stassar.nl- Logo - Beoordelingen

stassar.nl

520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.045 beoordelingen in totaal

14 feb 2024
Online bestellen. Dan krijg je een telefoontje dat je pakketje klaar ligt en kun je het ophalen. Of laten bezorgen natuurlijk.
JC
Jacqueline C.
Hoensbroek

Beter en correcte omschrijving en foto's van artikel. Had een rugzak aangeschaft in omschrijving stond er een regenhoes, die was nergens te bespeuren. Op de foto kon men niet uitmaken of de rugzak zijdelings openging, was er wel vanuit gegaan bij dit type. Heb uiteindelijk alle kosten, namelijk 18€,zelf moeten betalen om het artikel van nog geen 3kg terug te sturen

Beoordelingen voor stassar.nl

JS
J S.
Naarden

Had slinger en stormbanden voor de luifel gekocht

Had slinger voor de luifel gekocht, kon deze niet in de camper kwijt, ook stormbanden voor de luifel , aar de beugeltjes niet van paste in de poot, de slinger terug gestuurd(geld netjes retour) Gebeld over de beugeltjes, nou ik kan je twee beugeltjes toe sturen zei Tim beter dan retour sturen. En dat is ook gebeurd zonder het een of ander werd ik door hun zeer vriendelijk en netjes behandeld en kwam alles goed!! ECHT EEN AANRADER IS HET HANS STASSAR EEN TOP BEDRIJF WAAR JE VAN OP AANKAN!!!!! Aan hun ligt het niet als de vakantie niet goed mag gaan. We gaan er voor! Bedankt
JV
José v.
Heerlen
6 jul 2024
Het is gemakkelijk om online te bestellen en af te halen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij vinden het heel jammer dat de winkel niet meer normaal open is. Want als je fysiek door de winkel loopt zie je altijd iets anders wat je ook wel mee zou nemen. Vaak waren dat spullen die je niet bij Stassar verwachtte, maar wat ze wel hadden. Online ga je daar niet naar op zoek.
Goed website met duidelijke toelichting en eerlijke prijzen. Snelle verzending. Enige verbeterpunt is de leverancier (dhl) v d goederen is niet snel up to date...zit enig vertraging op. Levering in België is door De Post (op zich heel goed) maar in opvolging van waar je bestellling is, weet je dat niet....tot ze voor je deur staan....maar zoals gezegd enige verbeterpunt
Topservice! Ook na de aankoop deden ze heel veel moeite om mijn verloren pakje te traceren en ervoor te zorgen dat ik het kon afhalen voor mijn vakantie!
3 jul 2024
Hij doet wat hij moet doen,alleen jammer dat er geen oplaaadstekker bij zat,hij is ook nog stil en makkelijk in gebruik
Ging erg makkelijk en snel, alleen wel erg jammer dat het geen winkel meer is waar je zo ff binnen kan lopen.
26 jun 2024
Heel goede webshop, het assortiment is uitgebreid en gemakkelijk te vinden, scherpe prijs, afhalen mogelijk.
29 jun 2024

Snel geleverd. Wel waren de doosjes kapot maar dat had geen invloed op de inhoud.
De heren Stassar staan altijd klaar met goede raad en top service.
EW
Erna W.
Deventer
1 jul 2024
Gemakkelijk gevonden wat ik zocht. Snel geleverd. Mooie prijs.
22 jun 2024

Daksteunklem

De producten voldoen aan de beschrijving. Redelijk geprijsd
Vlugge en nette bezorging. Duidelijke site om te bestellen.
6 jul 2024
afspraak gemaakt over levering en die is keurig nagekomen
Makkelijk website en precies op tijd geleverd!! Toppie💪
WC
Willem C.
Brunssum
Goed product, makkelijk te bestellen en af te halen
5 jul 2024

Top top

Mijn persoonlijke mening is gewoon toppie service
Product zoals besteld tegen concurrerende prijs.

Zeer tevreden

Goed aanbod, concurerende prijs, snelle levering.
1 jul 2024
Snelle en klantvriendelijke service. Top!
Snelle levering. Product zoals verwacht