mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
mona-mode.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mona-mode.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor mona-mode.nl

1.984 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 jun. 2022
Van tijd tot tijd bestel ik bij Mona kleding, die kwalitatief vaak iets beter is, maar wel behoorlijk prijzig. Vandaar dat ik vaak in de sale of met aangeboden kortingen koop. Verder verloopt alles betr. bestellen en retourneren altijd prima. Het is online altijd moeilijker kleding te beoordelen op een plaatje dan in een offline winkel, waardoor je ook regelmatig producten moet retourneren omdat ze tegenvallen of niet goed passen, maar dat hoort er bij denk ik maar.

16 aug. 2022
Levertijd beloof via beatbox 5 a 6 dun. Ruim na die periode de vraag gesteld via een mail wanneer er geleverd wordt. Kreeg ik een mailtje terug met we hebben het zo druk. Wij berichten u over 5 /6 dun en dat was er vandaag ruim overheen. Met zwak excuus van een grote technische storing. Die was er dan ook al 14 dun geleden. Wel beloofd dat het pakket deze week magazijn gaat verlaten dus krijgen wij het pas volgende week. Voorlopig ben ik met met Mona. Klaar.

Beoordelingen voor mona-mode.nl

Vlotte levering, goede kwaliteit en erg leuk laarsje. Helaas retour gezonden ivm niet passen door mijn voetbeugel. Alleen jammer dat je 2 tot 3 weken moet wachten tot het geld retour komt.( zaterdags laarsjes ontvangen, maandags via retoursticker terug gestuurd met DHL, retour bij mona service kenbaar gemaakt via de mail waarop ik een mail terug kreeg dat ik rekening moest houden met 2 tot 3 weken verwerking)
Antwoord van mona-mode.nl
Bedankt voor uw beoordeling en score! De terugzendingen duren helaas langer als gehoopt, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
veel in de grote maten te koop. eindelijk een goed en stevig b.h. hempje te koop in grote maat. Heel goed dit artikel Waarom? omdat veel vrouwen misschien wel optijd naar het toilet gaan , maar als je tussen je benen die haakjes van een corselet moet los maken gebeurt het heel vaak dat toch nog te laat bent en alles nat is van onderen. dus nog graag meer keus in stevige b.h. hempjes
Leuke schoenen en laarzen in diverse breedte maten voor betaalbare prijs,levering duurd lang 2e x zonder informatie per mail waarom dus dat zou een verbeterpuntje kunnen. Ook voor brede voeten leuke schoenen.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
9 sep. 2022
van C V.
Retouren niet zo snel worden door gegeven,dat duurt best wel lang voor die weer terug zijn bij jullie,en dan staat er een post open,voor wat de betalingen betreft,terwijl het allang is terug gestuurd
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
16 sep. 2022
Het artikel is prima. Het zou fijn zijn als de betaling vlugger verwerkt werd in het account. Op 3 september artikel ontvangen en betaald. Tot nu toe 16 september nog niet verwerkt bij Mona.
19 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u een e-mail sturen met uw volledige adresgegevens naar webcare@mona-mode.nl? Dan kijken wij de status graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
van M. V.
Word goed op de hoogte gehouden wanneer de bestellingen komen. Kleding goede kwaliteit, alleen over de broeken die er alleen zijn voor vrouwen met een (dik) buikje?
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Mona
17 sep. 2022
Slechte mogelijkheid voor retourzending. Retourticket ontbreekt. DHL-agents hap wilde het pakket in eerste instantie niet aannemen voor retourzending.
19 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Inmiddels zijn de retourlabels weer toegevoegd aan de bestellingen. Onze welgemeende excuses dat het voor u lastig is geweest om het te retourneren. Met vriendelijke groet, Team Mona
14 sep. 2022
Als je eenmaal aan de maten bent gewend kun je bijna blindelings bestellen. Ik hoef nooit iets te retourneren wat model of kwaliteit betreft.
15 sep. 2022
Dat is fijn om te lezen. Daar doen we ook erg ons best voor dus we zijn blij dat u dit ook fijn vindt. Met vriendelijke groet, team Mona
15 sep. 2022
Jurk die ik bestelde bleek andere kleur dan plaatje aan gaf jammer. Maar het terug sturen ging vlot en terug betaling na een week. 👍👍👍
15 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens is geweest. Wij hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Mona
Goede kwaliteit, service. De verzending via DHL vind ik niet prettig. Je moet de hele dag zitten wachten en snel bij de deur zijn.
van Ans R.
Goede kwaliteit en de prijs is navanand. Bovendien wordt je als klant gewaardeerd. Heb zelfs een kortingsbon gekregen waarvoor dank.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Mona Mode
16 sep. 2022
Blouses waren goed, maar de ruitrok niet. De shirts waren anders dan in werkelijkheid omdat de details niet zichtbaar waren.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
15 sep. 2022
Ik vond de instructies voor retourneren vrij pittig. Gelukkig hoefde dit niet, maar het houd mij wel tegen weer te bestellen
15 sep. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. U kunt hierover altijd contact met ons opnemen via de mail of telefoon, wij helpen u graag verder. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Mona
4 sep. 2022
kwalitatief een stuk beter dan een aantal jaren geleden. Het mag van mij iets meer sportief-klassiek .
6 sep. 2022
Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Mona Mode
17 sep. 2022
De laarzen top maar ik schreef een mail naar jullie , nooit meer iets op gehoord over mijn rekening ?
19 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Het is momenteel ontzettend druk met het beantwoorden van de e-mails. Een reactie kan daarom wat langer duren dan dat u gewend bent. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
12 sep. 2022
De webshop zelf is prima, maar helaas gaat de bezorging via het zeer onbetrouwbare DHL
13 sep. 2022
Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
16 sep. 2022
Altijd op tijd en als je iets terugstuurt sltijd berichtje dat het aangekomen is.
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Mona
5 sep. 2022
Goede collectie redelijke prijzen. Sneller leveren en betalen makkelijke maken
6 sep. 2022
Dank u wel voor uw score en uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
5 shirts en broek besteld goede pasvorm en kleuren zoals afgebeeld waren
Antwoord van mona-mode.nl
Hartstikke mooi! Dank u wel en veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
15 sep. 2022
Mooie mode voor een schappelijke prijs. Soms is leveringstermijn wat lang
15 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Mona