ventilatieparts.nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden361 beoordelingen in totaal

17 mrt 2024
Zeer vriendelijke verkoper. Er was wat misgegaan na het verzenden, dit lag buiten de macht van ventilatieparts. Gebeld met VP en hij draagde meteen zorg voor een goede en snelle nieuwe zending. Deze kwam zoals beloofd nog mooi op tijd aan. Pakket was zeer netjes en goed verpakt en het belangrijkste, het product is van degelijke kwaliteit. Ook de prijs is zeker netjes te noemen.

7 dec 2023
Afleveren door MSG, is waardeloos, 4 x zeggen langs geweest te zijn(wat niet waar is), uiteindelijk s avonds laat geleverd, hierdoor een 6 dagen later pas geleverd

Beoordelingen voor ventilatieparts.nl

4 jul 2024
goede artikelen en snelle levering
Goedemiddag, Wat fijn om te horen! Dank voor de review! Groeten, TEAM VP
12 jun 2024

Perfect opgelost

Een fout in de beschrijving, dus verkeerd. Super opgelost door Job. Dikke duim.
Antwoord van ventilatieparts.nl
Goedemiddag, Gelukkig hebben we de fout kunnen rechtzetten. We kunnen het dan ook heel erg waarderen dat u ons alsnog 5 sterren geeft! We zien u graag bij ons terug! Groeten, Jorieke van VP
12 jun 2024
Nvt
13 jun 2024
Dank!
19 apr 2024
Snel en redelijk geprijsd
23 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor uw review! Fijne dag en graag tot ziens. Groeten, Team VP
OH
JK
Johan K.
Roosendaal
16 apr 2024
De levering,ga zo door en er hoeft niets te veranderen,groetjes
18 apr 2024
Goedemorgen, Wat super leuk om te horen! Doet ons goed! Dan hopen we u snel weer bij ons terug te zien. Fijne dag! Groeten Team VP
14 apr 2024

Alles vinden wat je nodig hebt!

Alles vinden wat je nodig hebt betreft afzuiging/ventilatie
16 apr 2024
Goedemorgen, We doen elke dag ons best, dus erg fijn om te horen dat u tevreden bent. Kom vooral nog eens terug. Fijne dag, Team VP
26 mrt 2024
Snelle levering en product zoals omschreven
28 mrt 2024
Goedemiddag, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. En ook nog een hele positieve, super! Dank hiervoor. Tot snel! Groeten, Team VP
15 apr 2024
Misschien bijpassende Schroefjes meeleveren
16 apr 2024
Goedemorgen, Dank voor de feedback! Welk type rooster gaat het om? Zodat we hiernaar kunnen kijken om dit toe te voegen of dit duidelijker aan te geven op de site. Fijne dag. Team VP
LR
Luc R.
Tongeren belgie

Alles was perfect

Alles was tot in de puntjes verzorgd
4 apr 2024
Goedemiddag, Wauw! een betere review bestaat er niet! Dank hiervoor en graag tot een volgende keer. Fijne dag! Jorieke van VP
28 mrt 2024
Snel kunnen bestellen, snel geleverd
4 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling en fijn dat u hier de tijd voor neemt. we zien u graag bij ons terug! Fijne dag! Team VP
14 apr 2024
Alles gevonden één website!
16 apr 2024
Goedemorgen, Goed om te horen dat u alles heeft kunnen vinden! En dank voor de tijd die u neemt om een review te schrijven. Tot snel! Groeten, Jorieke van VP
13 apr 2024
top rooster
Wat fijn om te horen!!
6 apr 2024
8 apr 2024
Dankuwel!
17 mrt 2024
25 mrt 2024
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling. Er kunnen inderdaad weleens dingen misgaan maar dan is het belangrijk hierover te blijven communiceren. Dank voor het vertrouwen en we zien uw graag terug! Fijne dag, Team VP
MV
Marjan V.
Rotterdam
6 feb 2024

Burner-V aansteekzakjes voor de houtkachel.

In eerste instantie een doos met aansteekzakjes voor de houtkachel gekregen waarbij ongeveer de helft was leeggelopen. Gebeld en probleem werd gelijk opgelost. Zelfs een extra voorraadje gratis erbij gekregen. Mooie service.
9 feb 2024
Goedemorgen, Fijn dat het probleem is opgelost en u ons zo positief beoordeeld. Fijne dag en graag tot ziens! Groeten, Team VP
1 okt 2023

Ruime keuze, goede prijs en snelle verzending

Ruime keuze op de website voor heel veel onderdelen. Mooie en goede metalen ventilatieroosters voor in de pui gevonden Prijs is lager dan elders. Goed advies over montage en snelle verzending. Goed bedrijf