ventilatieparts.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
ventilatieparts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mrt 2024
Zeer vriendelijke verkoper. Er was wat misgegaan na het verzenden, dit lag buiten de macht van ventilatieparts. Gebeld met VP en hij draagde meteen zorg voor een goede en snelle nieuwe zending. Deze kwam zoals beloofd nog mooi op tijd aan. Pakket was zeer netjes en goed verpakt en het belangrijkste, het product is van degelijke kwaliteit. Ook de prijs is zeker netjes te noemen.

Afleveren door MSG, is waardeloos, 4 x zeggen langs geweest te zijn(wat niet waar is), uiteindelijk s avonds laat geleverd, hierdoor een 6 dagen later pas geleverd

Beoordelingen voor ventilatieparts.nl

JK
Johan K.
Roosendaal
16 apr 2024
De levering,ga zo door en er hoeft niets te veranderen,groetjes
18 apr 2024
Goedemorgen, Wat super leuk om te horen! Doet ons goed! Dan hopen we u snel weer bij ons terug te zien. Fijne dag! Groeten Team VP
14 apr 2024

Alles vinden wat je nodig hebt!

Alles vinden wat je nodig hebt betreft afzuiging/ventilatie
16 apr 2024
Goedemorgen, We doen elke dag ons best, dus erg fijn om te horen dat u tevreden bent. Kom vooral nog eens terug. Fijne dag, Team VP
Misschien bijpassende Schroefjes meeleveren
16 apr 2024
Goedemorgen, Dank voor de feedback! Welk type rooster gaat het om? Zodat we hiernaar kunnen kijken om dit toe te voegen of dit duidelijker aan te geven op de site. Fijne dag. Team VP
14 apr 2024
Alles gevonden één website!
16 apr 2024
Goedemorgen, Goed om te horen dat u alles heeft kunnen vinden! En dank voor de tijd die u neemt om een review te schrijven. Tot snel! Groeten, Jorieke van VP
19 apr 2024
Snel en redelijk geprijsd
23 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor uw review! Fijne dag en graag tot ziens. Groeten, Team VP
OH
top rooster
Wat fijn om te horen!!
17 mrt 2024
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling. Er kunnen inderdaad weleens dingen misgaan maar dan is het belangrijk hierover te blijven communiceren. Dank voor het vertrouwen en we zien uw graag terug! Fijne dag, Team VP
Snelle levering en product zoals omschreven
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. En ook nog een hele positieve, super! Dank hiervoor. Tot snel! Groeten, Team VP
LR
Luc R.
Tongeren belgie

Alles was perfect

Alles was tot in de puntjes verzorgd
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Wauw! een betere review bestaat er niet! Dank hiervoor en graag tot een volgende keer. Fijne dag! Jorieke van VP
Snel kunnen bestellen, snel geleverd
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling en fijn dat u hier de tijd voor neemt. we zien u graag bij ons terug! Fijne dag! Team VP
Dankuwel!
Had een klacht, werd snel en goed opgelost, zoals het hoort
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat er iets niet goed was, maar we zijn wel blij dat het voor u naar tevredenheid is opgelost. Dank dank ook voor de positieve beoordeling. Kunnen we heel erg waarderen! Graag tot een volgende keer! Fijne dag. Groeten, Team VP
KV
Koen V.
Oudwoude
Onderdelen op voorraad en volgende dag al bezorgd
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te schrijven! Zijn we blij mee en we zien u graag terug bij ons! Groeten, Team VP
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen Dank voor uw review! Zijn we blij mee en doen elke dag ons best! Groeten, Jorieke van VP
RV
Ron V.
De meern
Antwoord van ventilatieparts.nl
Dank voor uw beoordeling!
Dank!!
Goedemiddag, Dank voor uw 5 sterren! Fijne dag, Team VP
MV
Marjan V.
Rotterdam

Burner-V aansteekzakjes voor de houtkachel.

In eerste instantie een doos met aansteekzakjes voor de houtkachel gekregen waarbij ongeveer de helft was leeggelopen. Gebeld en probleem werd gelijk opgelost. Zelfs een extra voorraadje gratis erbij gekregen. Mooie service.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemorgen, Fijn dat het probleem is opgelost en u ons zo positief beoordeeld. Fijne dag en graag tot ziens! Groeten, Team VP
21 jan 2024
Niet duur ! en ik zocht ook nog een T stuk voor de kachelbuis (dieselkachel) Die stond er niet op Verder 👍
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Dank voor uw feedback! Heeft u contact met ons opgenomen of wij dit toch niet hadden? Dit kan natuurlijk altijd nog, want we hebben wel degelijk bepaalde T stukken. Als u een mailtje stuurt naar inf@ventilatieparts.nl pakken we dit direct even op. Graag tot ziens! Groeten, Jorieke van VP