mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nlReviews

mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Details over mona-mode.nl

mona-mode.nl - Beschrijving

Modebewuste vrouwen kunnen in de online shop van MONA Mode hun hart ophalen. Dankzij het ruime aanbod exclusieve dameskleding kan voor elke individuele smaak en gelegenheid de perfecte outfit samengesteld worden. Of u nu een nette gelegenheid op de planning heeft staan, even een dagje ertussenuit gaat. Laat u verrassen door de uitgebreide en gevarieerde collectie van MONA. Van chique blouses en blazers tot de mooiste jurken, gebreide truien en vesten en comfortabele shirts. Wat u ook zoekt, bij MONA slaagt u altijd. Maak uw look ten slotte compleet met bijpassende schoenen en accessoires.
K - Mail Order GmbH & Co. KG
Sachsenstraße 23
75177 Rotterdam
Duitsland
Amtsgericht Mannheim HRA 500185
Armin Bischoff

Beoordelingen voor mona-mode.nl

2.175 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ben uiterst tevreden over zowel de artikelen als service . Ben nieuwe klant,eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Zeer mooie kwaliteit , snelle verzending,perfecte manier van retourneren en heel overzichtelijke factuur en afhandeling .Ook toen ik vragen had ,telefonisch heel correct en vriendelijk te woord gestaan. Kortom ,jullie hebben er een tevreden klant bij .

Ik heb een wat minder goede ervaring met uw bedrijf: per 07-01-2022 een vest geretourneerd ( art. 93-637-700-500. Bij afgifte bij Vives-Breda is ons verzekerd dat we binnen enkele dagen een bevestiging van u zouden ontvangen. Dit is inmiddels 10 dagen geleden en ik heb nog geen enkel bericht van u mogen ontvangen. Wilt u mij berichten waarom dit zo lang duurt! Met vriendelijke groet, G.J.M. van Gool-Andriessen

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Alles verloopt altijd naar wens, alleen dreigt er nu wat mis te gaan. Bij terugsturen van twee shirts, die niet aangekomen zijn; met het afhandelen bij DHL is iets op het laatst fout gegaan. De eigenaar heeft wel een foto van het ingeleverde pakket gemaakt en wel op 2 april. Nu nog maar even afwachten. Heb wel vertrouwen in Mona, dat het goed komt, gezien de jarenlange ervaring, die ik met Mona heb.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw score! Het proces van terugsturen tot afhandeling duurt momenteel langer als gehoopt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Ik draag graagkleren van Mona. Zezijn van zeer goede kwaliteit. Deze kleren passen altijd uitstekend, het materiaal is goed gebruikt. De prijs is ook hoger dan van andere producenten. Maar dat heb ik er voor over. Dan maar minder kopen, maar van goede kwaliteit.
Verpakking gaat wel. Verzending waardeloos. Wordt in brievenbus gepropt. Erg gekreukt. Dochter zat heel de middag te wachten.daar ik in het Z H lag. Schande. Heb geen bezorgkosten betaald .vond het vest erg mooi anders retour. Sorry. Was teleurgesteld
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en graag bieden wij u onze excuses hiervoor aan. Dit is zeker niet de bedoeling dat het in de brievenbus wordt gepropt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
eigenlijk had ik meer een zg. huispak verwacht, maar dit is meer voor de sportschool/jogging. Ligt helemaal aan mij hoor. Verder zit het heerlijk en past prima. Ook de kwaliteit is uitstekend.
Antwoord van mona-mode.nl
Hartstikke mooi! Heel veel draagplezier gewenst met de jogging! Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Mooi mode, design, kwaliteiten...maar soms kloppen de afmetingen niet helemaal (bh maten problematisch),of een mooi kleding stuk foutief geconfectioneerd...wel via service an men het oplossen
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Kwaliteit Pasvorm broeken Na aankoop in dezelfde week kortingen gegeven worden die je mis loopt. Klantvriendelijk zou zijn dat men alsnog voor de korting in aanmerking komt.
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Hiervoor kunt u het beste contact voor opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479897 of per mail naar Service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona
van H V.
Gebeld en gemaild worden als een bestelling niet leverbaar is dat was goede service. Maar vervolgens kan ik dit artikel op desite blijven bestellen!
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
ik hoef hier verder niks aan toe te voegen . Ben zeer tevreden met de verzending en de artikelen wat u tot nu toe aan mij hebt geleverd .
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, team Mona
ik ben tevreden over de service van MONA. ik heb voor het eerst wat besteld en ook iets terug gestuurd maar alles is goed afgehandeld.
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent.Met vriendelijke groet, Team Mona
De maat was direct goed.vraagje,waarom verschieten de broeken, o snel. Na een zomer gedragen zijn de kleuren vaal. Wat doe ik daaraan.?
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en score. Het beste advies is om altijd de artikelen te wassen volgens de voorschriften of het etiket. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Vind mode mooi ,maar wel duur.Heb laatste bestelling retour gestuurd om financiële redenen.Ging even niet
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Mona
van J. S.
Blouse was niet zoals ik dacht. Is teruggezonden. Broek zit goed, maar mist centuurlussen op de band.
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw feedback. Jammer dat de artikelen niet goed zijn bevallen. Uiteraard mag u deze terugsturen. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Magazine ziet er mooi uit. Misschien nog een mooi merk in het assortiment bijvoorbeeld Gerry Weber.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en compliment! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
van Wil v.
Ik heb de bestelling teruggestuurd omdat het te krap was. De nieuwe bestelling is nog niet gekomen
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. De status van uw bestelling kunt u zien in Mijn account. U kunt ook een e-mail sturen naar service@mona-mode.nl. Dan kijken wij de status graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
Heel fijn telefonisch contact met medewerkster Levering volgens afspraak en een heel mooi jasje
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u het contact met onze klantenservice als fijn heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw jasje. Met vriendelijke groet, Team Mona
De kwaliteit is in de regel goed, maar soms valt het tegen. Dan vind ik de prijs ook te hoog.
Fijn dat de jurk die ik kocht netjes was verpakt en dat er een kledinghanger bij zat.
Antwoord van mona-mode.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw jurk. Met vriendelijke groet, Team Mona
Bestelde broek had verschillende pijpen. Nieuw bestelde artikelen zijn zoek bij DHL.
Antwoord van mona-mode.nl
Onze excuses hiervoor. Wij gaan een onderzoek instellen waar het pakket zich bevindt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde .Dus goed bevallen en mooie kwalieteid .
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat de bestelling goed is bevallen. Wij wensen u er veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Mona
Ik vind Mona mode top. Mooie kleding, goede kwaliteit en redelijk snelle levering.
Top beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Mona