mona-mode.nl- Logo - Beoordelingen

mona-mode.nl

951 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.008 beoordelingen in totaal

Ik zou jullie graag willen beoordelen maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen !!!! DHL geeft 3 maal aan dat ze de bestelling leveren ,wij blijven 3 middagen thuis en komen niet !!!! Dit vind ik toch wel heel triest om een klant zo te behandelen .Nu vandaag ( maandag 29-1-2024 tussen 17.30 en 20.30 uur ) hebben ze geplant om het weer af te leveren .Om deze problemen te voorkomen zou ik twijfelen om bij een ander bedrijf de bestelling te doen. Hopende dat u begrijpt dat ik gefrustreerd ben om deze deze behandeling van DHL. Adriaansen tel .0657332220

5 jun 2023
Al twee weken geleden een bestelling gedaan die binnen 3 tot 5 dagen geleverd zou worden. Aangezien er geen bevestigingsmail met track en trace code kwam heb maar even gemaild. Aangezien en geen antwoord kwam ben ik toen maar overgegaan tot telefonisch contact. Respectievelijk dinsdag 23 mei, vrijdag 26 mei en woensdag 31 mei 2023. Bij het eerste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het product die vrijdag bezorgd moest zijn of dat ik anders nogmaals contact moest zoeken. Die vrijdag nogmaals gebeld, geen levering, nog niet eens antwoord op mijn mail die ik had gestuurd. Er zou een "onderzoek" plaatsvinden volgens de dame in het tweede gesprek en er zou een bericht naar de betreffende afdeling worden gestuurd. Bij het 3de telefoongesprek (rond 11 uur in de ochtend) bleef ik volharden - bleef beleefd maar wel assertief - en eiste ik diezelfde dag nog een bevestigingsmail met een een track en trace code als bewijs dat mijn bestelling nu echt onderweg was. Dit was schijnbaar teveel want mevrouw aan de andere kant kapte het gesprek af na opnieuw mij ervan te verzekeren dat er een "onderzoek" plaats vond. Ik heb geen vertrouwen meer en wil gewoon mijn geld terug!

