4youwear.nl- Logo - Beoordelingen

4youwear.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden90 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
4youwear.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 okt 2023
Snelle levering van mijn eerste Sukrew Bubble Thong. Fijne ruime string voor de bovengemiddeld geschapen man. Maximale ondersteuning juist door de minimale constructie en een sexy uitstraling in één. Ook als heteroman kan je strings dragen en mijn vriendin is gelukkig ruimdenkend en vindt het geweldig staan bij mij! Draag ze al langer van het merk Jor en die zijn ook geweldig.

5 aug 2023
Te duur voor het slechte materiaal

Beoordelingen voor 4youwear.nl

3 mrt 2024
Netjes geleverd volgens verwachting
24 feb 2024
Scherpe prijs van enkele favoriete merken en de snelle verzending van de artikelen

Perfect!

Weer een paar mooie Bubble Thongs van Sukrew erbij met leuke korting. Zit echt perfect dit model en mijn favoriete string van dit moment. Ondersteuning zonder knellen en daardoor comfort en de juiste looks, alles klopt! En snel en netjes geleverd.
Ik vind het een fijne webshop, afhandeling order gaat snel en ik vind inclusief verzendkosten erg aantrekkelijk.
24 okt 2023
14 mei 2023
Personally I think it went perfect. My items are the correct ones I ordered shipping was accurate not early but not late either and I ended up getting a free pen 😃
16 mei 2023
Snelle afhandeling van mijn bestelling en de verzendopties. Track and trace is altijd fijn. Levering op maandag!
3 mei 2023
Het product voldoet prijs/kwaliteit aan het comfort en het plezier van het dragen.
17 apr 2023
snel bezorgd en mooie onderbroek. voldeed aan de verwachtingen

Top!

Wederom een snelle levering van de bestelde producten.
31 mrt 2023
snelle afhandeling van de bestelling!
10 nov 2023
Snelle afhandeling en verzending