meyerbroeken.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD
Miriam D.
Moordrecht

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

5 jul 2024

Model roma in tropical wool…

Model roma 9 344 06 is netjes in luxe doos bezorgd. Roma is mijn favoriet model vanwege de ruime broekzakken. De variant wol-polyester-elastaan valt heel soepel en is snel aan en uit te trekken. Ik hoop dat deze nog vele jaren leverbaar blijft. Waar ik minder over tevreden ben is de aanwezigheid van de juiste maat 56 in de gewenste tinten. Lichtgrijs was er maar beige niet.
2 jul 2024
Terug sturen van niet goed passende broeken. Beter info over de levering de koerier staat ineens voor je deur. Terwijl de levering elektronisch nog niet eens geladen is.
Goed verpakt, snel genoeg verzonden, retouren binnen 10 dagen verwerkt en terugbetaald. Goede kwaliteit broeken. Response website kan sneller.
Snelle en correcte levering en goede kwaliteit kleding.
11 jul 2024
Helaas was het ophaalpunt erg ver weg, meer dan 7 km.
9 jul 2024

Broeken

Snelle service, goede pasvorm en kwaliteit.
Zitten prettig. Goede maatvoering.
qualiteit en pasform zijn goed
7 jul 2024
KWALITEIT EN GOEDE PASVORM