mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

18 mei 2023
We hebben een mooi setje voor mijn moeder gekocht voor haar verjaardag. Alleen haar verjaardagskorting ging er online niet vanaf. Dat was natuurlijk jammer voor haar dat scheelde haar 15 euro. Ik heb daarover geschreven naar de klantenservice. Alleen nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. We hebben het probleem nu zelf opgelost met het afrekenen, het was immers haar verjaardagscadeau en ze kocht binnen de tijd. Mijn moeder weer superblij en vooral met haar mooie setje. De mode van Mona is prima alleen online gaat nog niet alles zoals het hoort.

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

onbereikbaarheid

in ieder geval de bereikbaarheid van de zgn. service-afdeling; de verbinding werd iedere keer verbroken. Ik heb het toen maar, na een paar dagen, opgegeven. Ook de wachttijd bezorging van het artikel klopte niet en werd daarvan niet op de hoogte gehouden.
14 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
11 nov 2023
Heb 7 en 17 aug een bestelling geplaats, en nog steeds niet geleverd, heb het geannuleerd, ben nu op zoek naar andere winkels, helaas.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
HV
Henny v.
Almelo
10 nov 2023
Goede kleding, prijs kwaliteit verhouding goed, soms kloppen de maten niet vandaar mijn drie sterren.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
8 nov 2023
De administratieve werkwijzen is nog niet afgestemd op deelarbeid.
IS
Inge S.
Eersel

levering en kwaliteit

Snelheid van levering. Ik wacht nu al weken op een jas. Vind dat te lang. Kwaliteit product: heb een vest besteld. Kwaliteit valt me tegen (lubbert uit). Dit is al de tweede keer.
TV
Tiny v.
Badhoevedorp
7 nov 2023
Nog steeds geen bericht of mijn broeken nu echt onderweg zijn of niet
7 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u nog steeds uw bestelling niet heeft ontvangen. Zou u alstublieft uw klantnummer of adresgegevens willen mailen naar: service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
NT
nittaya T.
bergen op zoom
nee
2 nov 2023
31 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
Artikelen op voorraad hebben, geen nee verkopen en de verpakking verbeteren. Is zeer slecht
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Als ik bestel op 12-10-23 met levering 8-10 dagen, verwacht ik dat ook. Op 24-10-23 krijg ik een mail dat de verzending vertraagd is tot waarschijnlijk 06-11-23 Dat moet ik nog afwachten… Niet fijn dus.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling.Wij begrijpen dat het niet fijn is dat een artikel is vertraagd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
AP
A.E. P.
Ridderkerk
29 okt 2023
Wat meer aandacht voor grotere maten.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
Een sale product besteld en krijg nu al 3 x de mededeling dat het product waarschijnlijk een week later wordt bezorgd
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Mona
17 okt 2023
De broeken van Toni kon ik voorheen blind bestellen, maar de laatste tijd heb ik geregeld de broeken teruggestuurd. Maat 19 was altijd binnenlengtemaat 68-69 cm. Nu in de 70 cm dat is te lang dus terugsturen is de enigste oplossing. Jammer.
18 okt 2023
13 okt 2023
De verpakking was slecht. Kapotte doos. Deze was
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat de verpakking kapot bij u is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 okt 2023
Bestelling is vertraagd. Daarover heb ik bericht gehad.
12 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Mona
11 okt 2023
Mij werd een heel ander model toegestuurd dan dat ik had besteld.
12 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te lezen dat u niet het juiste artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Mona
10 okt 2023

Mona, let op uw saeck!

Ik heb een broek teruggestuurd, die ik niet besteld had. Een bestelde blouse niet ontvangen en de betaling is teruggestort, terwijl de juiste maat nog op de website staat. Een andere blouse die te klein was geretourneerd en geen uitleg over eventuele nieuwe zending. Maten kloppen niet altijd. Zo heb je te vaak terugzendingen. Onnodig veel rompslomp. Administratie is niet op orde.
11 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Mona
Bestelling wordt maar niet geleverd
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u ons een e-mail sturen met uw volledige naam-en adresgegevens en geboortedatum?Dan kijken wij de bestelling voor u na. Met vriendelijke groet, Team Mona
Bestelling komt vaker veel later dan de aangegeven bezorgdatum. Nu bijv al 2x bijgesteld en verwachtte datum is nu maand na bestellen ipv 7 tot 9 dagen Ook bij terugsturen achter aan moeten zitten om geld terug te krijgen. Diverse telefoontjes en mails gestuurd. Ik kan er niets aan doen als het van Monamagazijn naar Duitsland wordt gestuurd en kwijt raakt. Het was afgeleverd bij Monamagazijn door DHL.
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat het retour proces niet zo is gegaan zoals het hoort te gaan. Met vriendelijke groet, Team Mona
7 okt 2023
Sommige kleren stuur ik terug omdat ze tegenvallen of niet passen.