mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

1.259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Ik zou jullie graag willen beoordelen maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen !!!! DHL geeft 3 maal aan dat ze de bestelling leveren ,wij blijven 3 middagen thuis en komen niet !!!! Dit vind ik toch wel heel triest om een klant zo te behandelen .Nu vandaag ( maandag 29-1-2024 tussen 17.30 en 20.30 uur ) hebben ze geplant om het weer af te leveren .Om deze problemen te voorkomen zou ik twijfelen om bij een ander bedrijf de bestelling te doen. Hopende dat u begrijpt dat ik gefrustreerd ben om deze deze behandeling van DHL. Adriaansen tel .0657332220
De kleding is van goede kwaliteit, schoenen en sieraden niet altijd goed, alhoewel ze hebben ook wel goede merken van schoenen in het assortiment, zoals Remonte. Vaak is het te duur voor de kwaliteit dat ze bieden, de prijzen zijn onredelijk hoog voor matige kwaliteit. En de bezorging is soms erg langzaam, in december moest ik langer dan een maand wachten, en toen ik daarover belde, kreeg ik een onbeleefde haastige antwoord van de medewerkster.
Je ziet het in mijn bestellingen dat er erg weinig wordt teruggestuurd. Goede kwaliteit ook voor kleine maatjes vooral in broeken. Als ik een broek bij Mona bestel van Toni maat 20 altijd goed. Dus ga vooral zo door in de nieuwe samenstelling.
AP
Astrid P.
Ridderkerk
18 jan 2024
Bij de bestelling van schoenen werd de beloofde korting niet verrekend. Na een bericht van mij zou dat verrekend worden als ik de bestelling binnen kreeg en zou houden. Schoenen nog steeds niet gehad.
28 jan 2024

Klasse Kleding!

De maten zijn goed en ook het materiaal waarvan het gemaakt is dus......ik ben een heel tevreden klant!!!
GB
Gerda B.
Almelo
21 jan 2024
De kleding in mijn kast is grotendeels van mode en die blijft mooi
18 jan 2024
alles is zeer goed bevallen dus ik kan niet beter wensen.
Snelle levering, zo nodig simpele retour mogelijk
Geen fout pakket sturen,verder redelijk tevreden.

Mooie mode ,betaalbaar.

Mooie mode ,aflevering gaat tegenwoordig goed.
LP
Leny P.
Maastricht
21 jan 2024

Dure site

Bij andere site dezelfde kleding goedkoper
GV
Gerda V.
Terwolde
Mona is betrouwbaar. Ik koop daar graag.
27 jan 2024
Kwaliteit is mooi en pasvorm ook netjes
18 jan 2024
een fantastische snelle levering mvg
27 jan 2024
Exclusieve kleding voor lage prijs
HM
Henny M.
spijkenisse
Makkelijk bestellen, mooie kleding
Ben tevreden Heb geen opmerkingen
18 jan 2024
Leuk om de mode te ontdekken ,
snel en betrouwbaar
CV