twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.442 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

1 dag geleden
snel en goede levering
Gevonden bij jullie wat ik zocht voor een redelijke prijs en vlot verzonden en bezorgd.

snelle levering

Erg snelle levering. Super.
keurig en snelle levering
Snelle levering en mooie kleding
Fantastisch geholpen bij Twinkels Rosmalen! Per ongeluk het verkeerde besteld, maar dezelfde dag hebben ze nog het juiste item voor mij geregeld!! Waanzinnig goed!!
Antwoord van twinkels.nl
Wauw wat een mooie review, dankjewel! Het doet ons erg goed en we zien je hopelijk snel weer :)
JV
Leuke winkel, fijne medewerkers
Antwoord van twinkels.nl
Super om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dankjewel en hopelijk weer tot snel!
Geen fouten maken bij bestellingen Zeker niet als het de 1e x is dat een klant via de website besteld .
Antwoord van twinkels.nl
Hi Lies, allereerst bedankt voor je review. Helaas is het niet zo'n mooie :( We begrijpen hoe vervelend dit is. Helaas worden er waar mensen werken wel eens foutjes gemaakt. Foutjes zijn er om opgelost te worden en dit hebben we uiteraard ook gedaan. Bedankt dat je de broeken zo snel geretourneerd hebt naar ons en de juiste broek is inmiddels ook onderweg naar je. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak en hopelijk kunnen we een volgende keer zorgen voor een betere ervaring met ons!
Ik heb helaas nog geen pakket ontvangen!
Antwoord van twinkels.nl
Wat vervelend om te horen! We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice via Whatsapp, mail of telefoon. We zullen dan door middel van het ordernummer controleren waar je order is. Liefs Team Twinkels.
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de lieve review!