meyerbroeken.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.455 beoordelingen in totaal

De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD

23 apr 2024
21 apr 2024
14 apr 2024
7 apr 2024
Mooie en degelijke broeken, gefabriceerd in Europa en rekening houdend met het milieu. Prima prijs kwaliteit verhouding en volgens afspraak geleverd.
PT
Petra T.
Grindelwald
13 apr 2024
Helemaal naar ons zin.Pa had een broek,moest een nieuwe,artikelnummer en maat bij Meyer ingegeven,en hop! in huis.
17 mrt 2024
Zoals een bestelling moet zijn. Bestellen, track en trace en leveren in een goede, leuke verpakking. Top.
Fijne broeken,de superstretch uitvoering zit zeer comfortabel,
Snelle levering en heel mooie riem ontvangen
Uitstekende kwaliteit en perfecte pasvorm
Heerlijk draagplezier 😂
19 mrt 2024