LaVendi Skincare- Logo - Beoordelingen

LaVendi Skincare

120 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden335 beoordelingen in totaal

5 sep 2024
Bestelling snel ontvangen met een persoonlijk kaartje en een mooi cadeau. Helaas was de bestelling niet compleet, maar wordt keurig netjes opgelost.

1 okt 2024
Voorheen was ik altijd super tevreden. Maar nu deze week werd mijn pakket verzonden via DPD. En dat is niet handig! Bezorging is op slechte tijden en vervolgens had ik het dan pas 2 dagen later in huis

Beoordelingen voor LaVendi Skincare

Uitstekend service. Producten worden snel verzonden, zijn leuk ingepakt en er zit altijd één of twee proefmonsters bij. Heel leuk om op deze manier andere producten uit te proberen.
IE
Ilknur E.
Schiedam
Ik ben snel geholpen leuke presentje gehad ook met pakketje.
BB
Bb B.
Hollandscheveld
Snelle levering en leuke gratis proefmonsters.
9 okt 2024
Snelle levering en altijd een persoonlijk briefje.
4 okt 2024
Fijne service, snel geleverd en hele fijne producten!
2 okt 2024
Heel netjes verpakt en verzonden en snel ook
1 okt 2024
Antwoord van LaVendi Skincare
2 okt 2024
Dag, Wat jammer te horen. In de regel gaat bij ons de bestelling dezelfde dag de deur uit, tenzij we iets niet op voorraad hebben. Normaal is het de volgende dag in huis. Post nl bezorgde ook niet meer altijd de volgende dag die we voorheen hadden als pakketbezorger. We houden het in de gaten en willen dat onze pakketten zo snel mogelijk geleverd worden. Mag ik vragen hoe je naam is?
30 sep 2024
26 sep 2024

Heel fijn bedrijf

Weer snel geleverd met een persoonlijk kaartje en cadeautje. Wordt zeer gewaardeerd!
26 sep 2024
21 sep 2024
19 sep 2024
18 sep 2024

Top kwaliteit

De producten waren snel verstuurd, zat goed verpakt en met een leuk persoonlijk handgeschreven kaartje.
14 sep 2024
Persoonlijke benadering en snelle verzending.
12 sep 2024
Geweldige service! Geweldige producten! Snel en ontzettend vriendelijk klantencontact! Pakketje was niet bezorgd en werd gelijk geholpen
7 sep 2024
wij moesten dringend weg mischien pakje bij de buren brengen
6 sep 2024
Heel erg bedankt voor de snelle service en de leuke kaart