meyerbroeken.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
De broek is en zit me perfect maar de vervoerder die u gebruikt is een ramp. UPS belt niet aan maar de bezorger stuurt dan een email dat je niet thuis bent. Volgende opnieuw wederom hetzelfde verhaal. Toen door laten sturen naar ophaalpunt kreeg email dat het daar lag. BoIj ophalen bleek dat niet zo te zijn. Vandaag dacht ik ga er nog maar eens heen zonder bericht en toen was het wel. Deze ervaring heb ik met UPS afleveringen meestal. Ik raad u DHL of PostNL aan die zijn stipt.

22 okt 2023
We bestellen 3 dezelfde maat broeken en krijgen 1x mini maat erbij, zo apart en heel irritant. Plus je krijgt wel mail dat je besteld hebt, maar niet het vervolg dus wanneer het binnen komt en met welke vervoerder. Voor zulke dure broeken verwacht ik eigenlijk wel meer service.
MD
Miriam D.
Moordrecht

Beoordelingen voor meyerbroeken.nl

14 jun 2024
18 jun 2024
Goedendag lieve klant, het is jammer dat uw beoordeling zo slecht was. Laat ons alstublieft weten wat de reden hiervoor is, zodat we onze service kunnen verbeteren. U kunt rechtstreeks contact opnemen met ons serviceteam. service@meyer-hosen.com De MEYER-HOSEN AG
6 mei 2024
De levertijd zou korter kunnen…
7 mei 2024
Lieber Kunde, auf unserer Homepage machen wir darauf aufmerksam, dass der Versand 4-9 Tage dauern kann. Siehe Link unten: https://www.meyerbroeken.nl/en_nl/buyerinformation#free-delivery Der Versand zu Ihnen hat 5 Tage gedauert. Gerne können Sie uns auch vor der Bestellung telefonisch kontaktieren, um die Lieferzeiten zur erfragen. Ihr MEYER SERVICE TEAM

Prima broek, matige omstandigheden

Prima broek, jammer van de kostbare verpakking. En het verbaast me ook dat de broek on-line bij de leverancier dezelfde prijs heeft als in de winkel, terwijl de winkel een veel lager marge heeft op het product.
7 mei 2024
Gerne können Sie die Bewertungen näher erläutern, damit wir eine Möglichkeit haben uns zukünftig Kundengerecht zur verbessern. Ihr MEYER SERVICE TEAM
MD
Miriam D.
Moordrecht
22 okt 2023

Niet geheel tevreden.

Antwoord van meyerbroeken.nl
Goededag, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw interesse in MEYER. Je hebt 2 broeken in Duitse maat 31 (taillebreedte 125 cm) besteld. Jeansmaten worden aangegeven in inches en moeten worden omgerekend. Je hebt de jeans besteld in inchmaat 31/32 (taillebreedte 85 cm). In dit geval is het getal 31 hetzelfde, maar qua grootte ver uiteen. Deze fout komt vaak voor. De jeans zou geschikt zijn in maat 48/32. Helaas bieden wij dit model niet in deze maat aan. We hebben u de e-mail met de DHL-trackingcode op 15 oktober 2023 om 10:01 uur gestuurd. Controleer ook uw spammap. Wij sturen deze e-mail nogmaals naar u door als bewijs. De te kleine spijkerbroek kun je kosteloos naar ons terugsturen met behulp van het bijgevoegde label. We sturen je per e-mail een link naar onze maatadviseur, evenals een selectie jeans in maat 48/32. Met vriendelijke groeten
Correcte levering van besteld product! Geen idee voor verbetering van bestelling en verzending!
MV
Mieke v.