meyerbroeken.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

1 jul 2024
30 jun 2024
12 jun 2024
18 jun 2024
Meyer heeft het prima geregeld, maar UPS levering was waardeloos! Eerst bericht bezorging in de ochtend. Dan een bericht dat het in de middag zou komen. Dan een bericht dat ze het niet konden afleveren. Ik ben de hele dag thuis geweest. Uiteindelijk zelf moeten ophalen. Dus hele dag wachten en zelf moeten ophalen, vandaar UPS WAARDELOOS
24 jun 2024
Eenvoudig bestellen via goede website, snelle en correcte levering. Goede verpakking en eenvoudig retour proces. Dit laatste is zelden nodig omdat ze mooi product leveren
1 jun 2024

Mooie stof en goede pasvorm

Hulp bij het uitzoeken van mijn maat werkte goed uit ondanks dat ik tussen twee maten inviel. Kwaliteit is goed en verzending voorspelbaar.
25 jun 2024
een kwalitatief geweldige zittende broek, voor mij geen ander merk,ONLY MEYER THE BEST THERE IS!!!!!!!
JW
Jan W.
Halle
1 jun 2024

Prachtige broeken

Wat mij zeer goed bevalt aan de broeken van Meyer dat de maatvoering perfect is en de kwaliteit top!
4 jun 2024
Verzenden duurt heel lang via DHL (Duurt Heel Lang staan de leter ook voor)
20 jun 2024
Goed overzicht met bestelling en vlotte levering Zeer goede pas vorm.
HO
Hendrik O.
Voerndaal
10 jun 2024
Kwaliteit en pasvorm als je het juiste model weet
13 jun 2024
Snelle service, prima verpakking