hobbyklok.nl- Logo - Beoordelingen

hobbyklok.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.650 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2019
hobbyklok.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Snelle levering van het bestelde product... Ik heb het bouwpakket 'silver drake' besteld, maar de verpakking valt tegen, het is een A5 envelop met 3 sheets verchroomd en voorgestanst blik, en een heel moeilijk te volgen beschrijving van plaatjes, zonder enige teksten.... je zou het met een pincet, een metaalschaartje, en een punttangetje, klaar moeten krijgen, maar dat is lariekoek... Ik bouw best wel veel, maar met die 3 dingen lukt het niet... ik gebruik er een rondbuigtangetje, een tribunes, en een kleine platte schroevendraaiertje om de kleiene lipjes om te buigen er nog apart bij... bij dit bouwpakketje moet je wel ouder zijn dan 15 jaar....

16 jan 2024
Ik ben jaren klant bij selva/hobbyklok en heb over het algemeen een zeer goede ervaring / goede kwaliteit Bij mijn laatste aankoop heb ik een mini-bankvijs gekocht dat als 'bestseller' wordt betiteld. Dit is echter gewoon slechte kwaliteit of kinderspeelgoed. Het is in plastiek en bovendien werkt de zuignap meestal niet. Ik ben daar erg in ontgoogeld.

Beoordelingen voor hobbyklok.nl

15 feb 2024

Klok voor oma is hier ook te vinden, veel keus

Overzichtelijke webshop, miste alleen wat info die ik had willen weten. Nam aan dat ik een klok kocht op batterijen maar welke erin moesten werd niet vermeld. Nette, snelle bezorging
Mijn vraag over het artikel Silverlife werd praktisch per omgaande beantwoord. Ook de inhoud van de mail was helder en uitvoerig.
I.
Ivan ..
Belgie

De geleverde items waren zoals beschreven op de website en van goede kwaliteit. De items werden snel geleverd. Ik ben tevreden.
I.
Ivan ..
Belgie

De geleverde items waren zoals ze beschreven stonden op de website en ze werden op de vermelde datum geleverd. Ik ben tevreden.
Positieve ervaring ze hebben meermalen gebeld om te zeggen dat het pakje in een afhaalpunt bij ons in het dorp
Snelle afhandeling, ook als er iets niet in orde is. Goede kwaliteit van onderdelen en geredschap.
Een van de weinige zaken waar je nog deskundig telefonisch advies kan krijgen. Snelle levering.
FB
Flip B.
Den Haag
6 feb 2024
Internet zo als het moet zijn. Makkelijk en snel. Top !!!
15 feb 2024
Betaling via Ideal mogelijk maken. Werkt elders prima.
Snel en correcte afhandeling
Klok werkt weer perfect
11 feb 2024
Het werkt goed
20 feb 2024

Ander aambeeld zonder merk.

I heb een aambeeld van Bergeon besteld staat ook mooi merknaam op de foto en ik krijg een merkloze versie toegestuurd. Voel me in de maling genomen.Ik had dan net zo goed een goedkopere kunnen bestellen.
Antwoord van hobbyklok.nl
Beste Hobby Klok Klant, Bedankt voor uw reactie. Wij zijn officieel dealer van het merk Bergeon, al sinds oudsher en alle artikelen waar het merk Bergeon bij staat op onze website is 100% van Bergeon. De aambeelden van Bergeon zijn niet voorzien van het logo. We hebben het gemeld bij Bergeon, daar wij ook de officiele foto's van Bergeon gebruiken, dat dit niet een handig gekozen plek voor het logo is en dat het er beter boven of onder kan staan. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Het Hobby Klok team
Verstuur de aankoop met een betrouwbare expediteur. De zending is niet aangekomen maar werd wel als bezorgd gemeld. Geen bezorger aan de deur geweest terwijl ik die periode onafgebroken thuis was.
Antwoord van hobbyklok.nl
Beste Hobby Klok klant, Bedankt voor uw reactie en uw gesprek. Het bleek dat de bezorger het per ongeluk op een verkeerd adres afgeleverd had en u heeft het inmiddels ontvangen. We hebben deze klacht geregistreerd, bij de bezorgdienst, daar uiteraard dit niet de bedoeling is. We wensen u veel hobby plezier toe. Met vriedelijke groet, Het Hobby Klok team
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ook geen bericht wanneer deze aankomt.
Antwoord van hobbyklok.nl
Beste Hobby Klant, Bedankt voor uw reactie. Uw pakket is gelijk de volgende dag aan u verzonden en is de dag erop bij u aangeboden geweest, maar ze hebben u niet thuis aangetroffen. Nu ligt het pakket voor u klaar op een afhaalpunt. De track en trace code voor de pakketvervolging sturen wij altijd per e-mail. Misschien is deze in uw spam terrecht gekomen. We zullen de gegevens aan u toesturen. Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijker groet, Het Hobby Klok team
16 jan 2024

Matig

19 jan 2024
Beste Hobby Klok klant, bedankt voor uw beoordeeling. Zoals met u besproken en zoals ook in de omschrijving van het product staat, heeft de betreffende bankschroef een andere toepassing dan waarvoor u het gebruikt. Waar hij voor gemaakt is, voldoet hij aan de eisen en daardoor is het ook een bestseller. In overleg met u leveren we nu een andere bankschroef, die geschikt is voor uw doel. Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendlijke groet, Het Hobby Klok team
13 jan 2024
Bezorging was wat rommelig: Kon vermoedelijk niet in brievenbus. (Huis staat 300mtr verder!). Bezorger had uurwerkje uit pakket gehaald, toen pakket in gleuf gedaan en uurwerkje er bovenop half in brievenbusgleuf gedrukt. Het pakket had gewoon aan huis moeten worden afgegeven. Alle onderdelen waren gelukkig nog aanwezig.
GM
Ger M.
Assen
26 jan 2024

Prima!!!!

Vraag werd prima beantwoord, bestelling ging soepel en eenvoudig, correcte informatieverstrekking betreffende de levering > kan niet beter!!!