meyerbroeken.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2019
meyerbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Mijn vrouw koopt al meer dan 20 jaar Meyer broeken maat 45 voor mij, omdat ik rolstoel gebonden ben en niet zelfstandig kan staan. Maar de broeken zitten altijd perfect. Voor mij mag het lipje van de treksluiting wel wat langer zijn. Mijn ervaringen met UPS zijn slecht, ze komen bij mij altijd1of 2 dagen later dan eerst aangeven.

2 jun 2023
Een aantal jaren geleden kocht ik een goed zittende meyer broek. Nu bestelde ik zo'n zelfde model en maat (zelfs het zelfde artikelnr.), en nu bleek dat deze maat kleiner geworden was zodat de broek nu niet paste, en ik een maat groter moet bestellen. Volgens de maattabel zijn de broeken inderdaad kleiner geworden. Jammer van de verzendkosten.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

GC
Gabriel C.
Berg en Terblijt
Vlotte levering, zeer goede kwaliteit en pasvorm
JL
31 dec 2023
20 jun 2023
1 aug 2023

Uitstekende pasvorm

De bestelde jeans in een mooi doosje in goede orde ontvangen. Deze jeans heeft een uitstekende pasvorm voor mij. De pasvorm zit tussen het klassieke regular fit en modern fit in. Ik heb de M5 Super Stretch Performance Denim Regular Fit gekocht. Maat 50, 34/32 Inch.
30 jul 2023
De kwaliteit en de snelle levering. Jammer dat omruilen wat omslachiger is. Ik lon niet retourneren en meteen een maat groter bestellen. Eerst de retour ontvangst, dan terugstorten van de betaling en dan pas opnieuw bestellen. Verder prima. Hans
FV
Franz V.
Bilthoven
10 nov 2023

In een broek van Meyer voel ik me elegant gekleed en toch vrijer!

Mogelijk is het 10 jaar geleden, maar het kan ook langer zijn dat ik Meyer broeken ontdekte. Vanaf die tijd hangen in mijn kledingkast alleen nog Meyer broeken. De laatste jaren werd dat maat 26, maar ook hier is de pasvorm uitstekend.
15 nov 2023

De broeken zijn zonder meer geweldig

De broeken zijn zonder meer geweldig! De communicatie op een account over bestellingen, lever dagen en tijden en het beantwoorden van vragen via de email laat in ieder geval bij mij te wensen over.
7 nov 2023
Het is voor mij de perfecte broek, de stof, de afwerking, de uitstraling. De broek zit “ als gegoten” en heel confortabel. Ik heb de broek rechtstreeks bij Meyer online gekocht.
16 sep 2023
Prachtige broek, mooi verpakt, heerlijke kwaliteit! Mijn man was blij verrast! Helaas hadden jullie een andere kleur niet in zijn maat dus die hebben we elders moeten bestellen
10 nov 2023
Vinden van de juiste maat vond ík enigszins ingewikkeld vanwege de verschillende maatstandaarden en daarbij nog toegepast engelse of decimale maateenheden.
22 okt 2023
Eigenlijk is het 5 sterren. Maar de rits in de broekzak zit in de zak rechts, terwijl al mijn andere Meyer broeken die rits in de zak links hebben. Waarom?
14 jun 2023

Prima kwaliteit

Nette levering. Super nette verpakking. Uitstekende kwaliteit broek. Helaas valt de maatvoering iet kleiner uit dan jaren geleden gekochte bermuda's.
13 aug 2023
Afwerking, kwaliteit en pasvorm. Snelle bezorging. Geen probleem met omruilen voor andere maat. Groen geproduceerd. Enige minpuntje is de prijs.
9 nov 2023

Meyer Broeken.

Bij Meyer een broek besteld. Makkelijke website, snelle levering, uitstekend en stevig verpakt. Prima service, kan Meyer aanbevelen.