meyerbroeken.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2019
meyerbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Mijn vrouw koopt al meer dan 20 jaar Meyer broeken maat 45 voor mij, omdat ik rolstoel gebonden ben en niet zelfstandig kan staan. Maar de broeken zitten altijd perfect. Voor mij mag het lipje van de treksluiting wel wat langer zijn. Mijn ervaringen met UPS zijn slecht, ze komen bij mij altijd1of 2 dagen later dan eerst aangeven.

2 jun 2023
Een aantal jaren geleden kocht ik een goed zittende meyer broek. Nu bestelde ik zo'n zelfde model en maat (zelfs het zelfde artikelnr.), en nu bleek dat deze maat kleiner geworden was zodat de broek nu niet paste, en ik een maat groter moet bestellen. Volgens de maattabel zijn de broeken inderdaad kleiner geworden. Jammer van de verzendkosten.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

Duidelijk, doeltreffend, snel, geen overtollige verpakking

Als je je kleur, maat en model weet is het uitkiezen van de broek kinderspel. Bestellen ging gemakkelijk en twee dagen later werd de broek, keurig verpakt in een niet al te grote doos, geleverd.
7 apr 2024
Mooie en degelijke broeken, gefabriceerd in Europa en rekening houdend met het milieu. Prima prijs kwaliteit verhouding en volgens afspraak geleverd.
PT
Petra T.
Grindelwald
Helemaal naar ons zin.Pa had een broek,moest een nieuwe,artikelnummer en maat bij Meyer ingegeven,en hop! in huis.
Updates over de verzending. Goed verpakt.
Uitstekende kwaliteit en perfecte pasvorm
Mooie pasvorm . Goede kwaliteit.
Prima
WD
Wim d.
Hoogvliet
7 apr 2024

Prima broek, matige omstandigheden

Prima broek, jammer van de kostbare verpakking. En het verbaast me ook dat de broek on-line bij de leverancier dezelfde prijs heeft als in de winkel, terwijl de winkel een veel lager marge heeft op het product.
17 mrt 2024
Zoals een bestelling moet zijn. Bestellen, track en trace en leveren in een goede, leuke verpakking. Top.
Fijne broeken,de superstretch uitvoering zit zeer comfortabel,