Samin ICT & Sound- Logo - Beoordelingen

Samin ICT & Sound

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden408 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Samin ICT & Sound

21 jun 2024
Tijdens mn zoektocht op internet naar een PC verkoper kwam ik terecht bij Samin ICT & Sound. Je droom pc online samenstellen met tussendoor aangepaste advies en tips krijgen voorkwam mij tot teleurstellingen door dat bepaalde componenten niet goed samenwerken, of met andere componenten beter samenwerken. Er werd "zeer" snel via email gecommuniceerd en de service is duidelijk prio 1. 1 component was in niet op voorraad dus mijn pc kreeg een paar dagen vertraging. Via Whatsapp goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en na 6 werkdagen werd de pc persoonlijk afgeleverd. Ik woon op steenworp afstand van het bedrijfspand in Loosdrecht. Ook na levering is de service helemaal top, drie maanden na aankoop nam ik contact op omdat ik geen gebruiksaanwijzingen had mee gekregen. Dit is bewust niet mee gegeven net zoals de verpakking vanwege het milieu, maar er werd "zeer" uitgebreid mij uitgelegd hoe aan bepaalde serienummers te komen van bepaalde componenten om je component te registreren bij de fabrikant zoals Asus en het moederbord. Zeer tevreden met de pc, met het bedrijf Samin ICT & Sound en zij verdienen oprecht de volle vijf sterren. Mijn volgende pc gaat beslist wederom bij Samin ICT & Sound gekocht worden! En "nee" ik ben niet ingehuurd om deze positieve review te plaatsen.
24 jun 2024
De game pc is samengesteld op mijn eigen wensen en dat heeft deze bedrijf ontzettend goed gedaan de game pc is zeer snel! Ze stuurden steeds updates en fotos hoe het met de pc zit en dat vond ik heel erg nice! 🙏🙏🙏🔥 Zoek je een gaming pc? Dit is oprecht de beste plek waar je heen kan komen eerlijke prijs geen verborgen kosten! 🙏 En de big boss kwam het zelf brengen ook 👌🙏
Kundig en zeer vriendelijk. Ik ben van goed advies voorzien en mijn pc was binnen no-time geüpgraded voor een scherpe prijs. Dikke aanrader!

Perfect!! Zeker hier je pc kopen

Ik ben super erg geholpen met al mijn vragen! Ik wist eerst niks van een pc kopen en ben er super erg mee geholpen☺️

Goede service !

Kundig personeel houd je netjes op de hoogte van begin tot eind. Zoon tevreden ik tevreden bedankt !
Super mooi bedrijf je wordt er goed geholpen zo door gaan mannen.
Goed advies en snelle levering!
6 jul 2024
21 jun 2024
23 mei 2024
Computer loopt weer als een zonnetje en ook de grafische kaart als cpu zijn weer helemaal koel. Het was een klus die ik zelf niet aandurfde (vervangen thermal pads gpu) maar gelukkig had Samin alle ervaring in huis om dit aan te pakken!
11 jun 2024
Beste Bas, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je onze diensten positief hebt ervaren. Wij wensen je nog veel plezier toe met je 'ijskoude' GPU! : - ) - Samin ICT & Sound
2 jun 2024

Geweldige service, cable management.

Communicatie was top en snel, daarnaast wordt je ook met al je vragen geholpen en kan je er terecht voor van alles, in mijn geval een cable management klusje die ze top en snel gefixed hebben (before and after in de foto's) en super gezellig ook!
11 jun 2024
Beste Chavier, Bedankt voor de review. Wij wensen je veel plezier nog met je mooie cable-managed custom PC! : - ) - Samin ICT & Sound
1 jun 2024

Uitstekende service

Ben erg goed geholpen door Samin, enorm vriendelijke en goedlachse man met een service die ik nog nooit heb meegemaakt. Ik heb de jaguar gekocht en het bevalt mij enorm. Ga zo door met jullie bedrijf!
11 jun 2024
Beste Jan, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met je Jaguar! - Samin ICT & Sound

Top bedrijf!

Ontzettend gave computer gekocht voor mijn zoontje. De Terminator V1. Beest van een computer en runt alle games ontzettend snel. Mijn zoon is er erg blij mee.
23 mei 2024
Beste Geert, Bedankt voor de positieve review! Wij wensen je zoontje heel veel gaming plezier toe. Samin ICT & Sound
23 mei 2024
Hele chillen en open mensen. Fantastisch om even mee te praten. Doen hartstikke hun best en zorgen ook dat jij weet wat er aan de hand was.
23 mei 2024
Bedankt voor de complimenten Senna!
10 jun 2024

Snelle jongens

Snelle reactie op vragen, zelfs op zaterdag. Snelle levering, en pc is makkelijk aanpasbaar.
10 jun 2024
Beste Rafael, Enorm bedankt voor je mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met je bestelling! -Samin ICT & Sound
23 mei 2024
Hele klantvriendelijke shop, goed contact via mail en discord uitstekende service!!!
11 jun 2024
Beste Laurens, Hartelijk bedankt voor de mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met de bestelling en zien je graag terug in onze Discord community! : - ) - Samin ICT & Sound