twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.430 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

19 apr 2024
Super bedankt voor de fijne review!
19 apr 2024
Dankjewel voor de fijne review en hopelijk tot een volgende keer!
19 apr 2024
Dankjewel voor je lieve 5-sterren review!
19 apr 2024
Dankjewel voor de 5-sterren review!
Kreeg maar 1 artikel terwijl ik er 2 besteld had en die allebei voorradig waren! Plus zat de broek verpakt in een smerige zak met (leek wel) schimmelresten
Antwoord van twinkels.nl
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Onze welgemeende excuses voor het misgrijpen op 1 van de 2 artikelen, we hebben deze meteen terugbetaald aan je. Schimmel op de zak? We hebben dit nog niet eerder gehoord en versturen al onze items uiteraard in nieuwe verpakkingen. Misschien dat de zak tijdens de reis bij DHL vies geworden is? We weten helaas niet hoe dit gebeurt is, sorry. Hopelijk kunnen we een volgende keer zorgen voor een betere ervaring!
22 apr 2024

leren baggy broek met zij zakken

hele fijne stof van de broek die ik besteld heb, zit super lekker, snelle levering alleen jammer dat en een klein gaatje al in zat toen ik hem open maakte
23 apr 2024
We willen je bedanken voor deze review! Wat vervelend om te lezen dat het item een gaatje heeft. Je kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice via E-mail, WhatsApp of socials (Instagram en Facebook).
20 apr 2024
Nog niet ontvangen, woensdagmiddag besteld.
22 apr 2024
Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. We hebben je voorzien van een e-mail zodat we dit kunnen oplossen!
Ik heb helaas nog geen pakket ontvangen!
Antwoord van twinkels.nl
Wat vervelend om te horen! We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice via Whatsapp, mail of telefoon. We zullen dan door middel van het ordernummer controleren waar je order is. Liefs Team Twinkels.
Antwoord van twinkels.nl
Bedankt voor je review! Helaas verdienen we maar 3-sterren.. We horen graag van je hoe we onszelf kunnen verbeteren!
2 mei 2024
3 mei 2024
Dankjewel voor de 3-sterren review! We horen graag van je hoe we een volgende keer 5 sterren kunnen verdienen.
22 apr 2024
Bedankt voor je review! Helaas zijn het in dit geval maar 3-sterren.. We horen graag van je hoe we een volgende keer 5-sterren kunnen verdienen!
IC
Irma C.
Zoetermeer
Ontzettend fijn geholpen toen ik online iets wilde bestellen. Ik twijfelde tussen twee maten van jeans. Klantenservice heeft contact opgenomen met de winkel om de jeans op te meten. Uiteindelijk heb ik 3 jeans in de juiste maat besteld en ze zitten als gegoten!
IC
Irma C.
Zoetermeer
23 mrt 2024
Doordat ik twijfelde welke maat jeans ik moest bestellen heb ik een email gestuurd. Twinkels heeft volop de moeite gedaan om mij aan de juiste maat jeans te helpen.
Online een bestelling gedaan, helaas verder geen update of het aangekomen was in de winkel. Gelukkig was dat zo en werd ik verder ontzettend aardig geholpen!

Top!

In alles een goede aankoop en levering; prachtig passende taupe suede cowboy laarzen en snelle & nette aflevering...aanrader!
18 apr 2024
Super lief dat je de tijd hebt genomen om deze lieve review te schrijven. Het doet ons super goed, dankjewel!
Uitgebreide keuze duidelijke webshop. Goede communicatie en snelle verzending. Superfijne broek van het merk Goodies!
HV
H.R. v.
Voorburg
Geweldige kwaliteit van alle door mij bestelde artikelen! Daarbij snele levering. Heel klantvriendelijk.
18 apr 2024
Dankjewel lieve Renate voor je review!
Leuke winkel(den bosch). Niet te duur en veel keus. Online is het makkelijk bestellen en snel geleverd.
Ben heel tevreden. Even een appje gedaan omdat ik een fout maakte, en hoppa bericht terug en op gelost
17 mrt 2024

Snelle levering, mooie mode

Snelle levering en artikelen zijn zoals ze beschreven en gefotografeerd zijn op de website.