computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden935 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

Dell Latitude 5290 is vanbinnen in goede staat. Niet corrupt (komt goed door de bekende scan, mooi want dat zou ik niet zelf kunnen repareren). Verder zit alles er in waar ik voor betaald heb, 16 gb geheugen en 2000 SSD. Maar helaas staat de laptop niet helemaal in balans. Kan misschien komen doordat ik om een 2000 SSD schijf heb gevraagd. Aan de achterkant was de laptop ook niet helemaal dicht, maar dat kon ik zo dichtdrukken. Tijdens het typen niet echt last van trouwens. Maar eerlijk is eerlijk, ik was wel teruggegaan. Ik woon echter niet in de buurt. Met vriendelijke groeten, RM

Beoordelingen voor computerzaak.nl

Laptop gekocht en die was snel geleverd, er was office die ik erbij gekocht had niet goed geïnstalleerd maar na één belletje werd hij op afstand direct geïnstalleerd. Ook was er één usb poort die niet werkte en kon hem meteen omruilen maar omdat er drie opzaten en ik al Programma's geïnstalleerd had kon ik ook een usb hub 4 poorten krijgen. Die had ik de andere dag al in huis. Hele goede service heb ik ervaren vandaar 5 sterren.
Bestellen ging heel eenvoudig, laptop ziet er beter uit dan omschreven, werkt als een dolle en computerzaak heeft een heel fijn opstart menu geïnstalleerd waarmee je direct aan de slag kan. Levertijd was iets langer dan verwacht, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door boven verwachting te leveren. Leuk kaartje erbij, gratis APKtegoed, Top!

Prima geregeld, goed product, meedenkende klantenservice

De manier waarop er met mij werd meegedacht om een keuze te maken. Mijn bestelde product bleek niet op voorraad, dat was jammer. Daarna, na excuses, geholpen door de klantenservice om een ander vergelijkbaar product te bestellen. Ik voelde me erg serieus genomen en ben blij met het resultaat. Product is concurrerend in prijs en snel geleverd.
Leuke prijs voor top kwaliteit. En fijn dat je het ook in 3 termijnen kan afbetalen. - tweedehands, ziet er als nieuw uit. - prima accu - 14 inch perfecte maat, was 15 inch gewend. Kleiner is fijner voor onderweg en evengoed beeld en toetsensysteem, merkt het verschil amper. - snel in opstart.

Fijne shop met goede producten

Snelle levering en mooi product. Wel refurbished, maar echt als nieuw! Overzicht met bestelling was wat summier, waardoor het minder makkelijk was om te herleiden wat mijn bestelling was. Desalniettemin prima product geleverd en aangenaam verrast!
VH
Vanité H.
Rotterdam

Prima laptop overeenkomstig de beschrijving. …

De laptop is overeenkomstig de afspraak geleverd en was eveneens volgens de toezegging in zeer goede conditie: snel, overzichtelijk. Precies waarvoor ik hem had aangeschaft.
RS
31 mrt 2024
Had een verkeerde laptop besteld. Gebeld en na goed advies een andere laptop gekocht. Die was €10,00 duurder maar dat hebben ze niet doorberekend. Geweldige service.

Netjes opgelost

Gekochte laptop was niet helemaal zoals omschreven. Dit hebben ze opgelost door een andere laptop aan te bieden en kleine prijsverschil voor hun rekening te nemen.

Echt één aanrader

Goede keus aan producten. Wordt snel verstuurd en voor het versturen ook goed verpakt. Mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben zal zeker eerst hier kijken.

Super!!

Super klantenservice!! omdat er een foutje was gemaakt, kreeg ik een gratis muis. Chromebook zag er prima uit en was niet duur. Heel erg blij!
Besteld, volgende dag geleverd. Ziet er uit als nieuw. Enige min puntje,had wat vragen via de shat en dat was erg traag van antwoord
Keurige gebruikte Dell compleet monitor toetsenbord muis, werkt erg goed zeker gezien de prijs! Top
De snelle levering en bij het gepleegde telefoontje een duidelijk en net antwoord ontvangen
Mooie aanbiedingen, voor een leuke prijs een laptop gehaald. Ben zeer tevreden!!

Refurbished laptop

Netjes verzonden. Laptop ziet er goed uit. Men beantwoord de mail snel. Top!
Snel bezorgd, en laptop ziet er ondanks dat deze gebruikt is nog goed uit!
Laptop op tijd geleverd Mooi schoon en prima werkend Blij mee 🤗
Goed verpakt en snel geleverd. In goede staat, en gebruiksklaar.
De bestelling was zoals afgesproken op tijd. En naar wens.
PS
Peter S.
Alphen a/d Rijn
Vlotte levering en juiste info i/z geleverde product.