mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

Ik zou jullie graag willen beoordelen maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen !!!! DHL geeft 3 maal aan dat ze de bestelling leveren ,wij blijven 3 middagen thuis en komen niet !!!! Dit vind ik toch wel heel triest om een klant zo te behandelen .Nu vandaag ( maandag 29-1-2024 tussen 17.30 en 20.30 uur ) hebben ze geplant om het weer af te leveren .Om deze problemen te voorkomen zou ik twijfelen om bij een ander bedrijf de bestelling te doen. Hopende dat u begrijpt dat ik gefrustreerd ben om deze deze behandeling van DHL. Adriaansen tel .0657332220

3 aug 2023
> Aub geen dozen sturen met (soms) 1 artikel erin. > Bestelling liefst in plastic zak toezenden. > Broeken in uw webshop passen vaak niet. Reden: pasvorm voor slanke bovenbenen. Wilt u is assortiment uitbreiden met pantalons voor de wat grotere maten? Dus hoge taille, wat breder bij heupen + bovenbenen? > Ik vind uw pumps 👠 in een veelheid van kleuren erg mooi, maar ik kan helaas niet (meer) op zulke hoge hakken lopen. Is het mogelijk dit model pump met een wat lagere hak (bijv. max 2,5 - 3 cm.) in uw shop op te nemen? Zou erg fijn zijn. Met vriendelijke groet, Mw P.H. vd Beek.

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters