campusshop.nl
Beoordelingen:

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

de meest kritische beoordeling

12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor campusshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(18)
(11)
(24)
Resetten
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Informatieverstrekking niet altijd juist

Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.
Beoordeling melden
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nette snelle bezorging.

Snelle nette verzending. De chatfunctie/klantenservice verloopt wel erg moeizaam. Kortingscode wordt verrekent maar uiteindelijk wordt bestelling geannuleerd omdat het niet aan de voorwaarden voldeed terwijl de gekozen laptop bijna exact dezelfde of misschien zelfs betere functies heeft als de laptops die wel aan de voorwaarden voldeden. Desalniettemin een super fijne laptop bezorgd gekregen binnen 24 uur na bestelling.
Beoordeling melden
AS
Alwin S.
Amsterdam
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vergelijkfunctie werkt niet goed

Ik denk dat de Campusshop.nl een prima winkel is met een goed aanbod, maar wat ik lastig vond was dat ze de mogelijkheid bieden om laptops te vergelijken, maar vervolgens was van de meeste laptops niet de informatie beschikbaar waardoor deze functie niet werkte en je dus zelf alsnog op andere sites de benodigde informatie moest ophalen. Vandaar mijn redelijk beoordeling.
Beoordeling melden
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De laptop was prima. Wij wilden graag een sleeve hiervoor om deze te beschermen. Er werden door jullie 4 sleeves geadviseerd. Hieruit hebben wij er 1 gekozen. Deze paste echter niet waardoor we deze terug hebben moeten sturen en kosten voor retourzending hebben moeten maken €4,95.. dat is toch veel geld. Elders een andere sleeve moeten bestellen
Beoordeling melden
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 laptops besteld in verschillende bestellingen. 1 binnen 2 dagen binnen maar de ander na 10 dagen nog steeds niet. Vanwege een verzendend code van DHL..misschien een andere bezorgdienst??
Beoordeling melden
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goed advies. Zeer zuur gemiste korting.

Advies was zeer goed. Echter als het product enkele dagen later €100 goedkoper wordt aangeboden is dat erg zuur in deze dure tijden!
Beoordeling melden
Antwoord van campusshop.nl
25 sep 2023
Goedemorgen E. Meul Vervelend om te lezen dat de laptop goedkoper is geworden. ik zie dat je al eerder contact hebt gehad met mijn collega, heeft u aan de hand van dat gesprek de laptop al geretourneerd of nog niet? indien dit niet het geval is zouden we graag met je mee willen kijken naar een snellere oplossing zoals het terugstorten van het prijsverschil. dan hoeven we de laptop niet "heen en weer" te sturen. Mocht je de laptop nog niet teruggestuurd hebben, zou je het ons dan willen laten weten? Dan kunnen wij hier achteraan gaan voor je. Om je het snelst te kunnen helpen kun je het beste contact met ons op kunnen nemen via chat, whatsapp of telefonisch. Ik hoop dat we het nog op die manier op kunnen lossen, we horen het graag! Groet, Rob Team CampusShop
WH
Wim H.
Assen
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Laptop besteld, zou binnen drie dagen geleverd worden, nu een week verder en hoor dat het even gaat duren!! Jammer!!
Beoordeling melden
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen oordeel geven,heb nog niks ontvangen!bestellen was gemakkelijkben overzichtelijk.
Beoordeling melden
IJ
Iñaki J.
TILBURG
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat je niet in termijnen kunt betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van campusshop.nl
26 jul 2023
Hoi a13segura@gmail.com, Bedankt voor je feedback. Betalen in termijnen, of Huren zoals wij dit tegenwoordig noemen is alleen mogelijk wanneer wij een actieve samenwerking hebben met de onderwijs instelling, wanneer de laptop hiervoor is uitgekozen en wanneer er gekozen wordt voor een verzekering inclusief diefstal. Het kan om die reden inderdaad voorkomen dat het voor de specifieke opleiding niet mogelijk is, dit kunnen wij jammer genoeg ook niet veranderen. Mocht je desondanks nog vragen hebben horen wij dit natuurlijk graag, schroom dan niet om even contact met ons te zoeken via email, chat, whatsapp of telefoon. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringtijd is echte lang!
Beoordeling melden
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd nakomen.
Beoordeling melden
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd en service kunnen beter

