ventilatieparts.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
ventilatieparts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Zeer vriendelijke verkoper. Er was wat misgegaan na het verzenden, dit lag buiten de macht van ventilatieparts. Gebeld met VP en hij draagde meteen zorg voor een goede en snelle nieuwe zending. Deze kwam zoals beloofd nog mooi op tijd aan. Pakket was zeer netjes en goed verpakt en het belangrijkste, het product is van degelijke kwaliteit. Ook de prijs is zeker netjes te noemen.

Afleveren door MSG, is waardeloos, 4 x zeggen langs geweest te zijn(wat niet waar is), uiteindelijk s avonds laat geleverd, hierdoor een 6 dagen later pas geleverd

Beoordelingen voor ventilatieparts.nl

Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Dank voor de review. Uw beoordeelt nu ons als webshop en niet de vervoerder MSG. Volgens onze medewerkers heeft u geen contact met ons opgenomen om u verder te helpen, klopt dit? Dan hadden we graag met u meegekeken. Fijne dag, Team VP
23 dec 2023

Retourneren zijn voor eigen rekening

Op moment dat je iets wilt retourneren zijn de kosten voor eigen rekening.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, dank voor uw beoordeling. Jammer dat u ons maar 2 sterren geeft. Op onze site staat duidelijk vermeld dat retourneren voor eigen rekening is. Bouwproducten zijn erg fragiel en bij retourneren gaat er vaak wat mis. Hopend op uw begrip. Fijne dag. Groeten, team VP