stassar.nl- Logo - Beoordelingen

stassar.nl

580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.907 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2020
stassar.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online bestellen. Dan krijg je een telefoontje dat je pakketje klaar ligt en kun je het ophalen. Of laten bezorgen natuurlijk.
JC
Jacqueline C.
Hoensbroek

3 jun 2023
Snap dat jullie in opstart fase zitten van winkel naar webwinkel,wat erg wennen is voor de vaste klanten. Maar zorg iig dat de site het doet voor een bestelling te plaatsen of dat je makkelijk telefonisch een bestelling kan doen en het op te halen.

Beoordelingen voor stassar.nl

JH
Johan H.
Houten
20 mrt 2024

De Outwell flow tentpomp was netjes verpakt en snel geleverd tegen een redelijke prijs

De Outwell flow tentpomp is van veel betere kwaliteit en makkelijker te gebruiken dan de Outwell cyclone tentpomp die standaard bij een oppomp tent van Outwell wordt geleverd. Slechte zaak van Outwell als ik denk aan het milieu.
Vijf minuten na mijn bestelling een telefoontje met de vraag of het goed is dat het product zonder de originele verpakking verstuurd kan worden. Vervolgens met 15% korting Snelle levering dus top service
Bedrijf nam aantal keren contact op om zeker te zijn dat we de juiste maat hadden besteld en om aan te geven wanneer en hoe de levering zou plaatsvinden.
Snelle service en ondanks dat ik geen kleur voor het bestelde artikel op had gegeven hebben ze me hierover de volgende dag netjes gebed. TOP

Op ga zo door

Alles netjes geleverd zelfs heeft het bedrijf na mijn bestelling gebeld om te controleren of het allemaal de juiste was zeer te spreken.
Top bedrijf. Problemen met de bezorging werden keurig netjes opgelost. Oorzaak lag bij pakketbezorger.
23 mrt 2024
Wordt gewoon gebeld of je de juiste gegevens hebt ingevuld voor dat het verzonden wordt
Duidelijke site, makkelijk besteld, snel verzonden
Aflevering bestelling verliep perfect en op tijd.

Prima verzending en product.

Prima verzending! Mooi product voor minder geld.
Alles prima. Snelle communicatie en afhandeling
23 mrt 2024
Goedkoper dan concurrent, snelle levering
Super snelle en voordelige levering