Bestelling werd in de eerste plaats al met vertraging geleverd. Dochter had bij aanvang van het schooljaar dus geen laptop terwijl deze er ruim op tijd zou zijn. Vervolgens hoorde ik niks ten tijde van de leverdatum en heb ik via de chat contact gezocht. Ik zou gemaild worden. Is niet gebeurd. Weer een chat gestuurd, niks gehoord. Vervolgens zelf telefonisch contact opgenomen om te horen dat mijn bestelling zonder mijn medeweten geannuleerd was en dus niet zou komen. Mijn ongenoegen hierover geuit en kreeg alleen maar een nonchalante reactie als “tsja, daar kunnen wij niks aan doen” en “wat vervelend” Niks geen moeite om te compenseren en/of mee te denken voor een oplossing. Moest opnieuw bestellen en na 3 schoolweken hadden we eindelijk een laptop. Levertijd en service kan wat mij betreft een stuk beter!
Beoordeling melden
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakket nooit geleverd! (Oplichters)

Pakket nooit geleverd! Ik heb op 31 Juli een Macbook pro besteld wegens mijn aankomende stage. Tot mijn verbazing stond er op de track en trace code dat de pakket geleverd was en getekend was (niet mijn handtekening en stond letterlijk een streepje). Ik heb gelijk campusshop gemailed over dit en kreeg te horen dat ik moest wachten op een onderzoek. (Inmiddels een maand verder). Krijg ik te horen dat de chaffeur die daar al lang werkt zegt dat de pakket juist is geleverd aan mij. Ten eerste is een verklaring van een vervoerder geen bewijs materiaal (artikel 7:11BW thuiswinkelwaarborg). En ten tweede wordt gevraagd of ik bewijs materiaal kan aanleveren wat helemaal niet mijn verantwoording is. Kortom niet bestellen bij deze oplichters €1500,- kwijt!
Beoordeling melden
Antwoord van campusshop.nl
28 aug 2023
Beste Yasir, Wij hebben naar aanleiding van je eerste bericht een onderzoek ingesteld via onze partner bij PostNL. Wij proberen vanuit ons zoveel mogelijk bewijs van beide partijen te verzamelen zodat wij een weloverwogen conclusie kunnen trekken. Dit is dan ook de reden dat wij aan jou vroegen om hiervoor bewijs aan te leveren. Hiermee heeft PostNL bewijs aangeleverd dat aantoont dat het pakket geleverd is. En is dit ook de reden dat wij om meer bewijs vragen. Op het moment dat wij geen bewijs ontvangen vanuit zowel de ontvanger als de verzender kunnen wij niet verder gaan met het onderzoek. Zoals wij meermaals hebben aangegeven willen wij zeker onderzoek doen, maar hiervoor hebben wij vanuit alle partijen bewijs nodig om dit onderzoek af te ronden. Wat voor bewijs dit is kan van alles zijn, dit kunnen camera beelden zijn, een verklaring van eventueel de buren dat deze ook daar niet geleverd is of iets anders dat kan aantonen dat het pakket niet bij je geleverd is. PostNL heeft ons bewijs aangeleverd en bovendien ook navraag gedaan bij de chauffeur die het pakket geleverd heeft. Indien je het hier alsnog niet mee eens bent zou je het beste, zoals wij al eerder hebben aangegeven, aangifte kunnen doen. Wij hebben vanuit ons al onze beschikbare middelen gebruikt om te achterhalen waar het pakket is, met alle gegevens die wij op dit moment hebben zien wij dat het pakket geleverd is. Groet, Dave