meyerbroeken.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.459 beoordelingen in totaal

De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

14 okt 2023
21 aug 2023
6 aug 2023
5 jul 2023
Ik heb recentelijk een broek gekocht en drie keer gedragen (SLIMFIT) maat 56 en hij slobbert nu al Hoe nu verder!!!