ownedby.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
ownedby.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel gaaf wat Linda allemaal kan maken. Heel behulpzaam, vriendelijk en meedenkend. Ik ben erg blij met mijn map met eigen bedrijfslogo. Het was ook vrij snel in huis. Aanrader!

24 okt 2023
De bestelde kofferlabels kwamen pas na 2 weken aan waardoor ik ze niet meer voor de bedoelde dag als cadeau kon geven. Dat lag waarschijnlijk ook aan PostNL. De labels waren netjes en van goede kwaliteit, maar de prijs ervoor is wel redelijk hoog. de verpakking had daarom wat luxer gemogen.

Beoordelingen voor ownedby.nl

SP
Heel mooi gemaakt en leuk ingepakt
16 mei 2023
18 aug 2023
1 jul 2023
8 mei 2023
24 okt 2023

Origineel cadeau en nette afwerking

12 mei 2023
de service en snelheid van levering is niets op aan te merken. Product viel enigszins tegen. Inscripties in leer zijn matig te lezen en te klein om goed over te laten komen, kaft is w.s van echt leer, maar voelt een beetje fluffy aan. Persoonlijk