solobiomooi.nl- Logo - Beoordelingen

solobiomooi.nl

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.196 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle levering, ruime keuze aan geweldige producten... Dankzij de details in de omschrijvingen heb ik door solobiomooi mijn nu favoriete merk Joik ontdekt. Fijne natuurlijke, vegan cosmetica met een prachtig resultaat voor mijn huid.

3 jun 2024
Heb 2 lippotloden besteld.Op de site staat dat kleine bestellingen via brievenbuspost geleverd worden. Bestellingen worden geleverd door Postnl. Wie schetst mijn verbazing, dat ik een mail krijg van DHL en dat de bestelling thuis wordt afgeleverd( geen brievenbuspost). Aangezien ik vaak niet thuis ben, moest ik dus regelen, dat het pakketje bij een afleverpunt gebracht werd. Slechte service en verkeerde informatie op de site: je moet dus maar afwachten door welk bedrijf een bestelling geleverd wordt!

Beoordelingen voor solobiomooi.nl

Mijn order is na meer dan een week niet binnen. Er staat in de bevestiging dat het iets langer kan duren, maar langer dan een week zonder track en trace is niet relaxt.
Na een week nog steeds geen bestelling ontvangen en niet telefonisch bereikbaar
16 okt 2023
Weinig tot geen effect voor de kalknagels op mijn grote teennagels.