stassar.nl- Logo - Beoordelingen

stassar.nl

563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.860 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2020
stassar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2023
Enkele weken geleden bestelde ik een relatief grote tent bij Hans Stassar. Ik was eerst wat sceptisch omdat ik de webshop niet kende en ik niet in Nederland woon, maar na enkele 'checks' heb ik toch besloten om hier te bestellen, mede omdat de prijs zeer aantrekkelijk was. De bestelling en betaling liepen ongelofelijk vlot, maar de levering via DHL helaas iets minder. De track-and-trace was niet echt 'realtime' waardoor we geen bericht hadden gehad dat het pakket onderweg was. Uiteindelijk rond 18u, veranderde de track-trace in 'om 13u aangebeld maar er was niemand thuis'. Het is natuurlijk niet zo verwonderlijk dat als je niet weet dat het pakket geleverd zal worden, er niemand thuis is. De volgende dag zou een nieuwe bezorgpoging plaatsvinden, heel de dag thuisgebleven, maar niemand gezien. Uiteindelijk veranderd ook rond 18u de track-and-trace dat er opnieuw niemand thuis was. Echter hebben wij niets vernomen, en is in de logs van onze videodeurbel niets te zien. DHL besluit dus om het pakket rechtstreeks te leveren in hun distributiecentrum in een industriegebied aan de andere kant van de stad. Ik contacteerde DHL hierover, maar zij bleken zelf niet helemaal op de hoogte hoe het allemaal gekomen was en konden niets doen. Ze verzekerde me echter dat het pakket minimaal nog 10 dagen aanwezig ging zijn om het op te halen. Ik nam contact op met Hans Stassar zelf, en ik ben ongelofelijk positief verrast. Zij hebben er alles aan gedaan om toch nog een nieuwe bezorgpoging te regelen, zelfs op het punt dat DHL het pakket (veel vroeger dan aangegeven) terug wilde zenden naar de verkoper. Ik voel me echt enorm geholpen door de klantenservice, alle tijd en moeite die ze in mijn bestelling hebben geïnvesteerd en ben hun ongelofelijk dankbaar. Zo'n service had ik nooit kunnen dromen. Uiteindelijk is door Hans Stassar de tent correct bezorg geraakt. De tent zelf was in perfecte staat en exact wat ik gevraagd had. Bedankt Hans Stassar voor de service, tijd en moeite. Mensen die twijfelen om bij Hans Stassar te kopen: gewoon doen, het is een echte aanrader! In de toekomst zal ik niet twijfelen om hier te bestellen.

3 jun 2023
Snap dat jullie in opstart fase zitten van winkel naar webwinkel,wat erg wennen is voor de vaste klanten. Maar zorg iig dat de site het doet voor een bestelling te plaatsen of dat je makkelijk telefonisch een bestelling kan doen en het op te halen.

Beoordelingen voor stassar.nl

Betrouwbaar en prima service!

Telefonisch contact na het bestelde artikel om te controleren of de juiste maat voortent besteld was en informatie betreffende de levering. Afspraken worden goed nagekomen. Prima service en nette levering!
Vijf minuten na mijn bestelling een telefoontje met de vraag of het goed is dat het product zonder de originele verpakking verstuurd kan worden. Vervolgens met 15% korting Snelle levering dus top service
Snelle levering echter geen enkele e-mail met bevestiging. Dus dit is erg vreemd dat je geen mails krijgt dat je iets besteld hebt en ook geen bevestiging dat het onderweg of verzonden is.
Antwoord van stassar.nl
Allereerst willen wij u danken dat u de moeite heeft genomen om ons een review te geven. We hebben uw order, en verzonden mails nagekeken en hieruit blijkt dat u op 14-04-2024 zowel een orderbevestiging en een mail met daarin de factuur heeft ontvangen. Op 15-04-2024 heeft u een track and trace code per mail ontvangen. Waarschijnlijk zijn deze mails in de spamfilter terecht gekomen. Een andere mogelijkheid is dat er een typefout in het mailadres heeft gestaan waardoor de mails niet afgeleverd konden worden. Indien u de factuur (i.v.m. garantie) alsnog wilt ontvangen stuur ik u deze graag toe. U kunt voor de zekerheid het juiste email adres sturen naar lars@stassar.nl en ik zal ervoor zorgen dat u alsnog de factuur krijgt per mail. Met vriendelijke groet,, Team Stassar
Bedrijf nam aantal keren contact op om zeker te zijn dat we de juiste maat hadden besteld en om aan te geven wanneer en hoe de levering zou plaatsvinden.
Snelle service en ondanks dat ik geen kleur voor het bestelde artikel op had gegeven hebben ze me hierover de volgende dag netjes gebed. TOP
Artikel de volgende dag ontvangen. Dus erg fijn. Heb de wandelschoenen nog niet gedragen dus hopelijk is dat ook naar wens.
Top bedrijf. Problemen met de bezorging werden keurig netjes opgelost. Oorzaak lag bij pakketbezorger.
Snelle levering De zoekfunctie op de site zou wat beter kunnen
Persoonlijk telefoontje: bestelling is klaar om op te halen.
Mijn klacht werd zeer serieus genomen. Dank daar voor.
Duidelijke site, makkelijk besteld, snel verzonden
Aflevering bestelling verliep perfect en op tijd.

Prima verzending en product.

Prima verzending! Mooi product voor minder geld.
Alles prima. Snelle communicatie en afhandeling
Super snelle en voordelige levering
uitleg bestelling netjes behandeld
PM
Petrus M.
Tilburg
Snelle levering en goede kwaliteit
Zeer snel en de goed koopste prijs
Iets minder verpakkingsmateriaal
Snelle reactie en vlot verloop