meyerbroeken.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.455 beoordelingen in totaal

De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

Jan V.
Waalwijk
21 mei 2024
15 apr 2024

Duidelijk, doeltreffend, snel, geen overtollige verpakking

Als je je kleur, maat en model weet is het uitkiezen van de broek kinderspel. Bestellen ging gemakkelijk en twee dagen later werd de broek, keurig verpakt in een niet al te grote doos, geleverd.
8 mei 2024

Voor mij de beste jeans.

Draag al jarenlang Meyer jeans. Prima pasvorm. En milieu verantwoordelijk gemaakt en de werknemer worden fatsoenlijk behandeld.
13 mei 2024
Zeer snelle levering in een bijzonder mooie doos! Met een prachtige inhoud, wederom een top broek van Meyer.