meyerbroeken.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.488 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

21 mei 2024
14 jun 2024
Antwoord van meyerbroeken.nl
18 jun 2024
Goedendag lieve klant, het is jammer dat uw beoordeling zo slecht was. Laat ons alstublieft weten wat de reden hiervoor is, zodat we onze service kunnen verbeteren. U kunt rechtstreeks contact opnemen met ons serviceteam. service@meyer-hosen.com De MEYER-HOSEN AG
8 mei 2024

Voor mij de beste jeans.

Draag al jarenlang Meyer jeans. Prima pasvorm. En milieu verantwoordelijk gemaakt en de werknemer worden fatsoenlijk behandeld.
13 mei 2024
Zeer snelle levering in een bijzonder mooie doos! Met een prachtige inhoud, wederom een top broek van Meyer.
11 mei 2024
Maatvoering perfect. Draag al jaren Meyer-broeken. Altijd passend. Ben op leeftijd, wil regular fit.
11 mei 2024
Erg dankbaar hoe goed de klantenservice is. Mooie kwaliteit producten, bestel hier vast weer.
13 mei 2024
kwaliteit is prima, maar de levertijd kan stukken sneller !!!
17 mei 2024
ik vond alles prima in orde; "goede wijn behoeft geen krans"
TA
Ton A.
Amstelveen
12 mei 2024
Prima Oslo broeken. Rits in zak hoeft voor mij niet.
8 mei 2024
Perfecte artikelen, uitstekend verpakt en verzonden
4 mei 2024

Uitstekend!!

Prima pasvorm en mooie kleuren, goed model.
21 apr 2024
Updates over de verzending. Goed verpakt.
16 mei 2024

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering. Passende producten.
25 apr 2024
Afspraken zoals beschreven nagekomen