twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.414 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

3 mrt 2024

Verzending niet mooi ingepakt

De doos was helemaal nat er verkreukeld toen het bij mij aankwam. De broek die ik heb besteld zat niet in een zak, waardoor deze ook nat was. Verder is het een mooie broek en zit hij goed.
Vorige wk wat besteld,had voor 17u besteld en volgende dag zou het binnenkomen,en waar is de bestelling!
Er staat op de website voor 17.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dit was niet het geval. Contact met klantenservice gezocht, hier wordt tot 2x toe niet op gereageerd.
3 feb 2024
Duurt best lang voordat de spullen worden opgestuurd en heb n artikel besteld en dat zat niet bij de bestelling??
2 keer een bestelling gedaan en beide keren klopten deze niet. Ik ga hierdoor niet meer bestellen.
14 jan 2024
Kapotte jas opgestuurd. Helaas sturen jullie producten op die kapot zijn. Wacht nu af wanneer het geld en de verzendkosten terug worden betaald. Hopelijk word dit netjes afgewikkeld en kan ik de volgende keer wel een fijne ervaring hebben bij jullie winkel.
30 dec 2023
Verkeerde maat geleverd en retourneren kost geld! Niet onze fout dat verkeerde maat geleverd wordt.
Geen reactie op mail of terug betaling
Nog steeds mijn bestelling niet binnen na ongv week
JB
Jolie B.
Naaldwijk
Betrouwbare webshop, alleen jammer dat het retourneren duur is
Ik wacht nu al een week op mijn bestelling. Volgens de website is het besteld voor 17u de volgende werkdag in huis.

Mooi maar....

Het label etiket had zoo geperst gezeten tussen de kleding dat het een permanente afdruk heeft gelaten in de stof. Ook waren er naden los... Ik heb in het verleden al eens gekocht hier en toen waren de kleren wel mooi van qwaleiteit maar zag je vuile vingers erop... gelukkig na 1maal wassen weg. Ik heb dus het gevoel dat de problemen liggen aan een overvol magazijn. Verder wel heel goede service !
JB
Jolie B.
Naaldwijk
Helaas moet ik de bestelling retour zenden Schrok van de koste hiervoor Je betaald dus dubbel de verzendkosten

Niet goed, geen geld terug.

Jammer dat er niet bij de aankoop wordt gezegd dat je geen geld terug krijgt bij retourneren.
18 nov 2023
Site geeft aan dat als je voor 17:00 op werkdag besteld, je de bestelling op de volgende werkdag ontvangt dit is nu 2 dagen later binnengekomen. Mvg
14 nov 2023
Ik heb een mail gestuurd en 2x een bericht en krijg geen reactie.
MC
M C.
Staphorst
11 nov 2023
Jammer dat de bovenkant van de laarsjes dubbel gevouwen zijn in de doos. Nu moeten ze eerst goed vormen.