twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

662 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.375 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

17 sep 2023
Ik had een mooie blauwe lange broek besteld en had hem na 3 dagen al in huis .De maat was goed en hij staat fantastisch, daarom bestelde ik nog zo'n leuke broek maar dan in het zwart en ook die zit perfect. Bedankt Twinkels voor de snelle levering
17 sep 2023
Leuke kleding
16 sep 2023
Producten zoals weergegeven op de foto’s Levering volgende dag wanneer voor 1700 besteld niet helemaal nagekomen, maar was voor mij niet echt een probleem
16 sep 2023
Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Omdat één artikel nog moest komen voordat alles verzonden kon worden
16 sep 2023
Snelle levering, product volgens shop
15 sep 2023
alleen al aan verzendkosten 23.60 kwijt en geen laarzen
14 sep 2023
Makkelijk en duidelijk om te bestellen en snelle service en aflevering
14 sep 2023
Prachtige collecties! En betaalbaar!
14 sep 2023
Een leuke blauwe broek besteld en heel snel binnen gekregen, hij past perfect dus heb er nog 1 zwarte bij besteld ze zitten echt fantastisch Bedankt voor de snelle bezorging Groetjes Monique van der voorde van kleef
13 sep 2023
Mooie laarzen, snelle levering!
12 sep 2023
Wacht al 2 weken op mijn bestelling en ze antwoorden ook niet.
12 sep 2023
Speciaal bij dit bedrijf besteld omdat ze de volgende dag zouden bezorgen echter kreeg ik het pakketje pas eind van de week binnen... jammer

Top

Goed contact over je bestelling, snelle verzending, mooie prijs
11 sep 2023
Mijn bestelling is niet compleet geleverd.
11 sep 2023
Ik had drie broeken besteld, en drie betaald, maar heb er helaas maar twee gekregen, heb naar de service gemaild maar geen reactie gekregen, dat vindt ik wel heel erg, ben ook benieuwd of ze er nog een na sturen of één terug betalen, maar hoop nog op reactie
11 sep 2023
Duidelijke site en snelle levering
10 sep 2023
Snelle levering en zeer mooie betaalbare kleding
10 sep 2023
9 sep 2023

Tegenvaller

Na 4 dagen berichtje dat mijn artikel niet meer verkrijgbaar was, inmiddels rest artikelen opgestuurd… helaas waren deze afgestemd op het niet verkrijgbare artikel en kon ik het weer terug sturen. Dus winkel 👍🏻webshop 👎🏻
9 sep 2023
Snelle bezorging, en de laarsjes zijn precies wat ik bedoel!!