zusenzomer.nl

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.583 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
zusenzomer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Nadat ik mijn prachtige badjas bij een sauna had vergeten en deze na 2 weken naar een liefdadigheidsinstelling is gegaan (ja ja zelfs mijn mooie badjas beweert men) Heb ik een nieuwe besteld. Ik kon wel janken dat eerste weg is, maar ben weer enorm blij dat ik weer een prachtige nieuwe heb.

11 aug 2023
Nadat bestelling is geplaatst krijg je vrij snel bericht dat de bestelling onderweg is, terwijl het dan meerdere dagen duurt voordat bestelling werkelijk bij de vervoerder is aangekomen en vervolgens afgeleverd kan worden. Bestelde producten zijn prima en super om.te gebruiken.

Beoordelingen voor zusenzomer.nl

24 dec 2023
Alles ging goed met bestellen en leveren. Bij uitpakken bleek het een andere kleur dan besteld te zijn. Vanwege kerst niet teruggestuurd, want daar was geen tijd meer voor.
11 aug 2023
29 jul 2023

Bezorging slecht, liever betere bezorgpartner zoeken

Er wordt goed gecommuniceerd over de verwachte bezorgdatum, maar wanneer een pakket eenmaal onderweg is, kom je in een wereld van onduidelijkheid terecht, kan nog niet van het produkt genieten.
6 jun 2023
De stof valt tegen en ook het patroon! Om teleurstelling te voorkomen zouden jullie misschien meer detail foto’s van de stof kunnen plaatsen. Dan had ik misschien een ander motief gekozen.
16 mei 2023
Order geannuleerd