meyerbroeken.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2019
meyerbroeken.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Mijn vrouw koopt al meer dan 20 jaar Meyer broeken maat 45 voor mij, omdat ik rolstoel gebonden ben en niet zelfstandig kan staan. Maar de broeken zitten altijd perfect. Voor mij mag het lipje van de treksluiting wel wat langer zijn. Mijn ervaringen met UPS zijn slecht, ze komen bij mij altijd1of 2 dagen later dan eerst aangeven.

2 jun 2023
Een aantal jaren geleden kocht ik een goed zittende meyer broek. Nu bestelde ik zo'n zelfde model en maat (zelfs het zelfde artikelnr.), en nu bleek dat deze maat kleiner geworden was zodat de broek nu niet paste, en ik een maat groter moet bestellen. Volgens de maattabel zijn de broeken inderdaad kleiner geworden. Jammer van de verzendkosten.

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

Goedemorgen jullie hoeven niks beters te doen goed is goed gr.
9 mrt 2024
snelle terug storting ivm verkeerd bestelde broeken.
Snelle levering en heel mooie riem ontvangen
Stijlvol, goed passend en mooi van kleur
Snelle levering, goed en mooi verpakt.
Heerlijk draagplezier 😂
HB
Henk B.
Zwolle
24 feb 2024

Een vriendelijke service en fijne broeken

Kreeg geen order bevestiging toegestuurd nadat ik de broeken had besteld en belde daarom de volgende dag op. Een vriendelijke man aan de telefoon controleerde alles en stuurde meteen alsnog de order bevestiging toe. En voor de broeken zelf kan ik tot nu toe niet anders zeggen als die zijn gewoon goed.
Zeer vlotte levering, gemakkelijk te retourneren als je dat zou willen. Zou fijn zijn als het assortiment in de minder populaire maten (zoals half korte maten) wat uitgebreider was.

Zoeken ging niet vloeiend, verschillen modellen onduidelijk

Zoeken ging niet vloeiend. Verschillen tussen modellen niet geheel duidelijk. Broeken hebben wel goede kwailiteit