhalen zou iets moderner kunnen.

Bestellen via website gaat prima. Daarna is het wachten op telefoontje om het bestelde paar dagen te kunnen te kunnen ophalen. Een ander systeem zou m.i. beter werken; zoals direkt een reaktie in de mai, zodat je weet wanneer je iets kunt ophalen. Ophalen is in de oude zaak..zeer groot en wat rommelig maar het bestelde stond klaar. Vriendelijk personeel. Zal vast nog wel eens bestellen.
29 okt 2023
Hallo ik had een wielklem gekocht bij juli maar die paste niet en mocht ze terugsturen maar ik heb mij centjes nog niet terug gekregen spijtig ik had anders ekstra betaald voor diefstal van het pakje spijtig
Antwoord van stassar.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas hebben wij uw pakket nog niet retour ontvangen. We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas is dat niet gelukt. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, kunnen wij uw order verder afhandelen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons ook telefonisch bereiken op nummer 045-525152. Met vriendelijke groet, Team Stassar
7 jun 2023
Snelle levering zonder overbodige mailtjes. Goede prijs. Beter: kleur op foto's van het product (daylounge van Easy Camp) komen niet overeen met werkelijkheid (net als op site van Easy Camp zelf overigens).
Het bestelde product lag al klaar toen ik het af kwam halen , en de persoon die mij geholpen heeft was heel vriendelijk en heeft zelf het bestelde product in de auto gelegd .
1 sep 2023
Makkelijk te bestellen de zijwanden voor onze luifel Ophalen was wat moeilijker slecht aangegeven was geen bel wat op het plaatje stond
10 jun 2023
Bestelling snel en foutloos geleverd, helaas wel veel artikelen in de webshop niet op vorraad
24 aug 2023
Snelle levering. Wij hadden een handleiding hoe de kraan aan te sluiten, op prijs gesteld.
PB
Peter B.
Heerlen
30 jun 2023

Snelheid en bereikbaarheid

Ze zijn snel met het afhandelen van bedtellingen. Voor afhalen zijn ze goed bereikbaar
6 jul 2023
Prima producten, veelzijdig en heel snelle levering. Verzendkosten zijn prijzig
2 aug 2023
Hoi het Zou mooi zijn dat je een brichje waneer het pakketje kom op wel dag
6 jul 2023
Duidelijke communicatie, snelle levering. Duidelijke website met reviews