mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nlReviews

: 6.451Goed

3,95

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
mona-mode.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij mona-mode.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
mona-mode.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij mona-mode.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor mona-mode.nl

2.294 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6.451 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 dagen geleden
In het bijzonder verheugt ons dat het materiaal van de truien enz… heel goed is en niet alleen maar uit polyester bestaat. Heel veel dames vanaf 40 kunnen geen polyester verdragen! Het is een echt “zweetstof”….en dit ruikt echt niet lekker! Jammer genoeg hebben veel online winkels kleding, die van dit materiaal en zelfs alle strandkleding is van polyester. Men verbrandt levend aan het strand of krijgt uitslag. Bovendien moet men er eens rekening mee houden dat dames boven 40 niet meer zo’n mooie bovenramen hebben en graag een iets langer mouwtje hebben. Hier wordt bij de meeste firma’s ook geen rekening mee gehouden! Wel zijn mijn vriendinnen en ik blij dat we nog een “normale” maat 44/46 kunnen bestellen. Plus-size past ons niet, heeft een hele andere snit! Dit moest ons even van het hart!
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 okt. 2022
Mijn man heeft op 18 september een vest besteld dat 3 tot 5 dagen zou duren het is inmiddels 6 oktober en ik heb nog steeds geen vest heb regelmatig gebeld naar mona en iedereeen zijden ze dat ik het binnen een week zou krijgen en ik heb nog steeds niksgekregen maar her ergste vind ik dat je daar van jullie geen bericht over kreeg dat het zo lang ging duren maar voor mijn man vond ik het erg dat hij op mijn verjaardag geen caduo had om te geven als ik mijn vest ooit krijg dan hoef ik niks meer van mona
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
In het bijzonder verheugt ons dat het materiaal van de truien enz… heel goed is en niet alleen maar uit polyester bestaat. Heel veel dames vanaf 40 kunnen geen polyester verdragen! Het is een echt “zweetstof”….en dit ruikt echt niet lekker! Jammer genoeg hebben veel online winkels kleding, die van dit materiaal en zelfs alle strandkleding is van polyester. Men verbrandt levend aan het strand of krijgt uitslag. Bovendien moet men er eens rekening mee houden dat dames boven 40 niet meer zo’n mooie bovenramen hebben en graag een iets langer mouwtje hebben. Hier wordt bij de meeste firma’s ook geen rekening mee gehouden! Wel zijn mijn vriendinnen en ik blij dat we nog een “normale” maat 44/46 kunnen bestellen. Plus-size past ons niet, heeft een hele andere snit! Dit moest ons even van het hart!
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
5 dagen geleden
Bedankt voor uw score en uw duidelijke feedback over de materialen. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
De broek die ik besteld had zat in het kruis heel raar. Die kon ik dus echt niet dragen. Ook had ik nog een shirtje besteld die zou later komen en was toch niet meer leverbaar. Tot nu toe heb Ik daar nog steeds geen geld retour gekregen. Wel van de broek die ik terug gestuurd heb. Dit was mijn ervaring van Mona.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
5 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat de artikelen niet naar wens zijn. Wanneer het shirtje door ons wordt ontvangen en verwerkt, zal ook hiervan de automatische terugbetaling geschieden. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
12 jan. 2023
Ik heb een moeilijk figuur dus ook met de maten, ik koop al heel veel jaren online bij Mona en hou van mooie kleding en Mona heeft dit meestal is het gelijk goed maar de kleding valt soms ook wel eens tegen. Op het plaatje is het dan mooier dan in werkelijkheid. Ik ben blij met Monamode
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
12 jan. 2023
Dank u wel voor uw review! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
3 jan. 2023 
van Els K.
Altijd goede service en zeer goede kwaliteit van producten, nieuwe rekeningsysteem vind ik wat minder. Het nog niet geleverde product staat al op factuur in mijn mona, terwijl er gemeld wordt dat de levering in orde wordt gemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
4 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Als ik een product retourneer omdat het mij niet past, duurt het wel een maand of langer voordat Ik mijn geld terug overgemaakt krijg. Is veel te lang. Ik denk dat ik niet meer wat bestel bij deze webshop
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