Beoordelingen voor mona-mode.nl

12 sep 2023
Badpakken die uitverkocht zijn met 50% korting op de website aanbieden. Ik heb het laatste badpak gekocht en voordat ik deze ontvangen had was het artikel 50% goedkoper. Gevraagd of ik de korting nog kon krijgen. En dan een smoes ophangen dat cupmaat B wel de korting had gekregen (die was niet eens meer te koop). Daarna was het mailcontact ook ineens afgelopen, in mijn ogen niet erg professioneel/betrouwbaar.
22 sep 2023
Dank u wel voor uw feedback. De aanbiedingsprijzen kunnen slechts gelden voor bepaalde maten. Bijvoorbeeld als van een cup B slechts 1 of 2 maten nog beschikbaar zijn dan wordt hier vaker een korting op gegeven, echter geldt dit wel per cup-maat. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
MM
mia m.
Helmond
9 sep 2023
IKWIL ZOALS IK ALTIJD GEHAD HEB FACTUUR BIJ MIJN BESTELLING EN DAN BETALEN DEV LAATSTE TIJD MOET IK VOORAF BETALEN DOE IK NIET
11 sep 2023
5 sep 2023
kwaliteit van broek valt erg tegen.
6 sep 2023
23 aug 2023
Het bestelde product nog niet ontvangen.
24 aug 2023
Dank u wel voor het plaatsen van uw beoordeling. Uw bestelling wordt begin September verwacht. Met vriendelijke groet, Team Mona
22 aug 2023
Soms duurt het lang voor het bestelde arriveerd.
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
17 aug 2023
Bij retour zenden via DHL geen afgifte bewijs. Tevens geen email dat pakket af gegeven is bij inleverpunt.
18 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer u uw pakket terugstuurt via een DHL parcelshop dan klopt het dat u geen fysieke afleverbewijs meer ontvangt. Echter worden er wel e-mails verzonden. U ontvangt binnenkort een e-mail van ons, als wij uw retourzending hebben verwerkt. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
17 aug 2023
Het duurt te lang voor het bestelde artikel wordt bezorgd. Krijg nog geld te rug van geannuleerde bestelling omdat dat zo lang duurde. Maar moet daar weer achteraan.
17 aug 2023
Dank u wel voor uw review. Onze excuses dat u het geld nog niet terug heeft ontvangen van uw vorige bestelling. Wilt u alstublieft uw n.a.w. gegevens en of klantnummer mailen naar service@mona-mode.nl. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Mona Mode
MP
Marjo P.
Lunteren
Kwaliteit van de stoffen
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Mona
9 aug 2023
De laatste ervaring kan ik alleen maar slecht noemen bestelde een blauwe jas kreeg een lelijke bruine gestuurd zat noch niet eens een label aan.
10 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u een heel ander artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier een e-mail over te sturen naar webcare@mona-mode.nl? Dank u wel alvast. Met vriendelijke groet, Team Mona
de service is uitstekend maar ik mis nog wat meer korte maten
8 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en zeker uw feedback over de korte maten. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
4 aug 2023
Ik heb gemerkt dat er een voorkeur is om kleding aan te bieden voor de lente-, zomer- en wintertypes. Herfsttypes komen vaak nauwelijks aan bod (en dan zeker geen oker kiezen voor het bovenlichaam). Ik mis vaak mode voor langere mensen. Maar jullie blijven je best doen.
IS
Inge S.
Eersel
4 aug 2023
Product goed, levering slecht.
3 aug 2023
> Aub geen dozen sturen met (soms) 1 artikel erin. > Bestelling liefst in plastic zak toezenden. > Broeken in uw webshop passen vaak niet. Reden: pasvorm voor slanke bovenbenen. Wilt u is assortiment uitbreiden met pantalons voor de wat grotere maten? Dus hoge taille, wat breder bij heupen + bovenbenen? > Ik vind uw pumps 👠 in een veelheid van kleuren erg mooi, maar ik kan helaas niet (meer) op zulke hoge hakken lopen. Is het mogelijk dit model pump met een wat lagere hak (bijv. max 2,5 - 3 cm.) in uw shop op te nemen? Zou erg fijn zijn. Met vriendelijke groet, Mw P.H. vd Beek.
4 aug 2023
Dank u wel voor uw review en feedback over diverse aspecten. Uw tip over de pumps en de dozen gaan wij doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
RV
Ronald v.
Capelle aan den IJssel
Te vaak niet meer voorradig, dan krijg je e-mail artikel is weer op voorraad wat dan niet weer zo blijkt te zijn. Dit gebeurt eigenlijk te vaak. Kleding is verder top!
Antwoord van mona-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Zodra u de melding krijgt is er weer (beperkte ) voorraad. De e-mail gaan naar alle klanten die zich hiervoor hebben aangemeld. het kan daarom voorkomen dat het direct weer uitverkocht is. Met vriendelijke groet, Team Mona
22 jul 2023
Verbeteren :het gebruik van kortingen. Ik had een korting die bij de datum van mijn bestelling paste.Het werkte niet.Ik zou het krijgen als ik het artikel hield. Ook niet. We schrijven het op je rekening...ik vind dit niet eerlijk.
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw feedback over de kortingen. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
14 jul 2023
moda mode vind ik aardig goed ,maar jullie hebben te weinig voor de oudere garde in jurken en rokken.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Mona
JV
Joke V.
De Krim
13 jul 2023
Heb al eerder gemeld, dat prijs en kwaliteit kleding niet meer in verhouding staan met elkaar. Jarenlang kleding besteld en met veel plezier gedragen. Nu gaat eigenlijk alles terug. Erg jammer.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met hierin uw feedback. Met vriendelijke groet, team Mona Mode
12 jul 2023
Broek waar stiksels al vóór 1e keer wassen loslieten. Geprobeerd te repareren.
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat is niet de bedoeling dat de stiksels loslaten. U mag de broek eventueel ruilen? Met vriendelijke groet, team Mona Mode
12 jul 2023

Artikel niet leverbaar

Artikel wel op website maar uiteindelijk niet leverbaar. Vooraf betaald bedrag nog niet terug ontvangen.
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn. Graag willen wij het bedrag wat u vooraf had betaald aan u terugstorten. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, team Mona Mode