BuitenKampioen- Logo - Beoordelingen

BuitenKampioen

2 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor BuitenKampioen

Mooi kant en klaar bouwpakket gekocht. Alles was op maat inclusief alle benodigdheden. Prettige communicatie!
9 nov 2023

Douglas Overkapping

Een premium douglas overkapping besteld. Een werkelijk prachtige kwaliteit hout en netjes afgeleverd bij ons thuis. Het eindresultaat is na heel veel uren werk dan ook echt fantastisch! De levering kwam rond de afgesproken tijd maar er was een fout gemaakt met de lengte van twee planken. Dit was erg vervelend maar is zeer snel en netjes opgelost. Vandaar alsnog de 5 sterren.
Antwoord van BuitenKampioen
9 nov 2023
Dag Jos, dankjewel voor de positieve reactie! Dat waarderen we enorm. Wat een mooie foto, de overkapping is prachtig geworden! We wensen jullie er heel veel geluk mee. Groetjes namens ons allen. :)