7 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer u artikelen terugstuurt dan kan het soms tot 3 weken duren voor wij deze hebben terugontvangen in het magazijn en verwerkt. Pas na verwerken wordt de automatische terugbetaling verwerkt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
5 jan. 2023
Voor 1 blouse kreeg ik een grote doos waar wel 30 van zo'n blouses in zouden passen. De doos was daarom ook kapot toen ik die kreeg. Verder zijn we heel tevreden over de truien en de blouse. Dank je.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
5 jan. 2023
Dank u wel voor uw review en feedback over de doos. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
22 uur geleden
Snelle levering en geduld als het niet direct lukt. Helemaal tevreden PS soms ben ik zoekende naar de juiste pantalon voor buikje en zware bovenbenen. Dat zou vermeld kunnen worden. .
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
4 uur geleden
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
31 dec. 2022 
De plaatjes zijn mooier dan t echt. Te dunne stof bij een broek en zie je precies wat eronder zit. De andere broek bij de enkels, dus te kort voor een winterbroek.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
2 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Mijn bestelling was definitief terwijl ik nog niets had betaald. Dat kon ik niet goed opmaken tijdens mijn bestelling. Ik wilde er nog even over nadenken…..
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
12 dagen geleden
Dank u wel voor uw feedback. U had de bestelling al voltooid. Indien u de bestelling ontvangen heeft, dan heeft u deze 2 weken op zicht. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
17 jan. 2023
Bestelling netjes geleverd. Heldere communicatie. Echter de schoenen paste mij helaas niet en mocht deze kosteloos terug sturen. Sorry Prettige webwinkel
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
13 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling, score en complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
19 uur geleden 
van A D.
Als je jeans/pantalons/ broeken besteld zou het fijn zijn dat elke zelfde maat dezelfde grootte heeft. Zeker als je online besteld is dat belangrijk..
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
3 uur geleden
Dank u voor uw feedback. Per merk kan soms een klein verschil zitten tussen de maten. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Heerlijk Deze zit fantastisch altijd een mooie pasvorm mooie kleuren Ik ben meer dan tevreden Echt wel Heb nu bijna alle kleuren
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
13 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling, score en complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2023
De kleding van Mona is van goede kwaliteit. Het is duur, maar via de app kun je gebruik maaken van korting en aanbiedingen.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
17 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023
De kortingsbonnen zijn irritant. Altijd min. bestelwaarde 59,--. Ik zou veel vaker bestellen als dat lager was. Bv 50 Euro
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. De diverse kortingscodes hebben soms een verschillende minimale bestelwaarde. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023 
Al meerdere keren besteld bij Mona. Mooie kleding en goede service. Ook heel belangrijk: klantenservice is goed bereikbaar
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
4 jan. 2023
Dank u wel voor uw mooie woorden. Wij waarderen dit enorm. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
ik ben zeer tevreden over mona, heel veel zeggen: het is mij te duur, dan zeg ik, maar daar is de kwaliteit ook naar.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
12 dagen geleden
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Ik ben heel tevreden over het artikel dat ik besteld heb, het is ban heel goede kwaliteit en het draagt erg prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
5 dagen geleden
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023 
Mooie kwaliteit correcte bezorging. Alleen de afhandeling wat betreft retourzending en betaling kan zorgvuldiger.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
9 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
 Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2023
Model van het bestelde jurkje is anders dan op het plaatje. Desalniettemin leuk genoeg om te behouden
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
16 jan. 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
 Geverifieerde beoordeling
15 jan. 2023 
nooit teleurgesteld in Mona. Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan door de telefonistes.
Beoordeling melden
Antwoord van mona-mode.nl
16 jan. 2023
Onwijs bedankt! Met vriendelijke groet, Team Mona