zwaardenwinkel.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2023
zwaardenwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Tilly is onwijs vriendelijk, open, warm, respectvol en integer. Met veel enthousiasme voor haar vak lijkt 'tevreden' de ondergrens te zijn. Een levering en ontmoeting aangepast aan de individu lijkt de norm. Mijn vraag was maatwerk en geen vraag hierin was te groot. De resultaat is een uniek product van kwaliteit die jaren met mij mee gaat reizen! We hebben voor het ophalen een heerlijk bezoek gehad aan haar winkel en er is tot in de puntjes voor ons gezorgd. Bedankt, Tilly!

Mijn pakket nr 25969 bestond uit twee dozen met zwaarden er iser maar een geleverd . De doos met het zwaard van galadriel zat er niet bij.misschien is hier nog wat aan te doen. Groetjes Henk Sonnemans (Nederweert)'

Beoordelingen voor zwaardenwinkel.nl

Niets maar lof

1 dag geleden
Dankjewel Jon voor je hele mooie woorden!!!!! Het was me een genoegen en heel fijn om te horen dat jullie het zo waarderen.
Het zwaard zelf is helemaal prima. Hier en daar wel wat imperfecties, maar dat is te verwachten voor deze prijs. De muurplaat vind ik wel tegenvallen, specifiek de schroefjes waaraan het zwaard hangt waren niet geweldig. Maar dit was makkelijk te fixen door het zwaard aan een gitaar wall-mount te hangen, werkt perfect.
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel voor de review en nuttige feedback!
16 apr 2024
10 mrt 2024
Afspraken top nagekomen Product in prima staat Alles goed geregeld Fijne correcte bezorging
10 mrt 2024
Dankjewel voor de mooie review!!
16 mrt 2024
Ze zijn heel goed als het om de service aankomt.
17 mrt 2024
Dankjewel voor deze prachtige review!
Puike service, een aanrader
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel voor de mooie review!!
20 mrt 2024

prachtige fantasie

De kwaliteit en ontwerpen van de zwaarden zijn zeer goed en realistisch. Ik zou erg geïnteresseerd zijn in meer Vikingzwaarden.
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel en dat staat genoteerd ;-)
Snel geleverd, netjes ingepakt, mooie kwaliteit!
11 feb 2024
Danny B.
Ekeren (Antwerpen)
18 feb 2024
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Beste Henk, Bedankt voor je bericht op Trusted Shops. We hebben het nagekeken en het 2e pakket is blijkbaar bij DPD verloren gegaan tijdens verzending. Wij proberen dat nog terug te vinden, maar ondertussen versturen we een nieuw pakket met het zwaard en als extra voegen we de dolk van Lady Galadriel toe. Excuus voor het ongemak. Groetjes, Tilly
11 feb 2024
Niet te bereiken en slechte levering ofwel geen levering.
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dank voor uw melding van dit probleem. We hebben het uitgezocht en zoals ook al gemeld per mail, stond er een foutieve postcode op het bestelformulier waardoor het pakket op het verkeerde adres was afgeleverd omdat het systeem van DPD werkt op basis van postcode + huisnummer en zelf de straatnaam aanvult op basis van die gegevens. In overleg hebben we de juiste postcode van u ontvangen en het pakket opnieuw verstuurd op onze kosten. Bedankt voor uw medewerking om dit op deze manier op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Tilly

Uitstekende service en goed product.

Schitterende replica gekocht van Sting. 2 dagen later al binnen en goed verpakt. Ook nog een vraag gesteld over iets anders en binnen dezelfde dag al antwoord gehad. Hier zal ik vaker wat bestellen!!
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel en tot volgende keer!

Fantastische service

Nadat we contact hadden opgenomen omdat de zwaarden niet helemaal recht waren, hebben we een volledige nieuwe set opgestuurd gekregen. Dit binnen 3 dagen, hele goede service.
7 jan 2024
Dankjewel!
Prijs & kwaliteit en leveren helemaal goed.