Qub.nl- Logo - Beoordelingen

Qub.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Leveren ontzettend snel. Opmerking: Als je een rails gaat inkorten, houd er dan rekening mee om een sleuf aan het uiteinde te maken, vijlen. Anders krijg je het verlengstuk er niet op. En het zaagt het beste als je zowel boven en onder, houten balkjes te plaatsen.

27 sep 2023
Het product is niet zo goed als ik gedacht had vtv. De koperen draden aan de binnenzijde verschuiven als je er een lamp op draait, gevolg is geen contact, eindstoppen gaan er ook te makkelijk af, doordat de koperen draden kunnen bewegen, algemene kwaliteit/ afwerking. 1 koppeling defect, een spot defect.

Beoordelingen voor Qub.nl

2 jul 2024

Matig

Het in tussen zetten van midden voeding valt niet mee, dan ontdek je dat het het hele systeem een beetje gammel is, jammer !
23 apr 2024
Kwaliteit van de rails valt een beetje tegen. Jammer dat er bij een zwarte rails geen zwarte schroefjes zitten
27 sep 2023
5 okt 2023